Bye Bye R-ay's

  • Hallo Kinder


    Mit einem lachenden und einem weinenden Auge habe ich heute meine R1 verkauft.


    Ich werde (jedenfalls die nächsten paar Jahre) nicht mehr auf der Strasse Motorrad fahren sondern nur noch auf der Rennstrecke. Beweggründe dazu gab es viele. Ich habe mir einen Monat Zeit genommen um zu überlegen ob ich weiterhin auf der Strasse fahren will oder nicht lieber nur noch auf die Rennstrecke wechsle und nun ist es soweit!


    Nach wie vor werde ich mich aktiv im Forum bewegen und Beiträge schreiben.



    Im grossen und ganzen muss ich sagen: Es war eine geile Zeit auf der Strasse, jedoch muss ich sagen das es wahrscheinlich auch klüger ist für mich aufzuhören (die, die mich kennen können das bestätigen).


    Hier noch ein Bild meiner EX


    [Blockierte Grafik: http://www.pic-upload.de/thumb/25.08.07/kuhtw.JPG]


    Gruss Ray


    Ps. Falls jemand einen 125ccm Roller hat und Ihn verkaufen möchte bitte ein Pn an mich! Thanke schön.

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • ja de porter wider... wenn bisch den du aktiv da inne gsi? :grinning_squinting_face:


    ne scherz... also ich hett suscht na e chlini 600er zverchaufe...;)


    bin mer ebe die überlegigg au scho am mache gsi, öbi nur na rennstrecki sell fahre... aber ebe, zwüsched durre mal na in schwarzwald isch doch na en reiz.


    wa hesch den du eigendlich für es strecketeil?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • *sabbersabber* die R1 rockt eifach alles weg ;)!


    schad dass sie hesch mösse verchauffe, aber ebe esch guet dasses dore zoge hesch wennd fendsch esch besser so!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jap isch sicher au sicherer soo..vorallem well do aifach nix döfsch fahre..



    aber isch da nid chli tüür rein rennstrecki?

    Listen to many, speak to few

  • muesch jo ned jedes weekend go :P!


    aber ich wörds au nie mache hey .. denn wördi mer lieber en r6 chauffe bzw. die phalte weni fend en R1 esch z derb för of de schwizer str.!


    wobi jo au scho en offni r6 zu viel leistig het för ebe ofem öffentliche str.-verchehr aber ebe egal :grinning_squinting_face: hehe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @ maini, jaaaaaaaaaa i weiss.... bi haut nid der aktivscht user.. aber bi dä meischte theme bruchts mi sänf nid ou no! hehe


    I ha nä GSX-R 750 K1... und die wird iz no chli ufgmöblät... uh yeah baby!


    Wheeler, nur rennstrecki isch billiger weder rennstrecki und strass zämä! oder nume strass... einisch blitze und de luägt mä uhuäre it röhre....


    @Burgi, :engel: ...
    si chunti i guäti händ.... i cha se de bi bedarf ou wider mau uslehne! hihi

    Wer später bremst, bleibt länger schnell