• Jo ich ben en arme Siech ich bade im selbstmitleid xD

am Mittwoch lauft nämmli min Lernfahruswis ab und den verkauffi mis möpp möpp und den chunnd wohl die hertischti Zit i mim Lebe uf mi zue. I chan nömm Töff fahre und daas ganzi 6 Mönet, besi denne im Früehlig endlich en 600er darf fahre :grinning_squinting_face: aber ebe 6 Mönet ohni möpp möpp wird zimli hert i hoffe i bechume kei Entzugserschinige öber. naja logisch im Winter chamer eh ned fahre aber scho nur de Gedanke keis Töffli ide Garage zha duet weh:(

hans nur mal welle mälde xD
    deför chunnt om Früehlig wohl die schönscht Zit vo mim Lebe uf mi zue:D endli 600er fahre hoffe die Zit gaht schnell ume :engel:

schönni Wuche na :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Hm 6 Monet sind hert :hmpf:. Aber wie gseit häsch, Winter und nacher was Grosses...

Äm ja.. fill Spass bim warte :ugly:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Hör uf lätsche! :smiling_face:

Ich han 3 Töff parat gha und han de Summer dur nöd dörfe fahre wege Schultere frisch operiert.

De Winter wirsch ja wohl überstah!

• s isch trozdem hert:D usserdem hesch du dini Töffs chönne aluege und dranume schrüble und öppis mache :grinning_face_with_smiling_eyes: aber isch scho au hert was hesch den ade schultere gmacht?

• die hertischti ziet im lebe wemer 6 mönet nöd kann töff fahre?

i han 6 johr kei sex gha...das isch hert

und denn bini in kindergarte ko :grinning_squinting_face: muahahaha

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• *brüll*

Ich bruch eh kei Sex...mich figgt s'Läbe scho gnueg :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

skali2

Han mer 2003 am Chlausmotard d'Schultere usgkuglet..denn bim Training in Villars namal und bim Pneu montiere und am Schluss häts so glotteret das Sie mer bim Penne usegheit isch....

Aber jetzt isch wider guet....na de Winter dure Chrafttraining und denn im Frühlig wider ga crössle... *freu*

• dee siech ey :grinning_face_with_smiling_eyes: passisch uf di uf gä ! :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von skali2
    dee siech ey :grinning_face_with_smiling_eyes: passisch uf di uf gä ! :grinning_squinting_face:

ou arme skaali dueschmer wörkli sehr leid :P! hehe! @ all mer kenne eus jo rächt guet de skali ond ich muesen amu chli höchneh :P!

ich ghöre öppe jede tag waser weder för neui 600er en ussecht het ;)! hehe!

weiter so skali ond ebe die wentersaison wersch jo wohl secher öberstoh ohni töff aber esch scho shit i know ....

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: