Schaltung umdrehen

  • motorrad auf denn kopf stellen und auf die untere seite setzen, schon ist die sache erledigt. :grinning_squinting_face:


    nei seich lueg mal öb met eme stängeli am schalthebel schaltisch oder e stange diräkt ine gaht. wennt es stängeli hesch denn chasch eifach de schalthebel gäg ufe dreie unds stängeli obe oder bzw unde ihänkeund scho häsches kehrt


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    motorrad auf denn kopf stellen und auf die untere seite setzen, schon ist die sache erledigt. :grinning_squinting_face:


    nei seich lueg mal öb met eme stängeli am schalthebel schaltisch oder e stange diräkt ine gaht. wennt es stängeli hesch denn chasch eifach de schalthebel gäg ufe dreie unds stängeli obe oder bzw unde ihänkeund scho häsches kehrt


    cu charlie



    hahahaha genau z gliche het min vater gseit wo ig ihn gfragt ha hahahaha geili sach


    also der umlenkhebel andersrum anschrauben??

  • jap genau esch be de meiste töff eigentlech möglech. wieso wottsch denn d schaltig umdreie?

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    jap genau esch be de meiste töff eigentlech möglech. wieso wottsch denn d schaltig umdreie?



    wüls cooler isch und ich när jedem chan säge lueg ich han d schaltig umkehrt :winking_face:



    Nei wül bir fazer d fuessraschte schnell an bode chömet
    aber vor allem wül min renntöff d schaltig ou umkehr het


    also das ich mich chan dra gwöhne..

  • nimmt mi ja wunder öb du dich a das chasch gwöhne...ich chönnts glaubs nid obwohl i mir au scho überleit gha han das z'mache für uf d'strecki, damit mir idr kurve no gschid chan uffeschalte aber i blib glaubs bim alte :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    nimmt mi ja wunder öb du dich a das chasch gwöhne...ich chönnts glaubs nid obwohl i mir au scho überleit gha han das z'mache für uf d'strecki, damit mir idr kurve no gschid chan uffeschalte aber i blib glaubs bim alte :winking_face:



    ich wots äbe mal teschte :winking_face:

  • guet aber die renntööff tüend ja wenns ue ( aso abe ) schaltet ned mal d kupplig drücke..da fendi andersch schwul:P

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    Original von Wheeler
    guet aber die renntööff tüend ja wenns ue ( aso abe ) schaltet ned mal d kupplig drücke..da fendi andersch schwul:P


    Schwul ? Schwul isch das also wenme us der kurve chunt und nur voll am gas hanget schaltet ohni kupple wül das schneller isch.. bisch also schwul?


    alles klar



    Burgi du bisch so schwul...

  • hani mirs doch dänkt, dass dä schwul isch :winking_face: ohni kupplig schalte isch andersch geil uf dr strecki... hetti mir emmel scho paar mal gwünscht also bini jez au schwul? :face_with_rolling_eyes::ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Wheeler
    guet aber die renntööff tüend ja wenns ue ( aso abe ) schaltet ned mal d kupplig drücke..da fendi andersch schwul:P


    Im Motocross und Supermoto schaltet die einte au ohni Kupple. Also sind die alli schwul? Handumkehrt glaub ich, dass numme wenigi da inne, primär müend am kupple schaffe um schnäller z'werde. Da gits ganz anderi Problem...
    Übrigens für die Rännfahrer da inne: D'Kurvegschwindigkeite machet d'rundeziete us. Nöd wie schnäll mer cha gradus fahre. Das chan jede.

    Einmal editiert, zuletzt von sok ()

  • Schalte ohni Kupple? Vil Spass mim zahle vomene neue Getriebe.






    greez

  • neeei aso i hans natürli nid so gmeint, uf de st recki isch da schön und guet und nützlich, aber weni so wür diheim fahree würdis irgendwie komisch finde..
    denn isch ja schalte gar nüm schalte;)

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    Original von sok


    Im Motocross und Supermoto schaltet die einte au ohni Kupple. Also sind die alli schwul? Handumkehrt glaub ich, dass numme wenigi da inne, primär müend am kupple schaffe um schnäller z'werde. Da gits ganz anderi Problem...
    Übrigens für die Rännfahrer da inne: D'Kurvegschwindigkeite machet d'rundeziete us. Nöd wie schnäll mer cha gradus fahre. Das chan jede.



    säg das mal denne wo mit ihrne maschinene uf dä strecki ned emal gradus richtig gas gänd :winking_face: klar macht d'kurvegschwindigkeit öbbis us aber ganz sicher nöd ellei...wennt mitere 1000iger vollgas gisch muesch echli luege wie fescht, dassd gas gisch und wie spot dassd wieder vom gas gasch.... vor allem bim spate abremse holsch am meischte ziiit use. ich red jez aber au vo sporttöffe. binere supermoto strecki gsehts natürli wieder chli andersch uus :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hm Schaltig udrülle, wür am Aafang eifach nöd ganz bis vor de Roti dreie, falses mal verhängsch und abe, statt ue schaltisch :D.


    Zitat

    Original von Wheeler
    guet aber die renntööff tüend ja wenns ue ( aso abe ) schaltet ned mal d kupplig drücke..


    Weiss nöd öbi was verpasst han, aber das chamer doch mit zimmli jedem Töff wo es einigermasse aaständigs Getriebe hät?! Wemmer di ganz Sach vorher und nacher wider schön under Zug haltet gat das tiptop, bi mir zumindescht... Weiss ja nöd wie ihr das mached, aber ich tippe Kupplig au bim normale Schalte nume churz aa.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)