Di neu Fireblade

  • "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zimlich en Futuristische style wo aber ned mal so schlecht usgseht findi !

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Uf de erst blick gfallt sie mir jetz garnit. Vorne rund - Heck Kantig.
    Da gfallt merd neui Kawa no besser.


    ouu nei so wiit chunds nöd :face_with_tongue:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • de bösi blick isch jez optisch s'einzig asprechende.... de rescht findi oberhässlich... und d'rückspiegelblinker sind und blibet es nogo :winking_face: au wenn jez honda findet sie müessed sugi alles nahmache :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • joa stimmt scho werd ergendwie die neu Mode aber d Kawi het's au ned viel schönner herebracht bem neue Modell s alte esch wohl s bescht Bispiel wieme Blinker heremacht :smiling_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

    Einmal editiert, zuletzt von skali2 ()

  • I gloub i chotze...


    :kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz:


    angers hässläch das bike...

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Zitat

    Original von Porter
    I gloub i chotze...


    :kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz:


    angers hässläch das bike...


    chasch vo mir us scho go chotze, mach da aber NÖD im forum! sotogi posts bruchts echt nöd! :böse:


    back to topic: woni sie zum erste mol gseh han, het sie mir überhaupt nöd gfalle... uf de zweiti blick isch sie irgendwie sogar nöd ziemli geil... xD de bös blick gseht echt guet us und s'ganze design wirkt so "komplett". insgesamt gfallt sie mir sehr guet! aber gege e r6 het sie glich kei chance... :mad:
    mol luege, wie sie in "live" usgseht. :ugly:



    gruess vom
    asskicker©

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2: