• Hallo an alle!!


    Also ich bin hier gerade Neumitglied geworden und finde, dass ein wenig Weiblichkeit hier nicht schaden würde :smiling_face:


    Also ich fahre nun seit gut einem Jahr Motorrad. Zuerst war es eine Suzuki GN 125 und seit diesem Sommer ist es meine geliebte Honda Dominator mit Jahrgang 1993...also noch eine RD 02 =) habe ihn allerdings heruntersetzen müssen (Sattel ausnehmen und Gabel einstellen) da ich sonst mit meinen 158cm Körpergrösse nid runter mag :smiling_face:


    Habe erst gerade den Kolben wechseln lassen und diesen Freitag habe ich dann endlich die Motorradprüfung. Hoffe, dass ich diese gut bestehe. der Parcour mach ein bisschen Bammel...aber wird schon werden:


    Freue mich auf viele gute und interessante Gespräche!

  • ja halloo schön das du da bisch....


    wünsch der na viil glück bi de prüefig



    **FIRST** :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

  • so en neui em bunde ;)!


    herzlich wilkomme be eus em forum, vell spass do be eus ond gueti fahrt met dinere maschine ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Danke Danke, das chan ech bruche...han vor 3 wuche en cholbe chlemmer gha und mi domi ersch am mäntig weder übercho...und mitme viel grössere cholbe fahrt de sich au viel andersch :smiling_face:


    Gester bini z stans go parcour üebe und de isch mer de töff uf die rächt siite gheit, itz chlemmt de gas hane... irgendwie het de öbis gäg mech :winking_face:

  • Hallo kurvenjäger bin zwar scho uu lang nüme da im forum gsie .... aber herzlich willkomme trotzdäm und ab gsee de vo dasi au wiiblich bin .. es paar jöhrli älter hald :face_with_rolling_eyes: bini au 158cm lang und chan mitfühle wie müesam das es isch en schlaue töff zfinde wo nöd weisdegeier was muesch abändere .


    viel spass im forum und i de kurve

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende