Prüfung in den Sand gesetzt

  • Hallo zäme...


    also ech han jo höt morge früeh mini prüefig gha...zu mim beruhige han ech au en wiibliche Partner gha wo au deht döre het müesse.


    Mer hend also gwarted bes de experte chunnd...de het üs chli züg erklährt und denn esch er be desere hende druf und afi hendere zum parcour gfahre. de ben ech au los und öber sones verkackts müürli und de esch mer de töff uf die lingg siite gheit...de isch sowieso alles gloffe gsi. Well das denk läärgwicht 175kg het- und de au no volltankt gsi esch hane ned sälber möge ufstelle und die ander esch de zum glück weder zrug cho und het mer gholfe. De experte het nüd metbecho. Wo ech denn weder ufe töff be, han ech gmerkt dass es mer de ganz koplighebel verboge het - also wene hendere zoge ha ischer underem handgriff düre cho. ergo han ech so de schliffpunkt ned kennt und esch rächt asträngend gsi zum fahre.


    ech ha denn aber nüd gseid und ha min slalom gmacht (ohni so es deng umzrüehre), denn e "vollbräms" mit 50, engspur mit min 15 sek. und es ängs achti met em experte hende drof.
    mini kompanin het das alles au gmacht, und nach minere asecht au vel besser als ech. de semmer gstande und de experte meint so: leider esch für sie beidi d prüefig do beendet. Mer heter als grund gäh das ech überall z unsicher gsi be (esch au klar met some kuppligshebel) und dass das wo ech gmacht ha eifach echli e besseri bräms und ke vollbräms gsi seg. und be de andere het er gseid sie sig bi de vollbräms einisch ab de bräms gange. wohl bemerkt hemmer för alles nur ei versuech gha. und mer hend also ned mol ufd stross chönne.


    Mi Lehrfahruswis lauft also im Dezember us und d prüefig chani das johr nümme mache wäg de winter sperri. also muess ech en neue lehrfahruswis beaträge und de schiss kurs nomol mache...weni denn d prüefig innerhalb vo dene neue 16 Monet ned bestoh werd mer en wiitere Lehrfahruswis für 2 johr verweigeret.


    Was send au das für !&°%?]! *!+§*39?! uflage!!!??


    und aso eis chani i de statistik bestätige: d luzärner experte send werklech sehr sträng (luut statistik die 3. strengste schwiizwiit). in Thun het en kolleg vo mer d töffprüefig gmacht und ohni wiiteres bestande (de het au ke parcour müesse mache) und de cha aso weklech ned guet töfffahre...well ech fahre dem um d Ohre met mim L!!


    Wenn ehr also ergendwelchi guete tipps hend wie ech mini nöchst prüefig secher bestoh de ben ech ganz Ohr resp. Aug :smiling_face:

  • Das mit de Prüefig ish natürli immer sone Sach, teils prüefer wennd alles gse und anderi nit


    aber schlussendlich, und das söll dich chli beruhige, dient es ja eh nur alles de vercherssicherheit, wärsch zfredener wenn würsh nach de prüefig es chind umfahre well dini vollbremsig nid gnueg gsi ish? ish doch es doofs gfühl


    Er gsehts leidr a de gable bewegig au nur de chlinschti teil wenn öbber liecht ufhört bremse, hani echt au gmerkt.


    Manöver sind halt sowieso immer schwer..so öbbis het wörkli au mit glück z tue aso ja nid verzwiifle, du shaffsh das sho:)


    han mini a1 prüefig au ersh im zwoite alauf gshaffed:)

    Listen to many, speak to few

  • Jo ich be 3 mol gange naja aber esch au klar gsie 18 jährige mit nehr kawa ninja zx 6r :winking_face: Ha aber zum glück de kurs nöme müesse mache well ich so ehn nätte fahrlehrer ga ha :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

    Einmal editiert, zuletzt von Hanni-bal ()

  • Tja, aber am Schluss interessierts e niemert meh, wievil mal a de Prüefig gsi bisch, hauptsach durecho..... :mad:
    Bin au meh als eimal gsi....mit ere Kati bisch genauso de gfiggt..... :böse:



    Greez

  • jaja be der esches eifach am fahrstil gläge.


    aso weni ehrlech ben hani ned so gross mitleid das der de uswiis ablauft. du hesch nachdem dud kürs gmacht hesch au es jahr deziit gha zum prüfig mache aso wieso hesch sie denn ned im fürehlig oder summer gmacht?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

    Einmal editiert, zuletzt von Charlie ()

