• Zitat

Original von JtC
    (shit... its öpis wovo de yami ke ahni het? XD)
    Also, sofern ich das i minere 1wüchie juskarriere richti mitbecho han gahts darum, was priorität het, Völkerrecht oder Staatsrecht.
    S völkerrecht drus abgleitet isch doch d bundesverfassig mitm recht vo jedem Insass regelmässig entlassi z beaträge, und somit stellt sich d frag, öb das über oder under em Will vom souverän gaht...

bahnhof

:ugly3:

• wie gesagt: juristerei :mad:

Was nun ober/unterhalb von was genau ist, ist fürs Endresultat nicht gänzlich Match-Entscheidend, denn da gibt's noch Normen von älteren und neuren Gesetzen (und dann noch die Frage in wie weit ein Gesetz überhaupt Verfassungsmässig ist - was aber niemand überprüfen darf, weil das Bundesgericht wegen der Normen gar nicht prüfen darf, ob etwas Verfassungskonform ist, oder nicht).

Das Resultat bleibt sich irgendiwe gleich: es stimm einfach nicht alles miteinander überein. Und da das ein Haufen gut bezahlter Verfassungsrechtler, Staatsanwälte und eine ganze Horde von Beratern in Monate, wenn nicht Jahrelangen Abklärungen auf die Reihe bekommen haben, werden auch wir hier auf die schnelle keine saubere Lösung dafür finden.

Übrigens hab ich heute grad im TV die Präsentation von einer jungen Kandidatin aus BS gesehen (nebenbei Türkische Einwanderung) - es scheint tatsächlich Leute zu geben welche sich in jungen Jahren schon näher mit Politik befassen.

Wie gesagt: gut tut es ein anderer - ich bin froh, wenn ich meinen eigenen Kram auf die Reihe bekomme :grinning_squinting_face:

Marc
    der auf Politiker erst vertrauen würde, wenn die selber von allen Ämtern zurücktreten und Ihre eigenen Wertschriftendepots komplett auflösen würden. Jeder ist sich selbst der nächste, egal ob das nun ein Transporteur mit riesiger Flotte ist, der gegen die Strassengebühren wettert, oder ein Grüner, der ganz nebenbei in den Bergen einen Bio-Bauernhof führt und für mehr Subventionen kämpft. Schlechter als andere sind die schliesslich nicht - irgendwo hält sich das System somit selber in Schach (wobei dann fällige Änderungen eben doch wieder Jahrzehnte brauchen).

• Zitat

Original von fist Alpha
    Ja mer gsehts wie guet de EU Bitritt vo Frankrich und Düütschland isch....En Huufe arbetslosi Iheimischi und en Huufe Obdachlosi. Aber en huufe anderi Länder hend nüd druss glehrt und sind au biträtte.....und was isch passiert?
    Offni grenzene...den chamer na meh vo Ort zu Ort zügle, i de Hoffnig, das mer e Arbetsstell findet und sini Familie chan ernähre....vorher ischs besser ohni EU gange, das isch klar. Und wer jetzt no so dämlich isch und i d EU will muessi eifach sege, mer het nüt druss glehrt...... :wand: Mer gsend ja, wies usecho isch bi de anderne, tüürer sich au alles worde, das chunt no dezue......
    Aber ich sege sone Diskusion öffentlich imene Forum isch ned eso guet........sege jetzt nüme, mini Meinig kenneder jetzt ja, söll jede zu dem stah wo er will...... :ugly5:

greez

Denksch Du ammigs au nah bevor du öppis schriibsch? So en Stuss hani scho so lang nüme ghört.

Das mit de Arbetslose het sehr wenig mit de EU z'tue vill meh hets damit z'tue dass die meischte Grosse Firmene gar nüme in Europa sind sondern im ferne oschte. Scho vor de EU hets massig arbetslosi geh in Frankrich und Dütschland, mit de EU sind Wettbewerbsverhältnis sogar besser gworde für die iheimische firmene, d'Länder selber sind dera schuld, dass d'firmene uswanderet will's geldgeil sind ( weles land scho nöd ) und immer no meh stüüre hend ha wölle bises glanget het.

Jetzte mal öppis zum afangspost:

Um ehrlich zi, i de Politik hani kein "Favorit". Es het sache vo de SP geh wie au vo de SVP, Grüene etc. wo ich guetheisse, allerdings mueni säge dass mer die neu kampagne vo de SVP recht geg de Strich gaht, söll sie sich doch gad SD nenne. ( ja ich weiss isch übertribe, isch aber absicht )

Das mit em Uswiise vo (!) Wiederholigstäter(!) isch öppis gege das ich nöd im geringschte öppis het. Aber:

Jede het e 2. chance verdient, egal ob schwiizer, jugo, albaner, dütsche oder was weis ich.

Meh ghört i de Medie ja sowieso meischtens s'gliiche:

"Mann aus Albanien erschiesst Schweizer."

Oder es bessers vorurteil:

Alli jugo's und Co. leased ihri BMW's. Ich kenn Albaner und Jugos die verdienet im Monet so viell wie vermuetlich ken andere da im Forum und zwar uf ehrlichi wiis.

Ich han absolut nüd gege Usländer, sofern sie sich apasse tüend, sie müend nöd perfekt eusi sprach chönne, aber unterhalte söttets sich scho mit enem schwiizer chönne.

Selbscht wenn eine vo dene wo sich guet benehmed mal in e schlegi chömmed, es cha immer passiere das eine dumm g'keit. Isch enem Kolleg passiert, er het eine nume gschupft, de isch bim umgheie mit em grind uf es Bänkli gheit und denah gstorbe. Söttigi fäll sind sehr truurig, vorallem will's nöd beabsichtiget gsi isch und derte mueni ehrlich säge, egal ob jugo, albaner, türk oder chines sött mer all gliich behandle und nöd gad usschaffe.

