• Also..ha doch hüt mini praktischi prüefig gha..und i ha jo scho einiges ghört was sich experte erlaubed, aber DAS isch aifach zvell find ich! :böse:

Ich mein wie chamer nur sowenig verantwortigsbewusst sii zeige??

So wenig verantwortigsbewusst z si und MICH ohni L ufd strass z lah?

wuha^^ han bestande..obwohli so zimli alles verbockt und s L verlore han. - Glück :mad:

Listen to many, speak to few

• Ich gratuliere!

Zitat

Original von Wheeler

So wenig verantwortigsbewusst z si und MICH ohni L ufd strass z lah?

Bi dene villne Schwabe wo bi euis unterwägs sind spillt das au kei Rolle meh. :face_with_tongue:

• De gröscht isch na gsi wo miar de fahrlerer vum andere vu mitcho isch am schluss gseit het " säged sie, sind sie ohni L gfahre??" "argh"

Das nenn ichg lück, s L isch gnau DENN abgheit won er bim andere hindedruf ghocked isch und vor mir gsi ish..

;)mercii viel mal

Listen to many, speak to few

• wheeler... gratulier der natürlich au. finds sehr guet das du dich selber realistisch iischetzisch. chasch natürlich au ufs strassi gah und de lappe wider in en lernfahruswiis umtusche wennd di zu unsicher fühlsch... hehehe

Zitat

Original von -=TS=-
    ha de siech geil man congrats ;)!

ich han mini am 4. oktober *zitter* :P!

haha... 2 tag spöter dörf ich mini den uftue... iiihaa

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• fans jep esch also kein schribfehler .. ich han dänkt i mach jetzt mol die prüefig, han denn nämli äuä chli förigi ziit ond dänkt ich chan denn mol d prüefig versuche :grinning_squinting_face: haha!

nei hoffentlich klappt das dasi die huere dräcks drosslig au ändlech chan use neh i 2 johr :face_with_tongue:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hei gratuliere

ufmache? oktober? nee 28.9 mega freu

und am ts natürlech vell glück du wersch das au ändlich packe

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• hey so cool! Gratuliara natürli au ganz herzlich!

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• gratuliere dir natürlich au no..

i han mini no vor mir, irgendwie schiessts mi aber a die zmache :grinning_squinting_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!