Österreich fahndet nach dem Töff-Raser

• jo uf dem video bin i ned emal würkli am limit gfahre da ich s'töffli erscht es paar wuche gha han und dä offeni fötzel au :winking_face: wär no einiges meh gange. wenn dä tacho gfaked wär denn irgendwie um 5 km/h aber wieso sött er so viel ufwand betriebe für da? uf dr 2 spurige strass weiss jez niemert wie schnell dass die lüt det gfahre sind... aber ebbe, mir händ jo jez glaubs alli gmerkt, dass es kein fake isch :winking_face:

no so öbbis zu dä gäng vo minere R1.... de erschti gang gaht bis 166....bewiese i mim video vo anneau woni churz vergässe han z'schalte :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (30. August 2007 12:57)

• Hypi:

ja voll,.. isch ja guät häsch ja rächt :grinning_squinting_face: hehe...
    bisch aber scho schön dunä uf dim video.. gaili sach.. nögscht jahr chumi dän mal mit uf d strecki,.. i glaub vo dir chönti mir na äs paar sachä abluägä... :grinning_squinting_face: hehe...

und hier noch ein vergleichs video... ist hald ne kawa aber da sieht man das tempo!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y0vuxlEmPhk

hey hypi... isch au na krass.... für äs strassä auto.. muäsch mal guggä:

http://www.youtube.com/watch?v=WShY1ObPvhQ

wahnsinns beschleunigung!!! gägä dis baby... krass!!!

2 Mal editiert, zuletzt von greenvr6 (30. August 2007 13:55)

• Zitat

Original von R A Z O R

Dass ich das au e absolut behinderti fahrwiis finde hesch scho begriffe oder? Befürworte überhaupt ned sotigi aktione, nöd zletscht dass unbeteiligti chönd/müend drunder liide oder sogar ihres lebe, frau chind, muetter, vater verlüüred.

Nur dini Ussag isch keis müü besser als diä ischtellig vo dem raser i dem du ihm de tod wünschisch oder dini glichgültigkeit darleisch. das macht er nämlich au. er nimmt todesopfer in chauf.
    verstahsch mich jetzt? i bi eifach ken fründ vo überspitzte unüberleihte ussage.

nünt für unguet…

die isch absolut nid unüberleit gsi sondern genau so gmeint wie sie gschribe isch

aber isch scho guet mir chöme niä uff ne grüene zweig :winking_face:

also Prost und vergiss es

• yo ich chan dr au säge werum das kawa video schneller usgseht, d'qualität isch einiges beschissener... und wennt weniger bilder ide sekunde hesch gseht alles chli schneller us :winking_face: isch en zimmli subjektive idruck :smiling_face:

da mit veyron isch allgemein bekannt ;)... allerdings würd ich nie mal 100 mal meh chole usgäh für die fascht glich beschlünigung :winking_face: nid emal wennis gäld dezue hätti :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Jo de Veyron isch scho verdammt schnäll. Aber das Video isch echli übertribe. Erschtens schaltet de uf de R1 immer 2000U/min zfrüeh und zweitens: immer dete wos eso uusgseht als ob de Veyron devozieht isch es eifach zämegschnitte...
    Also in ächt isch de Veyron wahrschinli erscht so ab 220km/h würklich schnäller als e R1.
    Usserdem bringsch en Veryon niemals uf d Hinderachs :mad:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur