Einfahrt verboten

• Hey Lüüt!
    E be secher das het schomol öpper welle wüsse, ha aber ke Biiträg gfunde: Wenn mer ader Prüefig eine seit e muess gradusfahre, döte esch aber es Ifahrtsverbotschild, selli dennn efach stoh bliibe`? En Kolleg vo mer esch drum duregheit welller gschiiderwiis efach wiitergfahre esch...
    Selli efach useume fahre ond vo der andere siite id stross ine oder was?
    Greez LfC

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• min fahrlehrer het mer gseit, de prüefer dörf dich ned ines fahrverbot inelenke aber wenn du gradusfahrsch und vor dir isch es fahrverbot denn muesch ohni das er öpis seit abbüge

• Cool danke! De weissi jo das au, gloube de meldi mi grad a förd Prüefig

Greez

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• Wend doch ines Fahrverbot oder ine Sackgass würsch inefahre muesch doch eifach d Hand uehebe damit de Prüefer gseht das du bemerkt hesch dasmer det nid dörf durefahre und denn seit de Prüefer denn scho wo dure..

Aber ade Prüefig wird der da sowieso nomol erklärt..

gruess

• d hand hebsch ufe wenn du ihn ned verstande hesch über de funk, ich han adeprüefig 2 mol müesse abbüge ohni das er öpis gseit het, wel es fahrverbot dete gsi isch. und wie scho gseit, min fahrlehrer het mir gseit, das de prüefer dich ned dörf ines fahrverbot oder ine sackgass inefüere. bi de auto prüefig ischs denn aber wieder andersch, dete dörf er dich ine sackgass inefüere zum luege öb du wende chasch.

• jo also min fahrlehrer seit das au! wenn es fahrverbot chonnt muesch eifach äntweder links oder rächts abüge! wenns en str. nach link sond rächts het chasch uswähle wo dore dassd wotsch wenn er nüt seit!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Hannes
    de prüefer seit der sicher ned wie du fahre muesch

Nid so agressiv :baby: Chunt vilicht au no drufa wa für eine das hesch...

bi mir hetter uf jede Fall ales erklärt und bide Kollege au

• bin ned agressiv :mad:

min prüefer het mir nur gseit was ich mache mues wenni ihn ned verstohne und susch nix