Speedticket CH <--> D

  • Vor einem Jahr bin ich mit 146km/h statt 80km/h in der Schweiz geblitzdingst worden. Ich habe über 2000.- bezahlt, 8 Monate den Ausweis abgegeben und bin 2 Jahre auf Bewährung.


    Jetzt der Hammer: Dieses Jahr wurde ich in Deutschland auf der Landstrasse mit rund 135 km/h statt 70 km/h erwischt. Ich habe vor Ort lächerliche 95 Euro bezahlt und durfte weiterfahren. Nun kommt der Bescheid, dass es zusätzlich noch 3 Punkte in Flensburg gibt... na damit kann ich leben.


    Gibt es noch einen besseren Grund, die Schweiz als Töffparadies zu meiden?... :roll: Muss dazu noch sagen, die Deutsche Polizei war ziemlich tolerant. Auf dem Bussgeldbescheid stehen nur 117 km/h. Sie haben grosszügig abgerundet, denn auf dem Video sind deutlich mehr erkennbar.


    Wollte das nur mal los werden, danke fürs lesen :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • jo normal! das esch eifach s geilschte sie verteiled es paar euro buess ond no 1,2,3 pönktli in flensburg ond guet esch! be eus de de schwiz wördes am liebschte todesstroff för temposünder mache lol! nei ächt aber ebe esch halt scho so dütschland esch om einiges toleranter was buess agoh för d schnäll fahre ond au rächts öberhole ond so züüg!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Jo ich be au blitzt worde mit 140 und es esch 100 gsie und ha 70 euro zahlt und 3 pünkt in Flensburg

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

    Einmal editiert, zuletzt von Hanni-bal ()

  • Zitat

    Original von SERVER
    Luschtiger find ich das du nüt glernt hesch vo dim Uswisabgä


    hehehe


    weiter so hihi


    also ich nehme mol schwer ah das du au scho es paar mol z schnäll onterwägs gsi besch? du weisch jo wie schnälld metere 600er, 750er, 1000er oder was au emmer fören maschine of 150 oder so besch? ofere grade 80er besch du secher au scho mol 140 oder so gfahre?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-


    also ich nehme mol schwer ah das du au scho es paar mol z schnäll onterwägs gsi besch? du weisch jo wie schnälld metere 600er, 750er, 1000er oder was au emmer fören maschine of 150 oder so besch? ofere grade 80er besch du secher au scho mol 140 oder so gfahre?



    Das isch en Witz gsi hesches Begriffe? :winking_face:


    weniger kiffe


  • de berner macht sich freunde... hihihi

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini


    de berner macht sich freunde... hihihi


    Auso ig gloube, dä isch kei richtige Bärner me.... Wöu mir wei ihn eigentlich nid zrügg, chöit ihn gärn bhalte ds Züri use :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Är nid mau ad Forumsparty getrout
    :muaha:


  • gsehni so bekifft us :mad: !


    ich han dis letzte "weiter so hihi" falsch interpretiert :P!


    denn beni jo froh dass du ned sonen spieser besch haha ;)! weiter so :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Nice Roger :winking_face: wiedermal typisch :winking_face:


    btw...was passiert wennt e gwüssi azahl pünkt z'flensburg hesch?? nämeds dr dä töff weg? schickeds e verzeigig id schwiiz und d'schwiiz nimmt dr s'billet weg?


    i bin no gar nie im schwarzwald blitzt wurde und bin amigs nid grad langsam underwägs :smiling_face_with_horns:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Aso anschinend gits ab 18 Pünkt es Fahrverbot, was natürli au id Schwiiz gmolde wird.


    Hypi, isch au nid im Schwarzwald gsi. Eher chli öschtlicher im Hegau. Isch au scheen zum fahre. Übersichtlicher und eher grossi Kurveradie.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Auso ig gloube, dä isch kei richtige Bärner me.... Wöu mir wei ihn eigentlich nid zrügg, chöit ihn gärn bhalte ds Züri use :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Är nid mau ad Forumsparty getrout
    :muaha:




    hehe scho guet burgi cha ou nüt der fuer das dä server dr geischt ufgit...


    süsch darfsch gärn mau zu mir hei cho


    kei angscht ha keis sturmgwer me daheime :winking_face: