Knee Slider

  • so widr mal zu mim liäblings thema :mad:


    mal so ä frog: wo chunt mä knüschlifer us metall über??? also so aluminium schlifer??? diä gumi schlifer sind bi mir viel zschnell dunä... !?


    also zu minä chnübschlifer: han au na ä frog.. ich chum mit dä schlifer nöd uf dä flächi an bodä sondern bi mir gits so en blödä eggä innä,.. also i wür sägä so im 30grad winkel zu dä flächi vom chnüschlifer.. isch huärä komisch.. darum isch er au so schnell dunä.. söts nöd si das dä schlifer flach abgnutzt wird??? i vermuätä das dä schlifer völlig verrutscht wärät äm bodäkontakt und darum sonen eggä git.. oder händer na anderi theoriä??? also vo dä sitzposition her oder so machis genau glich wiä diä bim motogp.. han au scho min mech gfrogät und er hät mir genau zeigt wiä (er isch au rännä gfahrä) und genau so machis...


    hmm....


    greec greenvr6

  • Zitat

    Original von greenvr6
    also vo dä sitzposition her oder so machis genau glich wiä diä bim motogp.. han au scho min mech gfrogät und er hät mir genau zeigt wiä (er isch au rännä gfahrä) und genau so machis...


    hmm....


    greec greenvr6


    hesch für di s gfüeu du machissch genau eso, odr heschdi scho lo füume wied ufem töff hocksch? si zum teil meilewiti ungerschide!


    und süsch chasch jo dr chnöischlifer no biz angersch drufchläbe.. biz usprobiere

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • hey $snil:


    nei filmä direkt nöd.. aber mir sind scho z zweitä go fahrä und beobachtä.. und so hämmer üs gägäsittig chönä feedback geh.. und ja.. aber filmä wär au mal ä möglichkeit wänni nur so ä kamera het und so äs stativ für uf dä töff :mad: hehe...


    greec greenvr6

  • Filich häsch eifach au sehr weichi Schliifer verwütscht oder stützisch di extrem fescht druf ab. Im Prinzip musch ja nume liecht über de Bode streife demit weisch wie schräg das bisch. Würklch abstütze filleter dSchliifer schnäller abe und nimmt Gwicht vode Redli.


    Öbs söttig us Metal git wagi mal zbezwiifle, die würded warschinlich bitz heiss werde mit de Ziit :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Was auch möglich wäre ist das du hanging off machst, jedoch ein bischen zu wenig schräglage hat... durch den Winkel werden die Schleifer nur ansatzweise abgeschliffen....


    alluminium schleifer gibt es so viel ich weiss nicht! Holz, leder, Kunststoff und kunststoff mit Magnesum Bolzen (für funken) gibt es! Funkende sind einfach nichts für auf die rennstrecke...


    Der mit der Sitzposition genau gleich wie die bei der MotoGP find ich schon arg übertrieben. Denn es kommt nicht nur auf die Sitzposition an! Was man nicht sieht sind die ganzen Druckpunkt die die MotoGP fahrer auch dem Motorrad brauchen. Auch das anbremsen, schräglage u.s.w. ist alles total anders als auf der Strasse...


    Spike,
    kommt ganz auf darauf an! Ich kenne einen Fahrer der auf der RS sehr hart auf den Schleifern ist. Hab von Ihm auch schon gehört das Vorderradslides so gut ausbalanciert werden können.

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • settig komplett us metall gits soviel ig weiss nid, aber settig mit metallisätz... wo denn funke, allfällig hinterherfahrendi wärde die verflueche und länger hebes ou nid würklech.


    was lut verschiedene racer top söll si (nid lache), si holzschlifer. die heige en massiv höheri läbensdur und es bessers schlifgfüehl als plastikschlifer.


    aber ou bi de plastikschlifer isch d läbensdur unterschiedlich höch.

