Knee Slider

  • raschte schliefe isch bir gixxer nüd so e sach.


    denn die sind verstellbar und i de tüfschte position chömed die no schnell mal uf de bode. wenn mer sie aber inere normale oder höche position het denn vergiss das. de fuess isch mögli, wennd halt nüd schön mit de spitze uf de raschte stahsch.


    und das schräg agschliffne hani bi de erschte versüech au gha. das chunt devo, dass eifach umsverrecke wotsch s chnü uf de bode bringe und denn eifach bi wenig schräglag möglichscht wiit vom töff hangsch. zudem chas au andere falsche position ligge. chasch d schliifer mal chli wiiter unde montiere. denn passts vielicht au scho besser.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jungeeee, hör uf das uf öffentliche strasse z'üebe...jez bisch ja mal abbecho aber heb dr dä de rescht für d'RS uf!


    dass du nur de egge abschliffsch lit a mangelnder schräglag. du strecksch s'chnü meh use nur zum an bode abe cho... aber wennt jez au no versuechsch die sieche horizontal abzschliffe muesi am blüemli rächt gäh...dänn chasch dr wahrschinli bald mal en neue töff sueche :winking_face: vor allem wennt so züg ohni rennslicks oder zumindescht semi slicks usprobiersch :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • DonBosco:


    d istelligä vo dä raster nimi ah sind normal.. hani niä verstellt.. leider hani gester voll vergässä no go föteli machä süsch würsch xeh das d raster abgschliffä wordä sind.. und si sind würi sägä i dä mitti.. also nöd tüf und nöd höch igstellt.. das i z wenig schräglag han seisch du,.. i akzeptiär dini meinig!!! ja das d schlifer vilicht z hoch anä gmacht wordä sind chönt si.. muäses mal usprobiärä.. klar isches bi dä erstä paar mol eifach d hauptsach das mä schlifä chan.. uf jedä fall.. aber i wür meinä du mit dinä 1.92 (wot so vill seisch) häsch ja da üüüüberhaupt kei problem.. s chnü bitz usä und scho dunä.. bruchsch nöd mal schräglag... :mad: haha.. aber ich ha relativ churzi bei..und dän isches scho chli was anders.. und d füäss hani immer mit dä spitze uf em raster.. fahrä immer so.. öbs würkli so isch das i zwenig schräglag han glaub i zwar nöd.. will i wür meinä isch scho zimli schräg.. i säg nöd am limit nur nöch dra.. !!! darum,. befor i s nögst mol so ä frog stellä oder so luäg i das i mal äs video chan machä.. süsch heisst dän na das ich d schlifer anärä muur abschlifä.. !!! :face_with_rolling_eyes:


    Hypi:


    ebä das mit dä schräglag isch so ä sach.. hani ja am donbosco scho gschribä.. aber i wür sägä diä föteli serie wot im inventar häsch.. sind ja au nöd würkli ä enormi schräglag.. da hani scho einiges meh.. eifach mol so us em buch behauptet :face_with_tongue: (nöd bös gmeint) i weiss ja das du guät bisch.. aber i wet nur sägä das i würkli kein afänger bin und min töff beherschä.. aber i chan nöd sägä öb i no meh iä liggä chan wenni nöd weiss wiä wit i scho bin und ich mich selber na niä vo hindä xeh han bim (schnellä) fahrä.. nöd so wiä das video vom schwarzwald!! aber das mä das nöd söt machä uf öffentlichä strassä stimmi dir zuä!!! i weiss vo dir chönti glaub na vill lernä was d rennstrecki betrifft... und i wür au gern mal mit dir mitcho.. absolut.. !!!



    All :


    i weiss wiä ich fahrä und i weiss wiä schräg ich bin.. und i ha au luter ussagä vo töfffahrer und fahrlehrer wo mir sägät das i uf jedä fall gnuäg schräglag han mit mim baby.. und das s limit gli erreicht isch.. also i nim etz mal ah das äs glich na was mit minärä sitzposition und dä montage vo minä schlifer z tuä hät.. (und hald au das i relativ churzi bei han!!!) hehe


    greetz greenvr6

  • Easy greeny, nimms nid persönlich. Aber öppert wo ez scho es zweitmol so schier unglaublichi Sache useloht de muesme eifach blöd aazünde. Sowiso weme so schriibt, dasme als Leser fasch mues es Gfühl ha me isch en Profi. Das muesme nämli sii zum e Gixxer nur annähernd ad Limite zbringe. Und du mit diner vermuetli nid allzu grosse Erfahrig bringsch das nur ane wennt es absoluts Uusnahmetalent bisch. Vilicht bisch das jo, denn würki grosse Respekt! Aber denn würder empfehle ufde RS go fahre und hoffe, dass dich dött öppert entdeckt wo dich im Rennsport cha fördere :face_with_rolling_eyes:


