Gaanz krassi freudechinder ;-)
-
-
so weti au chöne kurve fahre
-
So chönnti d Kurve au fahre. Aber so wetti lieber nöd verwütscht werde
-
Ned schlächt Was sie fuessraste koste
-
die fahrart isch ja au nume liecht lebend verneinend oder ?
aber mal ehrlich, so extrem legt de sich au nöd immer id kurve, de hebt no oft sis chnüü eifach cheibe wiit use oder gesehni das falsch?
-
ihr wend all so souverän a de mittellinie chlebe und warte bis en entgegekommende eue grind mit nimmt?
die szenene woner d'chnüüschliifer funke laht, hebbt er eifach s'bei extrem abe, suscht nix...
-
gsehn ich au so... nüt wilds.....nur chli show und viel z'hochi gschwindigkeite würd glaubs schwierig werde idr schwiiiz eso z'fahre bi eusne vielne denunziante bünzlis do
-
Wenn dänn so: http://youtube.com/watch?v=Uf0b_kwa6RE (ghört halt eifach 0 ufe öffentlichi Strass )
-
Bin Ganz dienerä Meinig ghöhrt echt nöd uf dieä öffentlichä Strassä hand halt eifcha glück das keinä im falschä Augäblick entgägä cho isch
-
Zitat
Original von Spike
Wenn dänn so: http://youtube.com/watch?v=Uf0b_kwa6RE (ghört halt eifach 0 ufe öffentlichi Strass )Jaja, Gas gäh wie es Arschloch aber vom brämse kei Ahnig
-
Zitat
Original von Boo
Jaja, Gas gäh wie es Arschloch aber vom brämse kei Ahnig
dä hett ned mal vom gas gäh e ahnig...
aber de vid hemmer ja scho mal postet gha und dementsprechend besproche. eifach nur weich.da hani lieber sonen chnüüanbodestrecker wo mer entgege chunnt als sonen Vollidiot
-
wür au mal meine de chan weder brämse no gas geh no kurve fahre...
wär ja sicher na es cools strössli, wens gsperrt wäri chönti mer sich dete au mal chli ustobe
-
Zitat
Original von Boo
Jaja, Gas gäh wie es Arschloch aber vom brämse kei Ahnig
glaubsch ja wohl selber nöd...bi dene gschwindigkeite uf öffentliche strasse fat jez alles a schwadere. sorry aber dass er nüt druffe het chasch ihm garantiert nid vorwerfe...er isch eifach chli lebensmüed will er ahnimmt, dass es kei gegeverchehr wird ha vor allem würdi mi mal fröge was z'griecheland für strasseverhältnis herrsched...det schmilzt dr dä asphalt halbe weg will er so billig uftreit worde isch, drum isch es umso chränker dass de überhaupt chan uf dä strass blibä bi däne gschwindigkeite...
-
Ich weiss ja nöd wie du das gsehsch, aber wenn eine jedi Kurve de querewäg aafahrt, de Töff erscht im Scheitelpunkt wider under Kontrolle het und denn no mues 2mal abeschalte hät er mMn eifach falsch brämset.
Und dass d Linie nöd nur gfährlich sondern au alles anderi als die schnällschti sich müemer hoffentlich au nöd diskutiere.
Eier het er allemal. Skills nänn ich öppis anders.
-
lol, junge das isch kei rennstrecki... klar isch es nid die bescht variante kurve z'fahre aber wie gseit under dene bedingige und gschwindigkeite verwunderets mi keis bizzli