juhuuu,...

• hey jungs...

i cha mir gli neui chnüschliffer go chaufä...!!!! haha..

also dä donbosco und dä trupp woni s letschmol im schwarzwald xi bin wüssät wiso i so freud han..hehe..

und au dä hypi..hehe.. has gschafft.. händ ja alli rächt gha.. es isch nur a minärä sitzposition glägä.. ha min arsch zwenig bewegt.. und etz gahts supii...hehe..

dankä jung!!! :face_with_tongue::face_with_tongue::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::mad::mad:

(ps: diä wo s chnüschliffä blödfindät müänd gar nünt schribä :böse: ) hehe...

greeeeetz greenvr6

• Hehe schönä gratuliärä... Isch schono geil bim erschtä mol gelle... Jetzt aber nöd uf dä Schliifer abstützä gäll suscht wirds den schnell recht tüür. :smiling_face: Sind jo nöd ganz billig diä teilers.
    PS: Denk bi dä Position au an Oberkörper und nöd nur an Arsch gelle... :smiling_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• hey Toretto...

wiä meinsch das mit em oberkörper???

ja i weiss,.. sind scho na tür diä cheibä schliffer..hehe..

• jo so schwierig isch das jo nid :winking_face: trotzdem grats...ich würd dir allerdings empfehle, dir das uf öffentliche strasse zimmli schnell wieder abzgwöhne woni au immerno drin bin :winking_face: du chasch eifach weniger schnell reagiere mitem chnü am bode... drum machs lieber numme uf dr rennstrecki, heschs ja jez mal abbebracht da isch scho mal nöd schlächt :face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Hypi: häsch scho recht.. chasch weniger schnell reagiärä.. säb stimmt scho.. aber s felling isch hammer..hehe.. verallem will i weiss das i im summer ja 2wuchä z italiä xi bin und das chnü eifach nöd an bodä brocht han,.. obwohl i eich absolut am limit vo dä schräglag gfahrä bin!!! aber es isch nur a dä haltig glägä.. i ha s chnü immer nach fürä ghebät und nöd würkli en rechtä winkel zum töff gmacht.. aber ebä.. ihr händs mir ja alli meh als eimol xeit gha..hehe..

aber i luäg scho das is nöd übertribä..

tanks....

greeec greenvr6

• Ziä dir mol pics inä vo Moto gp oder so oder frog än guätä instruktor...
    Dä Oberkörper isch imens wichtig, er sött paralell zum töff usä goh, also Arsch usä und schultärä usä. Sprich dä Kopf isch näbäd dä Schiibä.
    So ischäs ämäl mir erklärt wordä vom Grosgros z.b. und dä Fahrt 24 h rennä etc. also dä weiss vo was er red. Uf minä Bilder chasch leider nöd abluägä ich bin au no am üäbä aber äbä... so än richtigä Rennfahrer bin ich leider nöd, aber ich machäs halt glich gern.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Toretto:

thanks... hani zwar au scho mehr mals ghört und mach i au so guäts gaht.. bi hald am üäbä.. aber funktioniärt scho recht guät.. :smiling_face_with_horns: aber i wet etz dän mal entlich uf d rennstrecki.. aber i glaub bis nögst früählig muä i no wartä.. aber ja.. vorfreud isch di schönscht freud wiä mä so seit..hehe.. aber dankä für dini tips... !!! i hoff mä xeht sich dän mal uf dä strecki...!!!

• hehe.. jäääää?! :smiling_face_with_horns::mad: hehe...

aber i muä unbedingt mal mit eu uf s strecki...!!!hehe..