Schei** Verdam*** Blechdosefahrer
-
-
Mercutio
nene mercutio, git au bi üs in dr CH unterschied! Kum amol do ufa ins Bündnerland, do fahrends aigentli zimli normal.. klar gits au do volldeppa, au miar sind nit "normal" (was isch scho normal?)...aber wenn i wieder mol uf Züri abafahra, gsehni eba ds andera extrem... blinka=was isch das? Hupa, wenn ma nit direkt bi gelb losfahrt (vorallem bi Lölis halt dr Fall) etc. etc. etc.....
So min Senf het no dazuakoh müassa, sry:)
-
Naja ig überchume regelmässig d Krise wenn ig uf Züri use mues... Grundsätzlich wird uf dr linke Spur gfahre, ou wenn die rächti no soooo läär isch; und grundsätzlich min 5km/h unter em erlaubte. Wenn denn en Blitzer chunnt, wird no einisch abbrämst vor luter Angscht. Sorry, aber wenn 100 erlaubt isch, chasch ou mit 100 am Blitzer verbi, do mues me nid uf 80 abebrämse; und süsch sölle die Volldeppe zumindescht uf die rächt Spur übere.
Blinke? Fehlanzeige... So nach em Motto, die andere müesse gar nid wüsse wo ig düre wott
D Ouge ufmache bim Spurwächsel? Ebefalls Fehlanzeig... Letscht Jahr isch mir uf dr Outobahn eine id Site gfahre, bim Spurwächsel. Dä Lieferwage woni unterwägs bi gsi dermit, isch ja ou soooo chli, das me ihn gärn übersieht wenn me uf glicher Höhi fahrtChönnt no ganzi Roman schribe.....
-
NiReDrAoB
bi au scho im graubünde underwägs xii. und es git, wie du seisch au det idiote uf de strass. fallt halt weniger uuf, wills in züri eifach vill meh auto hed.
das mit de ample isch relativ eifach z'erchläre. lueg mol d'rot/grüen schaltziite ah. mir fallt immer wieder uuf, wenn eine vo usserhalb i'd stadt chunnt bi grüen mol de schlüssel uuspackt und luegt wie er muess de motor aaschmeisse. hüüfig isch er denn au de einzig wo no durechunnt, bevor's wieder rot isch. (übrigens wirsch mit em ZH am auto oder töff im GR au ned würkli zuvorkommend behandlet ;)) -
Zitat
Original von Mercutio
übrigens wirsch mit em ZH am auto oder töff im GR au ned würkli zuvorkommend behandletTja das isch so... D ZH si ir Schwiz generell nid so guet agseh
Wäge däm ha ig a mine Fahrzüg en BE-Nummere, do bisch quasi scho für alles entschuldigt Das isch dr Bärner Symphatiebonus
-
haha, jo das mit dr ZH nummera stimmt aber au, ma waiss jo wia dia fahrend... *lol*
-
Was sind ihr doch nett, so über Zürcher go ablästere, tsetse
-
wieso es werd ja ned glästeret sondern öffentlich drüber usgrüeft
cu charlie
-
Zitat
Original von blümchenpflücker
Tja das isch so... D ZH si ir Schwiz generell nid so guet agseh
Wäge däm ha ig a mine Fahrzüg en BE-Nummere, do bisch quasi scho für alles entschuldigt Das isch dr Bärner Symphatiebonus
hehe ah so esch das ;)! muesi jetzt au no met mim AG-Nr.-Scheld cho :P?
Nenei löhmer das schösch chöme no d appezäller, luzärner etc. :D!
-
Zitat
Original von blümchenpflücker
Naja ig überchume regelmässig d Krise wenn ig uf Züri use mues... Grundsätzlich wird uf dr linke Spur gfahre, ou wenn die rächti no soooo läär isch; und grundsätzlich min 5km/h unter em erlaubte. Wenn denn en Blitzer chunnt, wird no einisch abbrämst vor luter Angscht. Sorry, aber wenn 100 erlaubt isch, chasch ou mit 100 am Blitzer verbi, do mues me nid uf 80 abebrämse; und süsch sölle die Volldeppe zumindescht uf die rächt Spur übere.Blinke? Fehlanzeige... So nach em Motto, die andere müesse gar nid wüsse wo ig düre wott
D Ouge ufmache bim Spurwächsel? Ebefalls Fehlanzeig... Letscht Jahr isch mir uf dr Outobahn eine id Site gfahre, bim Spurwächsel. Dä Lieferwage woni unterwägs bi gsi dermit, isch ja ou soooo chli, das me ihn gärn übersieht wenn me uf glicher Höhi fahrtChönnt no ganzi Roman schribe.....
DING DING
ganz genau so isches !!
-
Heute war mal wieder Vollidiotentag auf der Strasse, die Leut dödeln mit 60 im 80er Rum und geben einem noch Lichthupe wie blöd wenn man sie ganz normal überholt. Ich krieg manchmal echt die Krise!
Heut 3 von der Sorte gehabt, einer meinte er müsse mir Lichthupen weil er entgegenkam und ich überholt hab, obwohl ca noch 10sec vergangen sind bis wir uns gekreuzt haben. -
Zitat
Original von MikeRR
Heute war mal wieder Vollidiotentag auf der Strasse, die Leut dödeln mit 60 im 80er Rum und geben einem noch Lichthupe wie blöd wenn man sie ganz normal überholt. Ich krieg manchmal echt die Krise!
Heut 3 von der Sorte gehabt, einer meinte er müsse mir Lichthupen weil er entgegenkam und ich überholt hab, obwohl ca noch 10sec vergangen sind bis wir uns gekreuzt haben.jo das met em liechthuupe wemmer öpper öberholt hani au scho paar mol gha! denn höberholt mer öpper ond heten i 2,3 sek. öberholt oder so ond s gägekommende fahrzüüg brucht no öppe 10 sek. beses dech chrüzt ond sie meined glich es esch es waghalsigs öberholmanöver ond mönd liechthupe! dene dueni amu zrogg liechthupe ond lache sie eifach ah hehE!
-
Zitat
Original von -=TS=-
jo das met em liechthuupe wemmer öpper öberholt hani au scho paar mol gha! denn höberholt mer öpper ond heten i 2,3 sek. öberholt oder so ond s gägekommende fahrzüüg brucht no öppe 10 sek. beses dech chrüzt ond sie meined glich es esch es waghalsigs öberholmanöver ond mönd liechthupe! dene dueni amu zrogg liechthupe ond lache sie eifach ah hehE!
Dene Lüüt chasch getroscht de Mittelfinger zeige. Bisch ja für die eh scho es Arschloch .
-
Zitat
Original von Boo
Dene Lüüt chasch getroscht de Mittelfinger zeige. Bisch ja für die eh scho es Arschloch .
jo theoretisch scho, praktisch beni en friedliebende mönsch hehe! nei du es längt mer weni öber sonen situation eifach chan lache!
-
seit dä wo mit messer spielt
mir söttet e petition ihreiche dass jede autofahrer en spezialkurs mues mache was töfffahrer abelangt. wemmers im vku wür bringe wärs au guet aber bisher hani nur problem mit ältere lüt ab 40i gha wo gar ned wüssed wie ihne gscheht
-