Polizeiliches Aufgebot

  • 21/26/31
    Mer mues übrigens au uf de poschte wenn di verschalte hesch und de motor ufhüült (motorbrems)... alles scho passiert

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • Ab 16 zviel innerorts, kann dr Lappe entzoge wärde, ab 21 mues är entzoge wärde.


    Wenn also no en Bewährig hesch, isch dr Lappe scho ab 16 zviel wäg; und Neulänker si ja meines Wissens die erschte zwöi Jahr uf Bewährig.

  • Zitat

    Original von JtC
    21/26/31
    Mer mues übrigens au uf de poschte wenn di verschalte hesch und de motor ufhüült (motorbrems)... alles scho passiert



    wie de blüemler gseit het, ab 15 zvill innerorts chan er abgno werde ( passiert au i de meischte fäll ) ab 21 muener. usserorts ab 20km channer, ab 25 muener, AB ab 35 channer ab 50 muener.


    min brüetsch isch vor einiger ziit mit 15 zvill blitz worde, innerorts, lappe 1 monet weg. vor churzem ischer im tessin mit 198 km/h usezoge worde, jetzte git er en 5mönet ab.



    Achja bi Rot über d'ample: bis zu 1sek gits 250.- bis 2sek 500.- ab 3sek gits en führerschii entzug und mind. 1500.- buess.



    Bi Rot über d'ample, L, biifahrer ohni helm: de bull cha deswege extremi problem übercho sötti das en andere bull läse. für so öppis cha de sin job verlüüre.


    @blümler: 3 Jahr bewährig bi neulenker.

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Sali


    Lueg, Bulle mache jetzt saftige druck, und wenn di usprässe wie e'Zitrone! Aber vergiss nid was die andere ebbe gseit hend weg de Familie! Gib au nüd zue was d'Bulle nid könne bewise! Blib Stark!Bulle chönne nüd mache wenn Sturr und schlau vorus dängsch! Das stohsch du scho durre! Eifacht Stark blibe und loh di nid lo USprässe vo deene SCHMIERLUMPENE!


    :winking_face: Und wege eimolle e'Roti ample durrfahre isch nid so'schlimm (Usser es Passiert en Unfall) Aber wege dem Verliersch s'billet nid!


    Hoff han di chli könne beruige :smiling_face:

    [SIZE=2]Umfallen ist keine Schande! Liegen bleiben schon![/SIZE]

  • Da wurde vemutlich nicht nur das Bike, sondern auch gleich der PC mit eingezogen :face_with_tongue:


    So was wie "ohne Umweg ins Gefängnis" :haha:


    Na ja - beim aktuellen Wetter hätte man (generell) im Forum mehr Action erwartet, aber die meisten haben sich wohl schon auf die Ski- und Bordsaison eingestellt und sind eher auf den Seiten mit den Schneeprognosen unterwegs (habe übrigens auch grad ein Jahresabo der ÖV gekauft, bei Schneeregen mit der 330 Kilo Mühle rumeiern ist dann doch nicht so mein Ding wie ich angenommen hatte :mad: )


    Wer weiss - vielleicht gibt's ja doch mal wieder mal ne Rückmeldung :winking_face:


    Marc

  • jo en bleihand muessmer ha wemmer nur es 50erli fahrt :ugly5:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Sali mittenand...


    Also, mit über rot fahre han ich so mini erfahrige gmacht :face_with_tongue:



    Es wird sehr viel falsches vermuetet...


    Also ich bin zmitzt in Züri annere Chrüzig über ä roti Ample gfahre, wo sit 8.5 sekunde rot gsi isch :grinning_squinting_face: fröged jetz eifach nöd wie ich das gmacht han...


    Ich han mir au de Chopf zerbroche... Weg de Sekunde wos scho rot gsi isch, han mit Füehreruswiis entzug grechnet, 1000gi vo Franke buess, Grichtschöste usw usw...


    Schlussendlich isch es Briefli hei cho, miteme Izahligschieh über CHF 250.--. Nüt anders, nur die buess und punkt. Ich chönd eu gar nöd vorstelle wie froh ich über die buess gsi bin :mad:


    Und ich wiederhole, das sind ganzi 8.5 Sekunde gsi, annere Chrüzig im Zentrum vo Züri... Das ganze isch jedoch mitem Auto passiert. Weiss halt nöd wie das bi Töff und mit L isch...


    Gruess
    Epimenides

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • En roti Ample öberfahre esch en Ordnigsbuess-Tatbestand ond fertig. Das choschtet 250.-. Egal wie lang die rot esch gsi. Es get en Izahligsschin und die Sach esch gässe. Es werd nienet regristiert oder ufbewahrt. Obwohls das emmer weder heisst.


    Töff oder L esch egal. Es werd alles glich behandelt.