ZitatAlles anzeigenOriginal von greenvr6
also hypi: nünt gägä dini Rone,.. aber es isch en fake... luäg mal wiä er det wos zweispurig wird d auto überholt.. mit über 200km/h...und dän stahsch mal uf d autobahn und seisch das isch genau glich schnell wiä dich d auto überholät wänt stahsch!!!! es isch en fake.. ganz klar!!! also i chönt s ander nöd glaubä...
diä auto fahrät au nöd schneller als 80-90km/h und du chunsch mit 210-220km/h... das sind unterschied vo über 120km/h und das isch di regulär gschwindikeit uf dä AB... also i glaubs nöd.. !!!
aber dini Rone isch scho schneller wiä mis äuteli..hehe au weni en drüfachä motor vo dim töffffli dinä han...
korrektur: hypi ha etz gad din video gluägät vo anneau du rhin... und det xehts au langsamer us als es isch.. oder din tacho azeigt... also korrigiär ich mich und säg, ev. wärs möglich das es kein fake isch!!! ja hypi,. ok,.. es isch kein fake!!!
und übrigens hypi, dä tunnel blick hani nöd vo motogp sondern vom film Biker Boys hehe
jo uf dem video bin i ned emal würkli am limit gfahre da ich s'töffli erscht es paar wuche gha han und dä offeni fötzel au wär no einiges meh gange. wenn dä tacho gfaked wär denn irgendwie um 5 km/h aber wieso sött er so viel ufwand betriebe für da? uf dr 2 spurige strass weiss jez niemert wie schnell dass die lüt det gfahre sind... aber ebbe, mir händ jo jez glaubs alli gmerkt, dass es kein fake isch
no so öbbis zu dä gäng vo minere R1.... de erschti gang gaht bis 166....bewiese i mim video vo anneau woni churz vergässe han z'schalte