Österreich fahndet nach dem Töff-Raser

• jo uf dem video bin i ned emal würkli am limit gfahre da ich s'töffli erscht es paar wuche gha han und dä offeni fötzel au :winking_face: wär no einiges meh gange. wenn dä tacho gfaked wär denn irgendwie um 5 km/h aber wieso sött er so viel ufwand betriebe für da? uf dr 2 spurige strass weiss jez niemert wie schnell dass die lüt det gfahre sind... aber ebbe, mir händ jo jez glaubs alli gmerkt, dass es kein fake isch :winking_face:

no so öbbis zu dä gäng vo minere R1.... de erschti gang gaht bis 166....bewiese i mim video vo anneau woni churz vergässe han z'schalte :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• Hypi:

ja voll,.. isch ja guät häsch ja rächt :grinning_squinting_face: hehe...
    bisch aber scho schön dunä uf dim video.. gaili sach.. nögscht jahr chumi dän mal mit uf d strecki,.. i glaub vo dir chönti mir na äs paar sachä abluägä... :grinning_squinting_face: hehe...

und hier noch ein vergleichs video... ist hald ne kawa aber da sieht man das tempo!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y0vuxlEmPhk

hey hypi... isch au na krass.... für äs strassä auto.. muäsch mal guggä:

http://www.youtube.com/watch?v=WShY1ObPvhQ

wahnsinns beschleunigung!!! gägä dis baby... krass!!!

2 Mal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

• die isch absolut nid unüberleit gsi sondern genau so gmeint wie sie gschribe isch

aber isch scho guet mir chöme niä uff ne grüene zweig :winking_face:

also Prost und vergiss es

• yo ich chan dr au säge werum das kawa video schneller usgseht, d'qualität isch einiges beschissener... und wennt weniger bilder ide sekunde hesch gseht alles chli schneller us :winking_face: isch en zimmli subjektive idruck :smiling_face:

da mit veyron isch allgemein bekannt ;)... allerdings würd ich nie mal 100 mal meh chole usgäh für die fascht glich beschlünigung :winking_face: nid emal wennis gäld dezue hätti :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Jo de Veyron isch scho verdammt schnäll. Aber das Video isch echli übertribe. Erschtens schaltet de uf de R1 immer 2000U/min zfrüeh und zweitens: immer dete wos eso uusgseht als ob de Veyron devozieht isch es eifach zämegschnitte...
    Also in ächt isch de Veyron wahrschinli erscht so ab 220km/h würklich schnäller als e R1.
    Usserdem bringsch en Veryon niemals uf d Hinderachs :mad:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur