jo esch es schöns bike für de afang Aber ich meint nocht 2 johre kaufsch was anders wo ned mit de füess muesch agää
Die neue Ninja 250R 2008
- Hanni-bal
- Erledigt
-
-
@ Cedi neine das is ja klar...
Ist aber schon n grosser unterschide vorhanden zwischen der ninja und ner Aprilia 125 oder ner CBR oder '
-
Zitat
Original von Indy
@ Cedi neine das is ja klar...Ist aber schon n grosser unterschide vorhanden zwischen der ninja und ner Aprilia 125 oder ner CBR oder '
also leistungsmässig wird sie der offenen aprilia 125RS unterlegen sein, doch sie wird sicherlich mehr drehmoment haben, da mehr hubraum und nicht eine 125er zweitaktfräse.
CBR meinste die 125er 600er oder 1000er?
unterschied bei allen CBR's vorhanden. am grösstel wohl zur 1000er, da die ninja in dem falle vieeeeeel langsamer und schwächer ist
-
Meine ich auch die 125er...
Wie schnell fahrt das teil also die Ninja ?
-
ausreichend um in der schweiz den lappen abzugeben
also 160-180 dürften bei der 250ccm drinne sein, die meisten 125ccm fahren offen so 140-160 ( aprilias laut tacho sogar 200 )
-
Und wie ist sie im vergleich zur Honda cbr 125?
-
mal unter uns, ich kenne keine hässlichere maschine als ne cbr 125ccm , das sieht optisch aus wie n mofa. breit ist was anderes, am breitesten punkt is das ding 30cm oder sowas.
-
Zitat
Original von Indy
Und wie ist sie im vergleich zur Honda cbr 125?http://www.ciao.de/Honda_CBR_125R__1212200
http://www.ciao.de/Erfahrungsberichte/Honda_CBR_125R__1212200
-
also ich denke mal nöd das die 250er 160-180 sel schaffe.. ich wür jetzt mal meine wenschon den vlt knapp die 160....
ich meine si het ja nur 30 ps und ja ich han zwar au nur 34 ps bi minere aber wo ich mal 160 gfahre bin (nach tacho zumindest) isches scho recht müesam worde...
aber das isch ja i de schwiz eigentlich eh keis thema au wend mal uf de autobahn chli überhole wetsch sind 150 normalerwis ja scho förig gnueg und schnälleri giz ja eh immer -
dark: e offeni 125er lauft meischtens besser als e drossleti 600er. Im Topspeed isch warschinli scho d'600er überlege, aber geschwindigkeit und durchzug glaubs ehner e 125ccm.
wieni uf 160-180 chumme? E Offeni TZR 125 ( alts model ) lauft über 170 km/h ( min cousin chans mit foti bewise xD ) und e 250ccm het de vorteil vom grössere hubraum als d'125ccm.
-
-
Ich cha nur säge das mini ninja 636 mit 34 ps im 6 gang genau uf 192kmh brocht ha nach tacho...
-
Hmmmm...
Ich überlegg mir grad obi für de Afang nöd würkli sone 250er geignet wär...
Und für de Priis hetti en neue Töff ab werk, garantie und immer ä Garage woni de töff bringe chan...
2 Jahr lang muesi ja sowieso mit abegschrubtem Motor fahre. So chani chli praxis mache und denn nach 2 Jahr en 600er chaufe...
Was meineder, oder isch de Fahrspass vo 250er zu 600er en z'grosse unterschied???
-
ich denke das ganzi isch primär e geldfrag.
en neue töff chaufe nach 2 jahr wieder verchaufe het eifach en riese abschrieber zur folg.
wenn mer sich das leischte chan, denn isch ok und sicherlich e gueti sach. wenn aber nöd würdi grad e 600er empfehle. und au wenn sie drosslet isch isch s fahrgfühl irgendwie schöner uf de 600er. segs vom fahrwerch, sound usw. her. -