de erscht teil isch steinatal.
de letscht teil isch irgendwo nach em schluchsee richtg präg.
de erscht teil isch steinatal.
de letscht teil isch irgendwo nach em schluchsee richtg präg.
ah merci...gseh ebe no easy us
[/quote]
ja det isch's würkli chli gar strub gsi... hans den nach em mittag esse, chli lokkerer aagah lah:)[/quote]
Wäge de Videos wo de FZ-1 gmacht het sa esch nix wurde, tatsächlich wackelkontakt wie ergend öper vo euch gschrebe het... Jetzt weisi dass ich kontäkt echli muess modifiziere.
Wenn ihr no es video wänd gseh wägde quali wo Cam het, denn ladi no eis ufe...
Und das mitem lockerer agoh, hmm, ich han ergendwie s'gfühl gha das de ganz usflug echli locker gsi esch... Aber schadet jo nüt aumol aständig z'fahre.
guet beni ned mit cho hät ned noche möge
@ Hanni-bal: Goht mir glich...
Ich chan glaub nümä mit eu go fahrä...
Aber demfall chan ich jo mitäm Hanni-bal mol goh hehe...
ZitatOriginal von Toretto
@ Hanni-bal: Goht mir glich...
Ich chan glaub nümä mit eu go fahrä...Aber demfall chan ich jo mitäm Hanni-bal mol goh hehe...
blödsinn...du magsch emal 100mal no nache. und es wird eineweg immer gwartet. also es chan würkli jede mitcho. sind au scho 34PSler mitcho und die sind au nüd verlore gange
ZitatOriginal von YZF-R1
Und das mitem lockerer agoh, hmm, ich han ergendwie s'gfühl gha das de ganz usflug echli locker gsi esch... Aber schadet jo nüt aumol aständig z'fahre.
YZF-R1: ok, s nögst mal fahrsch du mal vor....und dän chömmer ja luägä öb mir dir no mögät has au gern chli schneller
aber hät spass gmacht und s tempo isch guät so... so hät mä au gnuäg sicherheit und fahrt sicher korrekt ohni gross risiko i z gha... und die meistä chömät au guät mit!!!
ich bin hald süsch au liäber einä wo bi gailä kurvä recht gas git... aber ebä,.. i fang glaub gschider mal ah mit rännstrecki, isch eifach vernümpftiger!!! hehe (aber leider zimli tüüür)
260 fr
ZitatOriginal von SERVER
260 fr
hmmm....und wo??? mit wem??? ich bin aber noch nie auf der strecke gewesen,.. da wären instruktoren angebracht... oder??? so zum das richtige häng-off z lärnä??? ....und s brämsä und all das...
klick dich mal durch
danke schööööön!!!
Hoi zäme..
Cha mr eine säge wo genau die Strecki usem Video ligt?
ZitatOriginal von DonBosco
de erscht teil isch steinatal.de letscht teil isch irgendwo nach em schluchsee richtg präg.
ich weiss nur dass semi slicks und bitume streife pain in the ass isch.... bin zum teil gfahre wie uf eier will mr s'hinder rad immer wieder ab isch
ZitatOriginal von Hypi
ich weiss nur dass semi slicks und bitume streife pain in the ass isch.... bin zum teil gfahre wie uf eier will mr s'hinder rad immer wieder ab isch
Ich kann mir nur schlecht vorstellen, dass bei dem Tempo dir der Hinterreifen so oft wegrutscht... De Pneu muess jo wörkli en riese müll si.