Achtung Rollsplit im Schwarzwald

• bin hüt no mit kollege im schwarzwald go fahre und wott eu vorwarne, falls ihr au no vor händ nächschtens mal det usezfahre... speziell im gebiet vo tienge richtig grafehuse und umgebig inkl. steinathal händs die wuche massiv rollsplit gleit... so viel dass ihr die steinli nachher alli schön vo euem reife dörfed go butze und dass ihr müend ufpasse will eu die stei überall um d'ohre flüged...es het mehreri abschnitt über mehreri kilometer wo numme 30 erlaubt sind und mr wäg dem scheiss au nid unbedingt schneller chan fahre :böse:

das aber nur so zu info :winking_face: eus hets schön verarscht wo mir vo bonndorf richtig tienge und nachher richtig schluchsee händ welle fahre :winking_face: eifach nur pain in the assssss :ugly:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ja was jetzte vo bonndorf nach schluchsee rollsprilt oder d L159 (steinatal deruf)???

meinsch das isch die neu sicherig vo de dütsche damits nümm so viel unfäll git mached mer doch eifach rollsplit druf und i de erschte kurve e grossi uslaufzone, dass es alli dete uf'd schnurre haut und nüd später ine leitplanke ine????

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• also wennt do dini [URL=http://maps.google.de/maps?f=q&hl=de…31929&z=12&om=1]charte[/URL] nimmsch

L159 Höhi Detzeln ca. 4 km 30 km/h
    wiiter obbe händs no nüt gleit

L157 Gurtweil bis Ühlingen ganzi strecki 30 km/h
    K6594 Witznau bis Schönenbach praktisch ganzi strecki 30-50km/h inkl. umleitig...sprich chasch nid richtig schluchsee fahre :winking_face:

meh hani momentan nid abgfahre, aber sie händ sicher au no a andere stelle viel zügs gleit....ich bin mr vorcho wie wenni würd go offroad fahre :winking_face: wiesos das mached hani kein blasse, wahrschinli sind töffraser dä grund :winking_face: aber bi sonnere massive verchehrsbehinderig chani mir da chum vorstelle :winking_face: eigentlich mached sies ja numme wills die günschtigscht variante isch d'strass uszbessere und es gat au am schnellschte :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

2 Mal editiert, zuletzt von Hypi (3. September 2007 09:39)