Surrende Bremsscheibe?

• Hmm mini Bremsschibe macht so scheiss Grüüsch, we me bremset surrets huere lut und d Bremsleistig isch ou nid grad enorm. Vo was cha das si? Bim letzte Service het er d Bremsbeläg und d Schibe kontrolliert gha... :confused_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Ech wörd au of d Brämsbeleg tippe. Trotzdem, dass si de Mech a glueged hed. Lueg no mol öb nüd zwösche Schiibe ond Beleg esch ond öb d Beleg werkli of de ganze Flechi no guet send.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• salüü milhouse

das sie surret isch noraml.... macht mini mito-brems sitt eh und je...

ja au mol en mech gfrooget und de het gmeint, da seg ä super brems

da wo surret sind d'löcher ide schiibe

• D Löcher? Mini Mito het aber nie gsurret und die het ou Löcher gha :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Es git einige Sache wo surre chönd bi de Bremse aber vili sind eifach numme läschtig, verursached aber ken Schade. Es wäri möglich, dass d'Rückhaltfedere vo de Bremsklötz mit vibrierende Teili in berüherig chont und derdurch zum surre bracht wird. Es wäri Möglich dass de Haltebolze irgendwo chli schäppered. Es chönti durch gräbe i de Bremsbeleg verursacht werde (müstisch mal die Beleg usse neh und luege wie's usgsehnd), wenn's es paar tiefi Ratzer denne het... sofort wechsle suscht isch bald d'Brems-Schiebe hinüber.

Ich han sogar scho mal de Fall kah, dass mer ä Teerablagerig vo de Rennstrecki zwüschet de Bremsbeleg es bizeli verklebt het und denn es Steinli klebe blibe isch... da het de di ganzi Schibe verhunzt...