ü 18 was empfiehlt ihr mir?

  • Hallo Zusammen


    ich bin über 18 Jahre und habe Autoprüfung und Töffprüfung noch nicht gemacht. Jetzt möchte ich wissen welche Prüfung für Moto ihr mir Empfehlt (ich glaube A beschfänkt) oder?


    Und welchen Töff darf ich mir da kaufen (ccm)

  • Also am besten liesst du dir mal folgendes durch, dort ist eigentlich alles beschrieben, also welche Voraussetzungen, welche Kurse man besuchen muss usw.


    Prüfungsübersicht


    Dann sollte auch klar sein, welche Bikes du fahren kannst darfst...

    Grüessli Patrick

  • danke da ich aber noni so de Töff sibesiech bin wätt ich mal wiesse was mer do so alles denn cha fahre will die Kilo Watt seget mer nid vill

  • vorallem alli töff mit 600-650ccm ab em baujahr 03. gwüssi au scho mit ältere baujahr.


    Wichtig isch halt eifach dass en uf 25KW respektive 34PS chasch drossle, oder dass er gar nüd so viel het (was aber eher selte isch)


    wennd es paar modell wotsch ghöre denn han der da mal so es paar:


    Honda:
    -Hornet 600
    -CBF 600 /500
    -FMX 650
    -CBR 600 F
    -CBR 600 RR
    -Deauville 650
    Klick


    Yamaha
    -FZ 6 Fazer
    -MT-03
    -XT660
    -R6
    -BT1100 Bulldog
    -TDM 900


    Suzuki
    -GSR 600
    -SV 650
    -GSF 650 Bandit
    -GSX-R 600
    sprich alli dia da Klick


    Kawasaki
    Klick


    denn gits no Buell wod glaubs alli drossle chasch


    Ducati d 749er, sofern en rieche vater hesch oder selber millionär bisch :mad:


    denn no diversi KTM oder Husabergs, sofern mer sumo's mag. sind eigentlich ganz geil zum fahre au wenns drosslet sind.



    denke so die meischte hani da mal zäme. git sicher no so zwei drü exote, aber die wo die meischte lüt chaufed sind wohl debii

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Am beschte eignet sich en drosslete Töff bis 650ccm zum aafange Theoretisch chasch au e 1000er drossle, aber da gönd d Meinige über Sinn und Unsinn usenand. 25kw/34PS bedüüted ganz grob (und natürlich je nach Töffgattig verschide) öppe 4.5 - 5s vo 0-100km/h und zwüsched 140 und 200km/h Spitze. Sprich schnäller als die allermeischte Autos(zumindescht im legale bereich).
    Chasch e Sumo ("Motocross mit Strassereife") oder en Supersportler oder au öppis dezwüsched ("Tourer") fahre, je nach dem was der gfallt und wies finaziell bi dier uusgseht.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Dankeschöön


    werdet die denn eifach Kaschtriert oder chan ich die grad so ab werk fahre ?


    und Prüefig a beschränkt langet do ?


    Geil

  • Zitat

    Original von Boo
    Chasch e Sumo ("Motocross mit Strassereife") oder en Supersportler oder au öppis dezwüsched ("Tourer") fahre, je nach dem was der gfallt und wies finaziell bi dier uusgseht.


    was isch denn e sumo leck ich noob

  • so öppis


    [Blockierte Grafik: http://harz-ring.de/Hauptunterseiten/Bilder%20und%20Berichte/Supermoto/slides/Supermoto%2004.jpg]


    d töff chasch bi gwüssne hersteller wie suzuki ab werch drosslet hah. die sind denn meischtens elektronisch drosslet, was de vorteil het dass mer bösi sache mit de drossle chan astelle....
    defür isch s entdrossle nach zwei jahr denn relativ tür.


    bi de anderne hersteller isch es meischtens per gasaschlag. das isch recht scheisse zum fahre welld eifach schlecht dosiere chasch, doch defür isch es billig zum denn mal entdrossle.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • 400-600CHF


    es billigs 200franke bis nume chli arbeitsstunde oder sogar ganz selber z mache

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • hey Indy:


    i säg nur eis SUZUKI!!!!!!:top2:


    DonBosco:


    s entdrosslä bi dä gixxer chostät chli meh.. also lut mim mech bruchsch ä offeni zündbox und da tünds dir gad die ganz ersetzä und diä chostät ca. 1400.-!!!! i ha si zwar gad däzuä gschänkt becho aber ebä.. isch scho na vill!!!


    greec greenvr6

  • Zitat

    Original von greenvr6


    s entdrosslä bi dä gixxer chostät chli meh.. also lut mim mech bruchsch ä offeni zündbox und da tünds dir gad die ganz ersetzä und diä chostät ca. 1400.-!!!!


    Also ich han für mini offeni Zündbox 500.- zahlt

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • genau so isch es.


    du bruchsch e offni zündbox, aber im ustusch geg die drosslet choschtet die neu denn "nume" 500stutz.


    wenn natürli die drosslet palte wetsch choschtets 1400 8o aber wer will das scho

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    genau so isch es.


    du bruchsch e offni zündbox, aber im ustusch geg die drosslet choschtet die neu denn "nume" 500stutz.


    wenn natürli die drosslet palte wetsch choschtets 1400 8o aber wer will das scho


    ich!!!hehe.. han nöd gwüsst das mä so än gailä schalter chan ibauä :böse: den het i si au nöd wellä..hehe.. aber ebä.. pech!!! etz hani hald beidi... hehe..