Saison fertig--... was mached eer??

• soo für mech esch die naja saison au fertig wel es esch doch scho recht nass und es legget vel blätter am bode au bildet sich teilwiis bodefroscht was naja ned grad beschti voruussetzig esch zum heize..

han mel welle wösse was ehr so i de winter tääg machet wenner ned met 2 räder unterwegs send..

ah ja fallt mer grad ii

ich chan no vom geburi er go go kart fahre in waldhuet und ja suuper günsschtig.

sueche MAX 7-9 mitfahrer wo bock hettet mal am weekend go go kärtle....

ich sege nur de gschneller esch de gschwinder :winking_face:

priise gebi jetzt den grad sepparat.

greeeez

• wenni ned chan mit em roller "heize" gangi mit em snowboard go heize :face_with_tongue:

und luscht zum kartfahre hani natürli immer:P aber geld ned^^

• saison fertig? ned für durefahrer...
    (ich gib vor solang eine zsi bisi effektiv über schnee/iis mus fahre... nacher gahts mitm auto ad uni XD)

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• Töff büzle, is Kellerrüümli abestelle und es schloofliedli singe

nei witz

Fahre denk,ussert d stross isch veriiset oder es het viel schnee...aber da isch bi üüs eh fasch nie de Fall

gruess

• also bim kartfahre esch es knapp 40 Euro und ja helme chönder di eigene mineh
    und zwar esch es warmup qualifying race über en halb stund reini fahrziit met pause dezwüssche

• was ich mache de winter dur? Die schöni ziit gnüsse mit hoffentlich schnee, Snowkite und Snowboarde, ab und zue go chlätterä und na 1 wuche de summer gnüsse in Soma Bay:D

und mich dän widr uf dä früehlig freue:P

• De winter?

Min Töff umlackiere, demit er nöchschti saison inem schöne schwarz matt deher chunnt :grinning_face_with_smiling_eyes: dezue muni no luege obi mis heck nomal chli umbaue evt. uf LED rückliecht, aber nume evt. :grinning_squinting_face:

asuschte am auto schaffe, isch au na chlie e baustell. paar bülene und roscht entferne und lackiere, so chli züügs halt. Hi-Fi usbaue uf es paar flat-screens im auto etc :grinning_face_with_smiling_eyes:

• aaalso ich... ich wirde evt. de gaaanz winter min neue töff aasabbere... falls alles klapped...

und s'geilscht... de hani bis im früehlig 2 töffe zum aasabbere... hehehe

öhm... dörfsch den du doch wider fahre nöchscht früehlig?

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• eventuell gangi ei mal no go indoor sumo fahre. weiss aber nonig wenn.

ansuschte baui mis reifemontiergrätli fertig (uswuchtbock und alli teili wo mer so brucht hani scho) und eventuell chömed no paar chlini teili für mini gixxe.

denn hani de winter doch no einiges a prüefige zum bestah und somit sicher die ganze wiehnachtsferie mit lerne gnueg um'd ohre. :face_with_rolling_eyes:

maini

was gits denn????

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Was gitts den schöns? De gross brüetsch, e R1 ?

Ich mach afang nöchscht's jahr das verkehrspsychologische guetachte und bechumm denn nomal es L. :smiling_face:

• öhm... isch na gar nix sicher, drum prahl ich au ned ume... aber wenn alles so klappt wie ich das jetzt denke, den chani eu scho bald neui föteli zeige :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Also zersch mues ig mau i WK :wand:

När d Kawa rennfertig mache, über Silvester geits nämlich uf Almeria chli go race :grinning_squinting_face:

Ja und villech mau chli uf d Brätter...

• Töff verkauft, ich kauf mer nächst Wuche es neus Winterauto (z alte ha ni au grad Verkauft), und ds andere Auto darf chli ga schlafe.

:mad:

Take a walk on da house side!

• aso ich mache nix... 8o8o8o8o wow gelled das isch mega spannend... ich chas selber chum meh zrug hebe :mad::mad::mad::mad:

ich lah es paar umbaute mache über de winter... aber net am möpi sondern a mir... und ich lah anderi umeschruube obwohl selberschruube viel meh spass macht...

wie die einte da us em forum wüssed bini ja momentan en 4 füessler...
    :muaha: :muaha:

und de umstand wird au so bliibe bis ca im februar... leider aso nix boarde nix hockey eifach nix....

und was die liebe ärzt vor hend mit mir isch e Triple-Osteotomie vo der rechte hüft... für all wo net gad es medizinstudium betriebed sie saged mer d'hüftpfanne use und drehed sie chle in e besseri richtig und stellig und denn wirdi mit schöne titanschrube wieder tuned...

und das ganze mached mer uf staatschöste... da mini hüftproblem erst im chrieg uftrette sind...

und wer weiss evtl chaufi mer ja für nechst saison doch wieder es töffli... denn hani wieder was zum selber schruube... hehehe
    :böse::böse::böse::böse::böse::böse::böse:

aso i dem sinn sind lieb über de winter und baued fliisig a euchne möpis
    BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!