    Ganz ehrlich, ich ha das Talent nid. Ich bi öfters gröber ufd Fresse gheit wili immer möglichscht schnell ha wele sii, unbedingt dRaschte an Bode bringe und Angschträndli am Vorderpneu wägfahre. Hät es Ziitli brucht bisi gmerkt ha, dass Schnelligkeit erschtens Erfahrigssach und e Froog vode Risikobereitschaft isch und zweitens ufde Stross sehr relativ isch. Me gseht nur ufde Rennstrecki öb öppert würki guet cha fahre. Ufde Stross fanget dLüüt a Kurve schniide und ufde Graade Gas ge, nur zum zeige dass chönd schnell si. Aber das hät ja denn nüm vill mit Fahrspass ztue.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Pollito:


    ja i gib dir ja recht.. verstah dini reaktion jo au.. aber i verarsch eu das mol würkli nöd!!! ja du bisch nöd dä erst wo mir seit das mä huärä guät muä fahrä zum so ä gixxer as limit z bringä.. aber ebä, ich weiss ja nanig wo s limit isch.. aber das mit dä raster stimmt.. und i wür sägä i ha würkli viel schräglag.. aber du häsch i däm rächt wot schribsch.. uf öffentlichä strassä söt mä nöd so fahrä.. stimmt.. i wär am liäbstä au jedäs wkend uf dä rennstrecki.. aber leider isch das hald au huärä tür!!! hehe.. aber rennsport au so richtig betribä isch scho immmer min gröschtä traum xi... aber ja,.. na nünt erreicht..hehe.. (tönt vilicht chli blöd!!) hehe.. vo wägä talent.. i mein es git sicher viel viel töff-fahrer wo schlechter fahrät wiä du.. aber es gaht ja au um d lidäschaft.. i mein für mi isch töff-fahrä nöd eifach töff-fahrä sondern dä himmel uf erdä..( wenn mä dän mal frei i bahn hät..hehe) nei verstahsch wani mein!!! mir gahts nöd drum dä schnellscht und bescht z si... sondern dä töff im griff zha.. wüssä wiäs funktioniert.. jäjo... aber ebä,.. set entlich mal uf d rennstrecki..hehe.. mal chli go täschtä und luägä wos limit isch.. hehe.. !!! aber dankä für dini stelligsnahm...

  • Zitat

    Original von greenvr6
    ..aber ebä, ich weiss ja nanig wo s limit isch..


    De Haage isch, das ersch würklich weisch wos Limit isch wenns überschritte häsch und das isch sälbscht uf de Rännstrecki nöd so luschtig. Uf de Strass häsch s'Problem dases en huufe Iiflüss git wo nöd beiflusse chasch, wo aber wesentlich zumene zimmli schnälle Abläbe biiträged.
    Uf de Strecki häsch me Reserve und chasch wenn di Verbrämsisch au mal en wiitere Boge fahre ohni das grad ame Auto chläbsch oder im Schwarzwald im Bachbett une liisch.


    Mir händ zwei Tag Rännstrecki me bracht wie alles woni je uf de Strass probiert han. Mer chan sich voll ufs Fahre konsentriere, dreit en huufe Runde und chan sich schön langsam dra heretaschte und spersönliche Limit wiiter schiebe.
    Uf min Fahrstil uf de Strass häts eher wenig iifluss gha (mal vom höchere "Chopf-Limit" wenns knapp wird) willi döte teilwiis fasch scho bitz überforsichtig fahre. Wott eifach nöd blind mit 120 ine Kurve inefahre wenni nöd weis öb nöd en Traktor dötestaht oder irgendeine iibüügt, da hani echt gnueg Situatione erläbt wos knapp gsii isch. Miner Meinig na hanget schnäll fahre uf de Strass letschtlich praktisch nur vode Risikobereitschaft ab.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Green:


    Mier müend unbedingt mal zäme go fahre. Ich han i Fore scho zig Lüüt kenneglernt wo genau so gredet hend wie du. Irgendwie chumi immer höllisch Respekt über wenni sowas läse, will ich mich sälber ned als so guet iischätze. Aber uf de erschte gmeinsame uusfahrt het sich bis jetzt immer usegstellt dass die eifach vill besser chönd schnure als fahre. Nöd dass die nöd schnäll oder schräg chönd fahre, aber GUET fahre isch no chli öppis anders.
    Das söll nöd heisse, dass ich dich für en bluffer halte. Aber ebe es git vili wo ihri Fähigkeite masslos überschätzed.


