Die neue Ninja 250R 2008

  • Zitat

    Original von DonBosco
    ich denke das ganzi isch primär e geldfrag.


    en neue töff chaufe nach 2 jahr wieder verchaufe het eifach en riese abschrieber zur folg.
    wenn mer sich das leischte chan, denn isch ok und sicherlich e gueti sach. wenn aber nöd würdi grad e 600er empfehle. und au wenn sie drosslet isch isch s fahrgfühl irgendwie schöner uf de 600er. segs vom fahrwerch, sound usw. her.



    Ok, wenns ä Geldfrag isch denn isch de Fall klar... Direkt ä 600er :grinning_squinting_face:


    Vörig Geld hani leider leider nöd :face_with_tongue:


    Danke dir nomal für dini wertvolle Tipps DonBosco.

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

    Einmal editiert, zuletzt von Epimenides ()

  • Also ich find sones ding scho mal 1000mal toller als jeglichi arte vo 125er...


    Das wird in zuekunft warschinli scho s bild sii för d iistiger. 125er 2-takt sind eifach umwelttechnisch gseh nüm uf de höchi und werded ernom müeh haa die nöchste Euro norme öberhaupt z bestoh. Wenns ned jetzt scho dureflüged.


    Das ding gseht zumindest uf de bilder bombefest us, nid wie en CBR125 oder Yamaha Tricker (öbrigens, wer het scho mal sones ding gseh umefahre??? ich amel ned). Yamaha hed ja au wider en 125er usebracht. Bzw. eifach en 125er motor id TZR50 ine montiert und guet isch. Findi ned so toll... Isch recht billig das ding.


    Isch das wahr dass die aktuell scho sött chöne drosslet werde uf 11kw? Sovil ich weiss chamer das 11kw spili ohnehin vergässe wenns motörli grösser isch als es achtel-literli. ???



    Epimenides
    Zum verglich 600er / 250er; Ich denke mit so einere Afoh fahre zum die gross prüefig mache isch falsch. Ich chan mer guet vorstelle dass sich s fahre doch no es grobs stuck unterscheidet vo 600er und 1000er handling/feeling. Wird uf jedefall eifach wie es velo sii mit sonere baby-ninja. Aber ob denn noch 2 jahr fähig bisch en 1000er z handle... wagi z bezwiifle. Finde immerno 1 saison 25kw und 1 saison illegal, isch en guete wäg zum nacher en grossi fahre. :smiling_face: Routine isch alles im läbe.


    Aber de priis isch uf jedefall heiss... Nur isch de lenker chli wiit obe för en "Ninja" :-)) hehe

  • find gseht ned schlecht us undu 250 ccm töned wahrshindli au na recht interessant..


    werd die au mal go testfahre wenn sie da ish=)

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    Original von Wheeler
    find gseht ned schlecht us undu 250 ccm töned wahrshindli au na recht interessant..


    Ich gohne mal devo us dass sie tönt wie en CBR125 eifach tüüfer. Also kei klang-spektakel erwarte. Isch nid mal so wiit vo Rasemäher und 250er Roller entfernt...

  • ja trotzdem wott mal ghöre wie sie tönt wemer druffehockt und gas git und eifach wie sie sich so fahre laht..


    de klang ish nur us neugier i weiss sie tönt nid wiene r1 odr so;)

    Listen to many, speak to few

  • so a all die wie tönt das teil rätsler.


    han d lösig :grinning_squinting_face: zwar nüd de originaltopf sondern en zuebehör. also tönt sie mit original wohl no schlechter.


    mir gfallts absolut nöd. denn lieber e kreischendi 2taktfräsi.


    isch irgendwie so nüt richtigs :face_with_rolling_eyes:


    http://www.gaskrank.eu/tv/moto…008-kawasaki-250-2689.htm

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener