Praktischi Prüefig ??? scho mit 16ni ?????

  • Also hoi zämmä,


    Ich chan am Dunschtig Nahmitag min Malaguti xsm 50 übercho. Jetzt heisst's ja bim Fahrlehrer sich ahmälde und die 8 Schtund absolviere. Wenn ich aber die 8 Schtund absolviert han muess ich die Praktischi Prüefig scho mache??? Ich chan ja erscht en 50ccm fahre.

  • Für A1 muesch e praktischi Prüefig mache.
    Denn chasch wenn 18 bisch 125er fahre bis 11kw

  • denn derfsch genau so lang fahre, bis de lernfahruswies abgloffe isch. das isch meischtens so ca eis jahr.
    wennd denn wiiterfahre wetsch muesch de grundkurs (500stei) bomal mache und wennd pech hesch derfsch irgend wenn kein neue lernfahruswies beaträge und bisch denn mal für 2 jahr gsperrt.


    mängisch chömed lüüt eifach scho uf komischi idee????


    isch das die hütig gsellschaft mit dem jetzt kaufen später zahle prinzip, dass mer jetzte scho s gfühl het mer chöng das au üf fahrprüefige überträge????
    jetzte fahre und denn innerhalb vo de nächschte 10 jahr in 5 rate d prüefig mache oder wo sind mer denn jetzte da :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also schnell en uflischtig das das schnel erlegift esch


    theorieprüefig
    lernfahruswiis 4monate gültig
    innerhalb dene 4 monate muemer VKU und Grundkurs mache 8std.
    nachher wird de LERNFAHRUSWIS um 1 jahr verlängeret. innerhaalb vo dem jahr muemer prüefig mache wel schuscht de lernfahruswiis ablauft.
    machsch schnell die prüefig zack und de L weg und emmer fahre.


    vku esch 2 jahr gültig sowie de grundkurs de nothelfer esch 4 jahr gültig


    was aber no agschnitte worde esch das met em winter.


    mech nemmt au wunder wie das esch wel nemmet mer a ich: :smiling_face:


    also han am 10 oktober de lernfahr uswiis a- gholt und ja hetti de grundkurs ned gmacht währi de uswiis afangs februar abgloffe und ja de GK macht niemert im winter. emel mini fahrlehrer ned :winking_face:
    gets da ned eifach so en naja winteruusnahm das en um bö 1-2 monate verlängere chasch??


    greeez

  • gits glaub nöd, aber wie isch das mit em nothelfer und em vku? wenn mer de A1 uswis gmacht het, mues mer denn de vku bide autoprüefig nomol mache wenn ich die ersch mit 20 oder so mache?

  • was wetsch??? :grinning_squinting_face:


    han de denk scho gmacht han ja gschrebe glaubs wenn ned :winking_face:


    also wen du erscht met 20 autoprüefig machsch muesch de VKU nomol mache


    wies stat vku und die grundkurs stunde 2jahr gültig und de nothelfer 4


    drum 18-> grad autofahre


    wel den hesch das grad hender der muesch ja keis autöli chauffe;-)


    greeez