Dä Vity hät Geburi!

• Ha ersti! :winking_face:

Ich gratuliärä dir vo ganzem Herzä zu dim Geburi! Und wünschä dir nur s'aller aller Best! Vili schöni und vor allem unfallfreii (ich hock ja schliässlich hindä druff :face_with_tongue: )Stundä ufem Silberfischli!

Ich hoff du schaffsch hüt ned allzu lang, so dast din Geburi au na bitz chasch gnüssä!

Ganz doll knuddl
    Stubi

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• ich gratulierer au ganz herzlich zum geburtstag und wünschder alles gueti :bday:

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• HÄÄÄÄPPI BÖRSDEIIIIIIIIIII !!!!!!

Alles guäti und i wünsch dir nur s bescht i dä zuäkunft!!!!

gruäss Greenvr6

• Ja den gratulieri au no zum Geburi, alles gueti fürd Zuekunft ... und chli fiiere isch am Geburi nie verchehrt :grinning_squinting_face:

Grüessli Patrick

• d stubi esch die 1. ond ich ben äuä de letzt wo no a dim gebortstag der alles gueti wönscht ;)! :bday:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hehe merci vil mal für di glückwünsch

und i hoffe di witere 3/4 blibed kurve rich und benzingschwängered *muhaha*

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Zwar chli spaat, aber besser als zfrüe oder garnie :grinning_squinting_face:

Alles Gueti zum Geburi :bday:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• jo hänga mi a mit: liaber spot als nia:D

Gaaaaanz herzlichs HAPPY BIRTHDAY und nur ds beschta uf dr Welt!

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• auweia! hey alles gueti nachträgli zum geburri. hoffentli gseht mer sich wiedermal! :smiling_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"