    Und jetzt zum chnüüschliifer. Ich bin au nöd de gröscht und miini Schliifer sind meh oder weniger flach aagschliffe (natürlich (fascht) nie uf öffentliche Strasse). Isch e frag vo de technik, de Form vom Schliifer und vo de Schräglag. Wemmer unbedingt wott bringt mer s chnüü schnäll an Bode und wemmers denn no fescht anedruckt sind d Schliifer au bald dure. Ich bin jetzt 2 Täg uf ere Kartbahn gsii und dete hani s chnüü au fasch permanent uf em Bode gha, aber d Chnüüschliifer gsehnd no zimli bruchbar uus.


    Und zu de Schräglag: die eleige macht dich au nöd schnäll gell. Bin uf dere kartbahn ere R1 naagfahre. De siech isch sicher dütlich schräger gfahre als iich, trotzdem isch er doch dütlich langsamer gsii als iich.
    S wichtigschte isch dass d Linie stimmt und dass mer rund fahrt. Denn isch nämli au s chnüüschliife vill liechter.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Spike:


    ebä säb stimmt.. kensches erscht würkli wenns di mal umnimmt.. leider!!! aber das wet i ja uf kein fall.. hehe.. :face_with_tongue: ja diä situationä kenn i, wennt inä kurvä fahrsch und dän staht irgendwas im wäg!! isch keis schöns gfühl.. aber bis etz immer guät gangä.. !!!


    Boo:


    klar, da stimmi dir vollkommä zuä.. es git mir z vill wo ä grossi schnurrä händ..aber fahrä chönds nöd.. und i ha au scho relativ viel kännä glärnt wo das behauptät händ und s nochher genau so usächo isch wiäs ich dänkt han.. aber i säg dir etz mal, ich verarsch dich nöd.. (öbs glaubsch oder nöd isch dini sach!) will mir gaht s nöd drum allnä do im forum wellä wies zmachä das i schneller bi wiä alli .. überhaupt nöd.. ich fahrä für mich.. und nöd für anderi.. aber mir chönd sehr gern mal gah.. uf jedä fall... etz wird nur s wätter chli schlechter.. leider.. aber d saison isch nanig verbie :face_with_tongue:


    greez greenvr6

  • I gloub du hesch eifach ä super Schlifmaschine... die cha chnöischlifer genau so guät aschlife wie Fuessraschter :face_with_tongue:


    Spike, bisch nächschz Jahr mau am Start uf der Strecki?


    Pollito, hööör uf... dein ruf eilt dir voraus! Du chasch wini ghört ha guät fahre! Ämu wasi vor beulen-bandit ghört ha! hehe


    Ah ja no appropo churzi bei, i bi 174 und ha ou z churzi bei für mi körper ha d schlifer aber ou mit der 125ccm uf der strass grad abgschliffe... ja ja.... das waren noch zeiten... Uf der Strass mitem 125ccm... da gäbts mängs luschtigs gschichtli...

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Zitat

    Original von Porter
    Spike, bisch nächschz Jahr mau am Start uf der Strecki?


    Ich hoffes ja. Im Novämber hani sStudium fertig und wenni en Job finde söttis vode Finanze her dänn wider lange.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Green: ja die fötteli sind eigentlich nüt a schräglag willi i dere kurve nie würkli gross abe bin ;)... isch au nur uf anneau gsi und s'erschtmal uf dr strecki :winking_face: aber anyway... z'lédenon hani erläbt wo s'limit vo dr R1 isch mit semi slicks und bin voll ufe sack gheit wäge dem waghalsige fahre :winking_face:
    und jo, du weisch erscht wos limit vom töff und vo dir isch wenns di ufe sack haut :winking_face: i hoff eifach für dich du wirsch das uf dr RS erfahre und nid uf dr strass wo einiges schlimmeri verletzige entstönd :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also ich haltä mich kurz...
    Spill chli mit dä Position vo dä Schlifer und den gsehsch wenn das er obpitmal abgnutzt wird und wenns uf einärä sitä dunä sind dreien aifach um!
    Kauf dir kei Magnesium ihsätz!!! Isch extrem beschissä han hinder so eim müäsä nohfahrä.


    Zum raster, bi mir ischäd dä Gangschalter wo ahchunt, muäs mol luägä was ich döt chönt machä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING