Schei** Verdam*** Blechdosefahrer

• als seg das hüt am morge nid scho gnueg pain in the ass gsi wo mich bim limmattaler chrüz sonen behindi blechdosefahrer eifach überseh het und ohni blinke eifach rechts überzoge isch. ohni voll bräms wäri jez vermuetli tot...nei das het nid glanged für dä tag.... da fahri nach dr arbet uf züri inne, überhole uf dr hardturmstrass d'autos will jo ehh alli stönd, keis problem, bis vor em escher wiiis platz. bi dr ample aghalte zwüsche 2 blechdosene, es wird grüen, ich fahre los natürli langsam willi jo blechdosene vor mir han.... und was mach dä wixxer hinder mir?? er stubst mich eifach vo hinde aaa, so dass es mir min nummereschild halter is rad innenimmt während dä fahrt!!!! d'nummere selber isch zum glück überhalb vom schutzblach hange bliebe und ich bin au nöd umgheit. zerscht hani gmeint ich hebbi öbbis verlore also halti paar meter wiiter vorne aaa, stiege ab und lueg mal mis heck aaa. wonis de realisiert han luegi umme öb dä arsch mit ohre zürcher wenigschtens aghalte het....nei....natürli isch die pussy mit eim karacho abghaue. ich han denn no d'schmier cho lah aber die het mir gseit ohni nummere bringi en azeig genau nüt, weiss nur no, dass es en rote familie van gsi isch :böse:

mit aller müeh und not bini denn no id schuel gfahre zu minere vordiplom prüefig und nachher hei...dä nummereschildhalter hebbed aber nur no a öbbe 1-2 mm alu.....de hets schön durregrisse bis uf die paar mm :böse::wand:

es git scho überaroganti zürcher aber sind denn nid emal maa gnueg azhalte damit ich ihne eis id frässi chan haue :böse: grrrrrrrr

hypi out

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Total chranki aktion vo dem typ, gwüssi tüüt tigged im vercher amig eifach zimmlich anders oder penned irgendwie ide wältgschicht umenand anstatt uf de vercher zachte. Das i dem fall, dpolizei natürlich wider mal nüt chan mache isch ja au klar gsii :hmpf:.

PS: hm ja die zürcher sind scho schlimm :ugly::face_with_rolling_eyes:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• -ch- family van rouge saved -ch-

-ch- search and destroy -ch- :böse:

nei jetzt em ärnst ächt son vollverblödete depp! hoffe er het au en schöne laggschade devo treit ...

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• auweia, da isch natürli blöd hmpf!

momentan spinned eh all hani s'gfühl... gest bini löcke mit 120 uf de AB gfahre, bremsed de vor mir (ca. 50m abstand) massiv abe, vor ihm also öppe 200m , hetter es bremsliecht gseh uflüchte.... den sonen volldepp vomene arbeiterbüssli druckt genau no vor mir ine... ich vollbrems und öppe 2minute lang ghuuped... und de trottel fahrt nachher mit 100 uf de 3te spuur 5km wiiter und lahr mi nümme füre... han mal nummere und ziit etc. ufgschriebe...

git irgendwie immer meh vollidiote wo würkli keis bizeli rücksicht uf die andere verkehrsteilnehmer meh nehmed....

hmpf

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• echt en riese blödsinn....

mer sött wohl es permanent videosystem vorne und hinde a de töff schrube und e feschtplatte mitschleppe, wo immer die letschte X minute ufzeichnet nach em abstelle vom töff. denn chönti mer au chli bewiese was für tuble da so underwegs sind und wie d töfffahrer eifach konstant überseh werded.

well das staht ja denn nüd i de ziitig...interessiert ja au keine...s einzige wo interessant isch sind bricht vo töfffahrer wo mit über 200 rased und die böse sind.

wenn mer alli "auto übersieht töff" situatione jewils würd schribe dnen müssti jedi ziitig wohl en neue extra bund usebringe :wand:

wie gsehts denn jetzte us wegem sunntig?

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ja es übersehe isch es ja nid gsi...er het mi mit absicht grammt will ers wohl nid het chönne haa, dass ich d'blechdosekolonne im stau überholt han. han emmel glück gha dasi nid umgheit und unders auto cho bin...

mues jez no luege weggem sunntig.... i bruch en neue nummereschildhalter, susch müender halt uf mini aweseheit verzichte :angry_face:

• ja da sind gnau so assis wos ned chönd abha wenn en töff a de stehende kollone verbii fahred.
    die bekanntschaft hani ja au scho müesse mache mit somne ram fahrer... sonen blöde möchtegern wildwest cowboy.

aber im gegesatz zu dir han ich dem sini nr:D
    wie gsehts us... wemmer chli ga randaliere, chasch dini aggressione au gad na ablah :mad:

[SIZE=1]für all die wos ned bueched, es isch nur en joke!!![/SIZE]

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ich hasses wenn mir öper nöch uffahrt, min roller fahrt jo bergab ca 80 und denn bini mol ide 80er zone gsi und eini isch ca 1.5 meter hinder mir hergfare mit 80!! isch überholverbot gsi dete

• das ish wohl en echt scheisse tag gsI!

hm..blechdose fahrer blibed blechdose fahre..es paar meined eifach sie seged überlege

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von Wheeler
    das ish wohl en echt scheisse tag gsI!

hm..blechdose fahrer blibed blechdose fahre..es paar meined eifach sie seged überlege

sinds au

• wenn ich dem sini nr wüsst würdi aber garantiert eigejustiz verüebe, da chasch sicher sii... das isch versuechte mord! :angry_face:

d'menschheit isch eifach am verdumme mues ich meh und meh feststelle. wott gar nid wüsse wie das i 500 jahr usgseht..... lueged mol dä film Idiocracy het öbbis wahrs drah :winking_face:

btw bösci und maini... chume morn au in schwarzwald, de mech het mr dä nummerschildhalter gschweisst.

• OU mann denn hesch echt no Glück kah, dass nit unters Auto koh bisch! Mega müahsam, so Lüt und i han ds Gfühl, in Züri isches eh uuu schlimm, wia d Autos umafahrend.. eba mega egoistisch und joooo nit luaga und so...

Mis Motto: immer ds positiva an dr Situation gseh:
    du hesch zum Glück nur an klina Blechschada kah, blöder wärs glofa, wenns di unters Auto zoga heti... :angry_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• das isch ned es phänomen vo züri, sondern grundsätzlich vo de schwiiz.
    mir fallt immer uuf, dass z.b. in italie schneller und zackiger gfahre wird, aber es wird au immer blinkt, d'lüüt lueged besser und gänd meh zeiche.
    ich glaube es git keis anders land in europa wo so unkonzentriert und rächthaberisch autogfahre wird wie i de schwiiz.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...