Wichtige Infos!!!!!

• ben höt uf emmebrogg LU is kino! ben öber menzike, beromünster etc. ond scho en zetzwil (jo ich weiss die wo ned grad so i de omgäbig wohned verstöhnd nor bahnhof :P) sones chlises scheiss dörfli sends of beidne str. siite gstande!

ich han jo en mazda rx8 meteme typhoon loftfilter, son illegale womer zemli heftig ghört weni chli ufs gas gang .. dorom au mini "panik"! jo of jedefall händ beidi bulle scho öpper dosse gha ond ich ben lässig dra verbi gfahre!

retour beni öberd autobahn also vo luzern of aarau ond det händs kei kontrolle gmacht (zom glöck)! aber met em töff beni höt dore tag no onderwägs gsi ond hasi au 2,3 mol gseh stoh! eine meteme bulletöff haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• bin ich würklich de einzig wo de ablauf vo alk und drogetest weiss? :smiling_face:

soviel ich weiss giz bi droge schnelltest wo z.b. mit speichel gmacht werded, wenn die positiv bisch muesch wohl irgendwo ine seiche und de wird das gnauer kontrolliert.
    s'glich bim alk. s'blase isch nur en "schnelltest" da d'konzentration vo alk im atem/mund ned de konzentration im bluet muen entspreche. das heisst wenn du bim blase inen kritische bereich chunnsch, muesch bluet lah...

bi so grosskontrolle hends meischtens au s'nötige equipment debii zum urin und bluet grad z'undersueche.

und jetzt na en hiiwis für all drögeler... so mengi droge chan mer über tage, teils sogar wuche, im bluet nahwiise.

d'aargauer chönd ja den chli vo ihrne erfahrige mit de polizei brichte.
    ich weiss ned öb da mail würklich echt isch. hett ja i de letschte jahre gnueg so warnmails geh, wo den ja nix gsi sind.
    gitt ja gnueg grüeni, öko's und autogegner i de schwiiz wo sowas relativ eifach chönnted verbreite...

ts... hesch de typhoon selber montiert, montiere lah?

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von DonBosco
    drogetescht sind schnellabwischteschts wos uf de händ und a de stirn e prob nähmed.

teilwies nüd ganz unproblematisch, wells mal sii chan, dass mit geld in kontakt cho bisch wo vor churzem e chli koks oder ähnlichem züg kontakt gha het.

Ja genau das isch mir letscht Jahr passiert. Drogeschnelltescht am Zoll, nochere Schwarzwalduusfahrt. Koks hätt de Tescht ageh. Ha das Pulver no nie gno. 30min spöter hani dörfe wiiterfahre, nochdems de Hobel und Uusrüschtig no dursuecht händ

Und ade letschtjährige Grosskontrolle vom Kt.Ag. hani 300.- ligge loh, will de ABgastescht vom Auto abgloffe gsi isch :face_with_rolling_eyes:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• Maini: Bi mir ischs ke Speichelundersuechig gsi. Si händ en Abstrich vode Finger gmacht mit sonere Watte. Im Speichel hettets mit Sicherheit ke Coci gfunde :face_with_rolling_eyes:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• naja roger.... wenn me dich aber so gseht, liegt dr verdacht nach drogekonsum nid so färn :face_with_tongue::face_with_tongue:

und de abgloufnig abgastescht, bisch eifach en gsetzlose und derzue en raser :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Wheeler
    hanni-bal: wäg was hends di büesst?

Nei wäg de fälge sind ned itreitt am Auto :frowning_face:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zitat

Original von Pollito
    Maini: Bi mir ischs ke Speichelundersuechig gsi. Si händ en Abstrich vode Finger gmacht mit sonere Watte. Im Speichel hettets mit Sicherheit ke Coci gfunde :face_with_rolling_eyes:

ja wens a de hend scho koks gfunde hend, de willi gar ned wüsse was sie alles im speichel gfunde hetted :winking_face:

ne scherz... gitt da eh glaub verschideni schnelltest...

hanibal... keis biiblatt gha zu de felge oder was?

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• naja etz händs es grad im radio gseit...

isch meh oder weniger e gross agleiti fahndigs aktion gsi

mitm name "spinne" ...

440 beamti (polizei und grenz wacht korps) sind im isatz (gsi?)

ag.ch

polizeinews.ch

2 Mal editiert, zuletzt von alex2k ()

• er esch scho montiert gsi! wotten jetzt aber denn mol abneh ond de org. drufschrube weli wott wösse öber ohni typhoon meh leistig het ond öb de benzinverbruch no abe goht! ond ich wott denn eh sobaldi weder stotz han en geile topf wo geil tönd ond legal esch! well ebe emmer so illegal omefahre chas ned sie!

wiso meinsch wägem montiere?

sry 4 offtopic

• uf ag.ch stot: Total wurden bei 133 Fahndungskontrollen, 41 Zugskontrollen, 32 Kontrollen von Hot Spots, 8 Überwachungen und 2 grossen Verkehrskontrollen 2'797 Personen und 4'186 Fahrzeuge kontrolliert.

die hend meh fahrzüg als persone kontrolliert? demfall sind es paar fahrzüg ohni füerer umegfahre? :hmpf:

• ts
    bisch minere meinig scho uf em rechte weg. die meischte meined sie hend mitme pilz e riese meh leistig, debii sugeds die heiss luft im motorrum aa... suuper...
    typhon isch ja eigendlich en pilz imne ghüs inne. währ eigendlich na e gueti idee solang de aasug irgendwo ad frischluft würdsch henke.

aber ebe, choscht eh viel zviel wenns di use nehmed, und usserd emne lutere aasuggrüsch bi vollgas, bringts der nix.

hannes...
    di hend denk d'fahrzüg und dene ihri lenker nur als fahrzüg zellt, d'persone kontrolle beziehnd sich uf kontrolle vo persone ohni fahrzüg :winking_face:

• Zitat

Original von maini
    bi so grosskontrolle hends meischtens au s'nötige equipment debii zum urin und bluet grad z'undersueche.

und jetzt na en hiiwis für all drögeler... so mengi droge chan mer über tage, teils sogar wuche, im bluet nahwiise.

trotzdem brucheds en azt zum bluet abnäh. wenns de polizischt mache würd chöntsch en grad weg körperverletzig aklage.

und droge sind no einiges länger nachwiesbar. nüd nume wuche sondern mehreri mönet wenn mer anstatt bluet d haar nimmt. dete finded mer wunderbar schöni rückständ. oder zum biespiel au i de fingernegel. isch halt alles keratin wo droge oder au irgendwelchi gift lang drin chasch nachewiese. (sofern droge nüd es gift sind :face_with_rolling_eyes: )

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• d'ärzt ghöred für mich halt zum equipment;)
    und sitt em c.daum in dütschland, weiss mer das droge im haar sehr lang chönd nahgwise werde. jedoch hani da na nie ghört das mer e haarprob binere grosskontrolle hett müesse abgäh;)

• @ maini ebe hani mer no dänkt dassmer de typhoon leistig abzapft! also sehr wahrschindli werds ebe so sie dorom wotti ne jetzt denn mol wächsle! aber ebe de asuugsound met somene filter esch eifach scho göttlich! aber sobaldi en rechtige topf han hani denn gnue sound ond vorallem legale :P!