nid der pneu
bitumen
nid der pneu
bitumen
ZitatOriginal von DonBosco
blödsinn...du magsch emal 100mal no nache. und es wird eineweg immer gwartet. also es chan würkli jede mitcho. sind au scho 34PSler mitcho und die sind au nüd verlore gange
34ps, z zweite, und nie meh als 100m abstand
(mit 3*1000ccm und 1*750ccm)
Esch geil gmacht merci
ZitatOriginal von YZF-R1
Ich kann mir nur schlecht vorstellen, dass bei dem Tempo dir der Hinterreifen so oft wegrutscht... De Pneu muess jo wörkli en riese müll si.
jo nid de pneu isch scheisse, bitume sind mit dem pneu scheisse :D...dä power race hebt genau glich en scheiss uf bitume. nur dä pilot power hebt einigermasse wasi bis jez kenneglernt han
Jo guät ich han jo sowiso niä zit zum mitcho. :-(((
Am Sunntig fahräd mir uf Anneau usä durch dä Schwarzwald. Falls sich öpper will ahschlüssä wo nöd mit goht uf Tour nur meldä...
Tempo chan jedä sis fahrä, also easy.
PS: Für dä Zischtig häts no Plätz frei, also chömäd doch au!!!
ZitatOriginal von Hypi
jo nid de pneu isch scheisse, bitume sind mit dem pneu scheisse :D...dä power race hebt genau glich en scheiss uf bitume. nur dä pilot power hebt einigermasse wasi bis jez kenneglernt han
das problem mit dä bitume han ich au immer gah, sogar mit äm mezeler, jedoch sit ich dä michelin road druf han, han ich kei problem meh... und dä gripp isch uf dä strass nöd wesendlich schlechter wie dä vom pilot power und het erscht no um einiges länger...
no än chlinä tipp, unter dä wuchä wurd ich denn im steinatal bi dä kiesgrüebä tempo massiv verringerä. suscht händ ihr denn mal es gwaltigs schreckmomentli (han au scho d'erfahrig gmacht) und wenn denn ihr, no so nöch ufähnand fahret, wie ihr gfahrä sind, heti nämlich dä zwei, dritt usw. kei chance zum das frühzitig z'geh, da wiederum heisst zwei sachä entweder es ligget es paar uf äm ranzä oder ihr tätscht ähnand gegä sitig in ar...!
under de wuche isch s steinatal eh nüd guet well regelmässig irgendwelchi büss oder ebe laschtwäge vo de chiesgrueb durefahred. da bisch die ganz ziit am überhole oder es chömed der so monschter entgege was au nüd luschtig isch
ja das het au was, doch ich bevorzug dä schwarzwald vom mäntig bis am mittwuchabig... denn nach äm bruefsverkehr hesch diä täler für dich und am weekend würd ich nie und niemer au no det hi fahrä, da drehisch ja ab (zumindischt ich)!!!
wie au immer, es isch nur än gut gmeintä rat gsi, mach was d'wotsch dä mit....
schääns tägli
ZitatOriginal von DonBosco
de erscht teil isch steinatal.de letscht teil isch irgendwo nach em schluchsee richtg präg.
cha mer öper säge wie i dört äne come? möcht eventuell am samstig met em kolleg go...
lueg mal uf de charte nah
[URL=http://maps.google.de/maps?f=q&hl=de…31929&z=12&om=1]Karte[/URL]
d L159 isch die strass wod am afang uf em video gsehsch.
mues luege wie s wetter isch und öbi ziit han susch würdi eventuell mitcho. denn chani d streckene zeige.
ok cool merci! aha jo wiso net