ZitatAlles anzeigenOriginal von Lancezh
Also sorry, angesichts vo de mengi a AKW's ine europa chunnt mer dini lischte als argument FUER akw's ine. Das sind verdammt wenig störfäll bi so öppis hitechmässigem wie emene AKW. Da gits 1000mal meh unfäll bi flugzüg im gliche rahme und det STERBED lüt effektiv dra.
Aber erneuerbari energie als de heiligi gral anezstelle isch au nöd ganz richtig so.
Susch chamer au mit statistike cho wieviel energie (au atomenergie) d'herstellig vo solarpanel und z.b. windreder choschtet bis sie wieder abgrisse werde müend.
Mer mues wie überall s'verhältnis und di guet mischig finde, und wie bi allem findi extremismus i irgende richtig generell ma eifach de falsch weg. Und mir ischs lieber als das bi eus es AKW staht wo guet gwartet isch als das irgendwo ide dritte welt weg eusem guetdenke defür 5 Kohlechraftwerch d'luft verpeschtet. Oder andersch gseit, du chasch ide schwiiz in absehbarer ziit zum bispil nöd gnueg erneuerbari energie bereitstelle wie windenergie, wasserenergie oder solarenergie um gnueg strom imene choschtegünschtige rahme herzstelle wo alles abdeckt.
I dere diskussion fählt nämlich ein wichtige punkt, wenn sich de otto normalbürger 100 stutz meh pro monät mue rechne für de Strom nur demit d'akws abgstellt werded denn git das z'denke. Und dademit meini nöd eus, wo en internetaschluss händ sondern die wo in Otto's wareposte müend demits de salami für 20 rappe günschtiger krieged ufs kilo... S'isch nöd ganz eifach di ganz sach. WIe gseit e gueti mischig...
PS: Und zum thema subventioniert... was meinsch vo welem geld subventione chömed ? Vo dir und mir und vo allne andere wo stüre zahled. Mir motzed jede tag vo höche stüre wend aber trotzdem alli leischtige defür.
wenig störfäll? also ich find eine scho gnueg ehrlich gseit. es cha 10`000 mal guet usgah sonen störfall, aber eimal ein scheiss und dänn heisst adeeee....
es seit au niemerd dasmer in absehbarer ziit nur na strom us erneuerbarer energie müend ha, aber mer chönt zumindest mal druf hi schaffe und ahfange demit als amne neue AKW umestudierä und plane, mini meinig. wie de virus scho gseit hät gits länder wo scho sehr vil vom ihrem energiebedarf ohni akw abdecked, die gönd mit guetem bispiel vora und mir sötted mal nazieh...
und solang mer d`ändlagerig nanig cha löse, bruchts sowiso keis neus AKW.
mer gseht ja was debi usechunnt wän die sogenannti deponie als "sicher" bezeichnet wird.(kölliken)
vil understützed AKWs, aber wäns dän ums lagere gaht ziehnd all de schwanz ih. isch vor nüd allzulanger ziit mal en bricht im SF cho über das. überall wos en geignete standort gfunde händ, isch deponie abglähnt worde....hmm, wiso dän?! söll doch jede wo für AKWs isch je eis müllfass bi sich im garte vergrabe, dän wärs problem vom standort vode lagerig wenigstens glöst....aber das wott ja au niemerd.....