als seg das hüt am morge nid scho gnueg pain in the ass gsi wo mich bim limmattaler chrüz sonen behindi blechdosefahrer eifach überseh het und ohni blinke eifach rechts überzoge isch. ohni voll bräms wäri jez vermuetli tot...nei das het nid glanged für dä tag.... da fahri nach dr arbet uf züri inne, überhole uf dr hardturmstrass d'autos will jo ehh alli stönd, keis problem, bis vor em escher wiiis platz. bi dr ample aghalte zwüsche 2 blechdosene, es wird grüen, ich fahre los natürli langsam willi jo blechdosene vor mir han.... und was mach dä wixxer hinder mir?? er stubst mich eifach vo hinde aaa, so dass es mir min nummereschild halter is rad innenimmt während dä fahrt!!!! d'nummere selber isch zum glück überhalb vom schutzblach hange bliebe und ich bin au nöd umgheit. zerscht hani gmeint ich hebbi öbbis verlore also halti paar meter wiiter vorne aaa, stiege ab und lueg mal mis heck aaa. wonis de realisiert han luegi umme öb dä arsch mit ohre zürcher wenigschtens aghalte het....nei....natürli isch die pussy mit eim karacho abghaue. ich han denn no d'schmier cho lah aber die het mir gseit ohni nummere bringi en azeig genau nüt, weiss nur no, dass es en rote familie van gsi isch
mit aller müeh und not bini denn no id schuel gfahre zu minere vordiplom prüefig und nachher hei...dä nummereschildhalter hebbed aber nur no a öbbe 1-2 mm alu.....de hets schön durregrisse bis uf die paar mm
es git scho überaroganti zürcher aber sind denn nid emal maa gnueg azhalte damit ich ihne eis id frässi chan haue grrrrrrrr
hypi out