PN-Troll Unterwegs ?

• Sagma könnte das sein, dass sich n kleines dummes Kind in seiner Freizeit n bisschen mit PN's auslässt?

Nur ma so'n kleines Zitat:

" I kum dii höchschtens go uslache wenns die inera harnadelkurva schmiert und dr beidi beei brichsch und wenn denn im spital bisch schenk dr a modell-töff us taiwan (vu döt kunnt ussderm dini mueter, wohrschinlich hett sis das verfickta modell grat no selber gmacht unter sklava arbeit mit 2 Fr. Monatslohn ) und jetzt bis ruhig du möchte gern Töff-Fahrer"

Weiss ja auch nich, was mit dem los is, aber ich glaube der Junge hat zu viel Freizeit ?

Achja, ist der "krasse" RacerX

GraZ

• Han zwahr na nüt vo dem becho, schetzte aber das de sicher zwehnig liebi i sinere Chindheit becho het.... hahahaha
    Und es mus eifach au duble geh uf dere Welt susch stimmts glichgwicht ja nüm.... :ugly:

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• i säge nor eis: ERBÄRMLICH!

en fertig vollidiot! esch scho sed em 04.06 debi ond schribt plötzlich usem heitere hemmel son fuck gäge dech!

er sälber het dänk z wenig stotz fören töff oder esch onfähig en töff fahre ond muess jetzt sin ärger/hass a ergend öpperem usloh!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Päde: LoL xD

Wieso denn ignoriere, sicher gaht's mer ziemli am allerwerteschte verbi, aber isch doch amüsant wie sich söttigi lüüt selber en stempfel uf d'stirn mached.

Und sini rechtschriibig... De sött nomal vo vorne afange xD

• viellicht heter au 2 accounts do inä...

d'admins gsehnd das jo ahand vo dä IP benützig, ob die evtl. bi 2 profil benutzt wird...

aber isch scho erbärmlich sowas...

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• momol trurigi sach :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von MichiR6
    viellicht heter au 2 accounts do inä...

d'admins gsehnd das jo ahand vo dä IP benützig, ob die evtl. bi 2 profil benutzt wird...

aber isch scho erbärmlich sowas...

hmm jo das wär no guet wenn en admin mol chönnti luege öb de en 2 account het!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von MichiR6

Nei, zumindescht nöd bi dere Forumversion.

Mäldet eifach falls sowas nomal passiert und de beträffendi User wird entfernt.

2 Account.. und wenn scho. Was bringts öpperem zsäge er seg en Tubel wemmer nöd weiss vo wem... irgendöpper wird sich uf dere Wält immer finde wo eim nöd toll find und drum cha eim sowas miner Meinig na zimmlich am Arsch verbii ga (ussert mer isch eine vo dene "Ich han Ehre mann"-Type :D).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike
    Was bringts öpperem zsäge er seg en Tubel wemmer nöd weiss vo wem... irgendöpper wird sich uf dere Wält immer finde wo eim nöd toll find und drum cha eim sowas miner Meinig na zimmlich am Arsch verbii ga (ussert mer isch eine vo dene "Ich han Ehre mann"-Type :D).

genau. irgendwie hesch eifach kei "eier" wenns de betrefende person nöd chasch is gsicht säge.

guns for show, knifes for pro