  • Zitat

    Original von Charlie
    jaja be der esches eifach am fahrstil gläge.


    aso weni ehrlech ben hani ned so gross mitleid das der de uswiis ablauft. du hesch nachdem dud kürs gmacht hesch au es jahr deziit gha zum prüfig mache aso wieso hesch sie denn ned im fürehlig oder summer gmacht?


    cu charlie


    de post esch glaubs ned för de thread dänkt gsi oder charlie :P? esch äuä a de cedi oder so grechtet de post?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Also ech han so lang gwarted well ech jo au no en VKU han müesse mache.... und bis im Juni hani en 125er gha und mit dem hätti d A beschränkt eh nid chönne mache. Also hani im Juni mi neu Töff becho und de druf abe de VKU gmacht im September. auso isch logisch hani d prüefig so spot gmacht.


    und was het ächt d laufziit vomene Lehrfahruswis mit mim Fahrstil zdue? :böse:

  • Hi
    Tja, so blöd kann es gehen. Wäre nicht der Winter und die Gefahr von Schnee, könnte man drüber lachen :face_with_tongue:


    Kann mir mal jemand erklären, was eine "Wintersperre" ist? (keine Abnahme von Prüfungen?)


    Kann mir nicht vorstellen, dass ein L-Ausweis ausläuft, wenn man ihn beispielsweise im September bestellt, wenn man im Winter sowieso keine Prüfungen ablegen kann. Frag doch noch mal beim Prüfungsamt nach, ab und bis wann genau der Ausweis gilt.


    Wenn Prüfungen abgenommen werden, aber man selber halt nur Saison-Kennzeichen hat, dann ist das nun mal Selbstverschulden. Bei dem kleinen Betrag welcher man an Versicherungsprämie mehr bezahlen muss für ein Ganzjahres-Kennzeichen, kann ich nicht verstehen, dass man das nicht macht, zumal das deponieren der Schilder ja auch nicht gratis ist und man im Frühjahr froh sein kann, wenn man überhaupt das Schild zur Zeit bekommt.


    Also: nachfragen, wie das mit der Laufzeit vom L genau ist - und gegebenenfalls ein Ganzjahreskennzeichen lösen.


    Das man sauer ist, wenn man eine Prüfung verbockt ist klar, aber im Normalfall (wenn's so was überhaupt gibt), dann ist das nicht völlig grundlos der Fall. Kann einmal mehr nur empfehlen, sich in die Hände von Instruktoren zu begeben - auch wenn's was kostet und nicht wirklich nett zum fahren ist. Habe bisher jedenfalls noch nie gehört, dass jemand durchgefallen ist, der vom Fahrlehrer angemeldet wurde :top:


    Übrigens: die Experten werden unter anderem von Steuergeldern und den Prüfungsgebühren bezahlt, da ist es nur rechtens, wenn man ganz klar eine Antwort auf die Frage nach dem WIESO erhält! Soll nicht in eine Diskussion ausarten, aber man muss schliesslich GENAU wissen, was denn falsch gelaufen ist. Einfach nur, weil er keine Lust hat bei Schei**wetter rumzufahren, kann kein Experte die Prüflinge einfach durchfallen lassen.


    Die Info, dass man "unsicher" fährt, ist ja wohl ein Witz :confused_face: - hier möchte ich doch zu gerne wissen, wie man denn nach einer angefangenen Saison, das erste mal mit einem Zweirad und kaum Zeit zum fahren richtig "sicher" fahren soll. Klar - wer Schlangenlinien fährt, die Kiste hinschmeisst und die Karre an jeder zweiten Kurve abwürgt, der müsste schon noch bisschen üben, aber ich kenne da (langfährige) Motorrad- und Autofahrer, welche sich mit einer neuen Maschine nicht viel besser anstellen :mad:
    Im übrigen möchte ich doch zu gerne wissen, ob man wirklich nur einen einzigen Versuch hat - und bei Misslingen (wobei: so richtig Misslungen war die Bremsung ja wohl auch nicht) nicht zumindest einen weiteren Versuch hat. So viel Fairness müsste sein - schliesslich will man auch nicht über den Lenker absteigen (und wenn ein Prüfer blöde Sprüche macht, dass man halt eine Maschine mit ABS kaufen soll, dann würde ich die Maschine hinstellen und im Büro SOFORT einen anderen Prüfer verlangen!).


    Ob man jetzt noch was machen kann, ist schwierig zu sagen, ich würde jedenfalls eine schriftliche Begründung "für den Fahrlehrer" (man will schliesslich nicht umsonst in Stunden investieren) verlangen - man kann das Papier ja direkt an den Fahrlerer senden lassen :winking_face: .


