Hallo zusammen
Ich habe eine Frage und zwar bei der Aprilia rs 50 muss man die Kupplung drücken damit man die Gänge wechselt?
Hallo zusammen
Ich habe eine Frage und zwar bei der Aprilia rs 50 muss man die Kupplung drücken damit man die Gänge wechselt?
ein motorrad ist KEIN fahrrad...
bist du sicher, dass ein motorrad das richtige für dich ist?
:ugly3:
und zu deiner frage: JA NATÜRLICH!!!!
gruss vom verwirrten
asskicker©
vellecht meint er d kopplig esch nor zom em 1. gang losfahre do !
*GrIeCh also du weisch jo hoffentlich dases roller ond töff get! roller send eigentlich emmer ohni handschaltig ond töff send eigentlich emmer met hand gschaltet! get natürli au glaubs öppe 1,2 töff em 50ger segment wo au es automatikgetriebe het aber ebe generell muesmer jede töff schalte!
wie chonsch denn of die frog?
@ ts
Ich meinte genau dass das ich die Kupplung nur für den ersten Gang brauche. Aber ich brauchen für alle Gänge die Kupplung soviel ich mitbekommen habe oder?
ja brauchst du..
Schalten:
1. Kupplung ziehen
2. Mit Fuss Gang rein
3. Kupplung loslassen
nei du bruchsch d kupplig numm zum afahre
wennd unbedingt wotsch chasch zum schalte de schalthebel vorbelaschte und s gas schnell zue mache. so chasch de gang schalte ohni kupplig.
oder du chaufsch der en schaltautomat....choschtet aber denn meh als s töffli und glaub nüd das es so öppis git für'd 50erli....
das sind meh spielzüg für die grosse uf de rennstrecki
also d alternative:
-liechte druck uf de schalthebel
-gas zue
-gang flutscht ine
-gas wieder voll uf und wiiter gahts
muschem nöd so seich erchläre wener nöd mal weiss wie mer richtig schaltet
jo scho vorallem am afang mueshc eh mol zersch rechtig schalte chönne! wenns nochär eine wörkli aschisst emmer z kopple (das wär aber voll förig denn muesch ke töff chauffe) denn chaners jo so mache wie du gschrebe hesch! klar brengt mer so en gang ine aber i weiss ned öb das so guet esch! bem auto chamer z.t. au en gang ie tue ohni z kopple aber i glaube em auto duets au ned so guet.
lol, ich hett bimmene 50erli angscht, dass mr s'ganze töffli usenanderflügt wenni ohni kupplig schalte würd
das es em auto nid guet tuet das glaubi der.
bim töff söts nüt mache. git au lüüt wo ganz fescht vom gegeteil überzügt sind....aber wo gits das scho nöd.
s einzige wos brucht zum schalte isch churz e chräftefreii phase im getriebe. öb das jetzte mit eme laschtwechsel dur gas schlüsse oder dur kupplig ziehsch erreichsch isch eigentli glich.
eifach machsch mit de ohni kupplig technik schneller öppis kaputt wenns nid richtig machsch. was mer aber am lute krache ghört.
und er het ja welle wüsse öbs unbedingt nötig isch zum kupple und da hanem halt gantwortet. NEI isch es nöd.
Kupplig bruuch ich eigentlich nume für de 1 Gang und wenni a e ample chume.
Hani dato bim 50zger au scho so gmacht, isch aber wesentlich unagnehmer als mit de grosse
Du chasch scho ohni Kupplig schalte, aber dis Getriebe sprich d zahnräder werded kei grossi freud haa uf duur.
D Aprilia Ingenieure hend warschinli chum en kuppligshebel draataa für nüüt
Greez
ZitatOriginal von too_fast_for_you
D Aprilia Ingenieure hend warschinli chum en kuppligshebel draataa für nüüt
apriliaingenueur mached no ganz anderi sache für nüüt
zudem hends en heredah zum afahre. wird schwer ohni kupplig. aber zum schalte brucht mer das ding eigentli nöd
Mache chasches schooo aber uf längeri ziit....... naja Isch ja wohl nöd so e sach schnell ab em gas z gaa und d Kupplig schnell zie.
Greez
logisch uf der strass machts kei sinn. schalte da au immer mit kupplig, ussert ich fahre grad eihändig und bin zu fuul zum extra fürelange
aber uf der rennstrecki hets scho sin Sinn und zweck, wells eifach schneller gaht. Obwohl i dete mit andere sache zersch mal chönt schneller werde