ehj saaali es git ez ä YZF-R125 08 modell..
kennt öpper d agabe vo dä höchstgschwindigkeite/ Beschleunigung?
08´ modeell r6 in schwarz findi het au no recht stylee
yamaha-motor.ch
lg
ehj saaali es git ez ä YZF-R125 08 modell..
kennt öpper d agabe vo dä höchstgschwindigkeite/ Beschleunigung?
08´ modeell r6 in schwarz findi het au no recht stylee
yamaha-motor.ch
lg
Ps und Nm stönd doch bi yamaha-motors.ch oder??
Ps: 15
Nm 12.24
chasch diars öbbe vorstelle;)
aber es geils design het sie irgendwie scho
Mann die sölled doch mal mit ihrne gschissne 1-Zylinder 4-Takter ufhöre bi de 125er! Sones Ding mues eifach tööne wiene Zwiebackfrääse, und das macht si halt nunmal nur miteme 2-Taktmotor
Aber s'Design isch na geil füre 125er!
Naja.
Die YZF-R125 gseeht zwor flott us, zieht aber wie üblich bi dene 125er 4-Takt-Schnapsglasmotörli e kei Wurscht vom Täller. Und choscht sicher über 6000 Hämmer. Für das Gäld kriegsch Occasion e Tuusiger.
Mol ehrlich, was bringts, für die zwei Johr e soviel Chole anelegge und en Riese Wärtverluscht mache, nume um vonere 5 Joohr alte TZR 125 RR oder Mito oder Aprilia RS mit 32 PS gnadelos abgläderet z'wärde?
Derfür freuts der Yamaha-Händler und dä wo sy chauft het halt s'Neuschte vom Neue. Au wänns nüüt fahrt und schwachbrüschtig tönt, es gseht wenigschtens huereschnäll uus. So sind doch alli häppi.
PS: Jä, ich bi extra e chli am zünde...
das teil het nume 11kw, chasch also a- gar ned mache demit
lol ich verstaahn eu alli
abr ich finden glich geil..
abr eigentlich chasch all 600er rauche
mlg
ja eh, 600er sind ja so was vo scheisse handlich wie es velo, gnueg power, und uf de strass chum langsamer als ä 1000er....
ich würd dir dämfall zunerä Boss Hoss rate...
ZitatOriginal von Linkin
ja eh, 600er sind ja so was vo scheisse handlich wie es velo, gnueg power, und uf de strass chum langsamer als ä 1000er....
ich würd dir dämfall zunerä Boss Hoss rate...
du seisches ;)!
ZitatOriginal von RS125 Aprilia
abr eigentlich chasch all 600er rauche
oha, e fundierti ussag ich säg jez mal lieber nüt dezue obwohl i au mal en rs125 und e drossleti 600er gha han
weisch wemer so "r6" oder "r1" usspricht tönt das voll geil irgendiw,e abeer bio "r125?"
naja ich weiss ja nid;)
muen die mal probefahre *lach*
hehe also han mi verschwäzt
ich han wellä segä all 125ccm chasch rauche.. löl
600er sind genau die geilschte, die neue modeell ziehnd eifach abartig böös
lg
Stimmt au nöd ganz die ussag.
E offeni und guet modifizierti 125ccm chan uf gwüsse streckene enere 600-1000ccm maschine ganz schön druck bereite. Handling bi dene sieche isch eifach pervers. Ich merks wenni vo minere 750ccm Enduro uf e 125ccm ( zB yami DT ) wechsle.
ZitatOriginal von Cedi
Stimmt au nöd ganz die ussag.
E offeni und guet modifizierti 125ccm chan uf gwüsse streckene enere 600-1000ccm maschine ganz schön druck bereite. Handling bi dene sieche isch eifach pervers. Ich merks wenni vo minere 750ccm Enduro uf e 125ccm ( zB yami DT ) wechsle.
jo guet ich mein i de korve chonnt en 125er enere 600er scho noche .. aber sobalds halt z steil doruf goht oder eifach en gradi het d 125er d arschcharte zoge!
ebe rein i de korve agno en korve wo ned bärguf oder so esch blibt der d 125er secher am arsch chläbe wenn ned en schlächte fahrer droffe hockt!
aber es goht jo oms gsammtpacket ond det esch en 600er wiit us öberläge!
da söll doch de ray mal es gschichtli dezue schribe