  • Nei us Metal giits das nid. Überlegg mol, die Dinger sind fürd Rennstrecki gmacht. Do giits ken Sicherheitsabstand. Und went mit Metal ufm Teer schliifsch giits übli Funke noch hindere :winking_face:


    Mit Tipp: Machs glich wie ich: Chnüüschiifer grad wägneh. Brucht ke Sau ufde Stross und schnell machts au nid. Bi scho eim einhändig hinnedrii gfahre, de hät es Chnüü i jedere Kurve ufm Bode gah. Hät richtig peinlich uusgseh :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • hmm... i glaub ebä a dä schräglag chas nöd liggä.. will i chum au immer widr mit em fuässraster am bodä ah..und d pneu sind au bis ganz usä gfahrä.. (was aber nünt heisst will si sich ja verschiäbät dur d zentrifugalchraft.. ) aber ebä... i dänk eher das es hald au chönt si will i nöd so gross bin (1.72) relativ churzi bei han..und hald ziemli s bei usä hebä muä.. aber all feedbacks woni übercho han sind das i mega schräglag han und das vo dä sitzposition alles stimmt.. also etz uf änärä relativ sichere strecki.. ( i weiss mä söt ja nöd so fahrä uf dä ö.strass) aber ebä..


    ja diä schliffer mit dä bolzä dinä hani au scho xeh.. aber i ha au scho töffler xeh mit reinä metall schlifer.. ok, i weiss nöd öbs nur ä metall beschichtig xi isch.. aber ebä.. i ha etz namal normali kauft eifach inärä andärä form.. (oval.. ) vorher hani so diä tropfäform gha.. etz mal luägä.. aber dankä für euri tips..


    holz probiär i glaub au mal us...!!!


    greec greenvr6


    ps: ja metall wür sich glaub scho nach gwüsser zit ziemlich erhitzä..hhehe :grinning_squinting_face:

  • Naja denn viel Spass bim üebe und teschte... Ig ha so s dumpfe Gfüehl, dass denn plötzlech HIE muesch poste...


    Titel: Suche Teile für GSX-R :winking_face:
    Nie vergässe, s isch en öffentlechi Strass; hesch Gägeverkehr, irgendwelchi Ifahrte, plötzlich en Buur mit em Heulader hinder dr Kurve, Dräck uf dr Strass etc :face_with_rolling_eyes:


    Zum go Gas gä gits spezielli Streckene, ou Rennstrecki gnennt :top:

  • Zitat

    Original von greenvr6
    hmm... i glaub ebä a dä schräglag chas nöd liggä.. will i chum au immer widr mit em fuässraster am bodä ah..


    Wow, Fuessraschte bide Gixxer am Bode? Säg mol, fahrsch du mit Slicks? Mit normale Reife isch das glaub fasch nid möglich. Und de Motordeckel wo wahrschinli zersch ufsetzt häsch scho duregschliffe? Respekt :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • nei dä motordeckel chunt nöd zerst ah.. aber wänt so i dä schräglag bisch und s dir dän d fuässraschter hindärä haut...?! nei würkli.. also i wür scho sägä das es dä fuässraschter isch und dä kolleg mit sinärä mille amel hinder mir häts mir au xeit das es dä raschter und d stifel sind.. also dänki nöd das es a dä schräglag lit.. und ja.. penu hani PIPO druff.. sind eifach dä hammer.. im gägäsatz zu bridgestone..hehe..!!!

  • Ah easy ja denn... ah stimmt, dini 6er lauft ja au 300km/h. Denn chasch au mitde Raschte schliife :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Pollito: häsch dä chaschberlli gf....!? :face_with_rolling_eyes:hehe... nur wills du nöd anä bringsch heisst das nöd das es anderi nöd chönd...hahahaha..


    nei etz mal witz bei seite..hä! chasch gern mal mini raster cho go aluägä.. din scho chli abgschliffä.. oder mä xeht eifach schliffspurä..


    und übringens das mit vo wägä 300km/h han i mi ja entschuldigt.. hör uf alti sachä fürä zholä.. i hoff bisch nöd süsch so... (i dä beziähigä oder so..hehe)!!! isch ja nöd bös gmeint xi gägä irgendöpert im forum.. !!! i mach dir mal äs pic vom raster und dän stell ichs da is net.. ok???

  • Zitat

    Original von Porter
    Spike,
    kommt ganz auf darauf an! Ich kenne einen Fahrer der auf der RS sehr hart auf den Schleifern ist. Hab von Ihm auch schon gehört das Vorderradslides so gut ausbalanciert werden können.


    Jop, als Bispill chönntmer da de Lüthi am Sachsering näne: http://youtube.com/watch?v=P9ZYP4A7Mr8 :top:. Ok er hät no de Ellboge zur Hilf gna :ugly:.
    Aber das heisst ja nöd dasmer immer voll Belaschte mues. Aber jo, egal, dänke bises was Uusmacht punkto Grip, muemer scho seeeeeeehr nöch am Limit sii.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)