• ZITAT von Cedi:

Denksch Du ammigs au nah bevor du öppis schriibsch? So en Stuss hani scho so lang nüme ghört.

Das mit de Arbetslose het sehr wenig mit de EU z'tue vill meh hets damit z'tue dass die meischte Grosse Firmene gar nüme in Europa sind sondern im ferne oschte. Scho vor de EU hets massig arbetslosi geh in Frankrich und Dütschland, mit de EU sind Wettbewerbsverhältnis sogar besser gworde für die iheimische firmene, d'Länder selber sind dera schuld, dass d'firmene uswanderet will's geldgeil sind ( weles land scho nöd ) und immer no meh stüüre hend ha wölle bises glanget het.

Jetzte mal öppis zum afangspost:

Um ehrlich zi, i de Politik hani kein "Favorit". Es het sache vo de SP geh wie au vo de SVP, Grüene etc. wo ich guetheisse, allerdings mueni säge dass mer die neu kampagne vo de SVP recht geg de Strich gaht, söll sie sich doch gad SD nenne. ( ja ich weiss isch übertribe, isch aber absicht )

Das mit em Uswiise vo (!) Wiederholigstäter(!) isch öppis gege das ich nöd im geringschte öppis het. Aber:

Jede het e 2. chance verdient, egal ob schwiizer, jugo, albaner, dütsche oder was weis ich.

Meh ghört i de Medie ja sowieso meischtens s'gliiche:

"Mann aus Albanien erschiesst Schweizer."

Oder es bessers vorurteil:

Alli jugo's und Co. leased ihri BMW's. Ich kenn Albaner und Jugos die verdienet im Monet so viell wie vermuetlich ken andere da im Forum und zwar uf ehrlichi wiis.

Ich han absolut nüd gege Usländer, sofern sie sich apasse tüend, sie müend nöd perfekt eusi sprach chönne, aber unterhalte söttets sich scho mit enem schwiizer chönne.

Selbscht wenn eine vo dene wo sich guet benehmed mal in e schlegi chömmed, es cha immer passiere das eine dumm g'keit. Isch enem Kolleg passiert, er het eine nume gschupft, de isch bim umgheie mit em grind uf es Bänkli gheit und denah gstorbe. Söttigi fäll sind sehr truurig, vorallem will's nöd beabsichtiget gsi isch und derte mueni ehrlich säge, egal ob jugo, albaner, türk oder chines sött mer all gliich behandle und nöd gad usschaffe.[/quote]

Antwort von fist Alpha:

Nei ebe grad das isch Müll wo du uselasch.
    Sisch ja komisch, sit DE i de EU isch, chömed ali zu eus, wil mir Arbetsplätz hend. Im ferne Oschte isch scho immer Produziert worde, das isch nie andersch gsi. Sonen huere Seich hani na nie ghört. :wand: Selbst wenn dFirmene alles in Oschte würded verlege, hetti das rein gar nüt mit de EU ztue, sonder mit em allgemeine Konkurrenzkampf. Mer verdient sit de EU au vil weniger i de EU Staate , das isch mal ganz klar... Ich kenne gnueg us DE und A wo mir das chönd bestätige.
    Kriminelli Usländer wo ,mehrfach Lämpe möched, söled gfälligscht wider verreise (ja ich weiss, ich bin en Rassischt, han au no nie was anderes ghört vo Menscherechtler) I han au Kollege vo usem Kosovo oder Albanie chömed, wo sich aber aständig chönd uffüere und au öppis us ihrem Läbe möched. Das sind aber leider die wenigste.....I bin vo 2 Jahr au no i de Sekundarschuel gsi und was det abgange isch, isch ja de Oberhammer. Bin inzwüsche mal de Lehrer go bsueche dete und er seit selber, dases immer schlimmer wird! Ein Lehrer nach em andere gat wider wills Bournout hend......Das isch vo es paar Jahr au ned eso extrem gsi. Logischerwiis gits au Schwiizer wo nume gschisse chönd tue, das isch ganz klar. Vor allem isch Gwalt und Gruppezwang es grosses Thema worde i de Schuelene, das seit alles. Lüüt wo ned wüssed was hützutag abgat, söled mal ine Primar oder Sekundarschuel gah.....Det chamers live miterlebe.

5 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

• Seg mal hesch der min post au genau duregläse?

Ich chann der es guets bispiel mache:

Vater vom Kolleg het e Firma gha in DE. Denn chunnt d'EU. Sin Umsatz het sich meh als verdrüfacht. Denn chunnt de Staat mit de Stüür erhöhig. Wieso söll er also in DE 4Mio. Euro Stüüre zahle wenn er in China gad emale 50t € zahle muen. Defakto meh firme gönd is usland, deshalb meh arbetslosi, deswege meh arbetssuechendi usem usland.

• politik sich schlecht, do gits immer nur stritereie:P
    jede het sini meinig und die loht sich nur schlecht ändere

• Am beschte diskutieremer da nümm wiiter, sisch würkli nur striiterei.

greez

• Meinigsfreiheit.. Aber irgendwie i däm Forum chli überflüssig was dPolitik abelangt?!

Mini meinig..

PS: Close plz :ugly:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von fist Alpha
    Am beschte diskutieremer da nümm wiiter, sisch würkli nur striiterei.

greez

Bini mit iverstande. Was mer aber generell zur EU säge chan isch das sie sicher nöd nume Vorteil bringt sundern au Nahteil .