    Gross diskutieren hilft nichts, aber man hat eben doch den Anspruch auf eine präzise Angabe - schliesslich sind Prüfungsgebühren nicht billig und der Aufwand (Arbeitszeit, Fahrlehrer usw) auch nicht ohne. Nur weil es dem Experten zu kalt ist draussen, kann er keinen über die Klinge springen lassen.


    Marc
    P.S.: bitte immer höflich bleiben - kann ja sein, dass man beim nächsten Mal (oder beim Autoausweis) den selben Prüfer erwischt :face_with_rolling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 ()

  • also dass ist so... wenn du einen Lernfahrausweis für eine Kategorie A1 - A beantragst, ist dieser zuerst 4 Monate gültig. In diesen 4 Monaten musst du einen Kurs absolvieren der in meinem Fall 12 Stunden ging. Nach diesem besuchtem Kurs wird der Lernfahrausweis um 12 Monate verlängert. Du hast also insgesamt 16 Monate Zeit um die Prüfung abzulegen... letztes Jahr im August habe ich meinen Lernfahrausweis bekommen und dann im Dezember den Grundkurs gemacht (ich fahre das ganze Jahr über solange es zumutbar ist) und von da an ist er weitere 12 Monate gültig. Dann musste ich einen weiteren Kurs (VKU) ablegen um mich überhaupt an die Prüfung anmelden zu können. also habe ich im Juni mein grösseres Motorrad gekriegt und habe den Kurs gemacht. Ich wäre auch schon früher an die Prüfung angemeldet gewesen, jedoch nahm es mit den Kolben und ich musste die Prüfung verschieben.


    und wintersperre bedeuted, dass in der Zeit von November - März keine Motorradprüfungen absolviert werden können. Da das Strassenverkehrsamt wohl alle für Saisonfahrer halten oder es ihnen eben selbst zu kalt ist. Wo der Sinn daran liegt, kann ich nicht genau nachvollziehen - aber ich denke schwer, dass es mit der Kälte,dem Eis/Frost und dem Schnee zu tun hat.

  • meine Güte - bin ich froh, dass der Kram 23 Jahre zurück liegt :grinning_squinting_face:


    Dafür hatten wir ja das zweifelhafte Vergnügen 2 Saison lang mit einer 125er rumgurken zu müssen (bei dem Kram der da mit CH-Zulassung verkauft wurde, kann man das nicht wirklich anders nennen), auch da sind die neusten Kreationen aus den Sportabteilungen schon mal ganz andere Kaliber.


    Über Sinn/Unsinn lässt sich natürlich immer streiten, nützt aber wenig, wenn die Vorschriften nun mal so sind. Da hilft nur, sich frühzeitig zu informieren und gut zu planen, damit man das Maximum rausholen kann. Wenn man dann leider (wie ich ja auch) wegen Unfall oder Krankheit (oder ganz miesem Wetter, soll's ja auch mal geben) nicht zum fahren kommt, oder die Verkehrs- bzw. Fortbildungskurse schon ausgebucht sind, dann ist das einfach Pech.


    Nicht verzagen - die nächste Saison kommt bestimmt. Und das nächste Mal funzt es bestimmt bei der Prüfung, wenn man genau weiss an was es gelegen hat und vom Fahrleher ein paar Tipps erhält.


    Na denn - auf fröhliche Winterfahrten


    Marc

  • Hey Kurvenjäger


    Wo find ich die Liste, weli Strasserverkehrsämter easy und weli eher müehsam sind ? wür mir mal interessiere. :smiling_face_with_horns:


    Greez


    Nicolas


  • lol... isch die frag jetzt würkli ernst gmeint? :confused_face::mad:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich weisses nur für züri... und für auto glaubs.
    Also, Hinwil/Regensdorf seged eifacher für auto (ich hansi z regensdorf gmacht, 1. bestande), albisgüetli musch schinbar efach chöne autofahre.... stadtverkehr und häng sind bi nervosität ned jedermanns sach.
    Töff... han ich im albisgüetli gmacht 1x en vortritt ned xe (niemer det) und susch fehlerfrei; nach 12000km ime jahr praxis :grinning_squinting_face:
    Ich stell mer vor dases z Hinwil/Regensdorf, chli usserhalb halt, efach eifacher isch wegem verkehr... aber wenn (wie ich) züri/umgebig gross kennsch denn bringtses ned wenn ines unbekannts gebiet gasch go fahre :smiling_face_with_horns:

    *immer na am versueche mini DT z wheele*