Illegales Töff-Rennen im Wallis gestoppt

• Zitat

Original von MikeRR

In D klappts ja auch, oder sind die CH einfach unfähig?

Es geht schon in die Richtung... auf der beriten und absolut geraden Forchstr. in Zürich fährt man mittlerweile 40, im besten Fall, und es passieren immer noch reihenweise Unfälle.

• Zitat

Original von WEP

Es geht schon in die Richtung... auf der beriten und absolut geraden Forchstr. in Zürich fährt man mittlerweile 40, im besten Fall, und es passieren immer noch reihenweise Unfälle.

in DE sind die autobahnen auch einiges breiter als unsere...bei uns ist es schon luxus wenn wir 3-4 spuren in der gleichen richtung haben :grinning_squinting_face:

naja langsam isch scho nöd gad immer am sicherste...wenn langsam tuckerisch isch dufmerksamkeit einiges tüfer als wenn mit 120 über dautobahn düsisch...

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• isch sicher na härt wennd so gmüetlich am fahre bisch mit 120 und den wirsch vo so eim überhollt. und den erscht na de sound. wie wennd mitere concorde anere telefonkabine verbiflügsch.

guns for show, knifes for pro

• Zitat

Original von MikeRR
    In D klappts ja auch

und drum werden massenhaft Leute auf dem Pannenstreifen überfahren (!) viele Unfälle enden tödlich - und stehende Kolonnen von über 30 Kiometer (bei 3-spurigen Autobahnen) sind an Wochenenden in der Ferienzeit an der Tagesordnung.

Gehen tut vieles :face_with_rolling_eyes:

Marc
    der sich jedesmal tierisch nervt, wenn er wieder nach Norddeutschland fahren muss - das bescheuerte Rumrasen, rechts überholt werden, Kolonnen stehen und hinter den LKW's herfahren wärend von hinten Volldeppen mit 250 angeflogen kommen hat absolut null und nichts mit Spass zu tun - da kann man sich höchstens noch mit 90 auf die recht Fahrbahn pappen und den Tempomat reinschmeissen um halbwegs ohne Nervenkollaps nach 1000 Kilometern anzukommen (übrigens: ich brauch dafür mit 98% Autobahn mindestens 9 Stunden - selbst auf Deutschen Autobahnen - was nützen da 60% aller Strecken ohne Tempobeschränkgung wenn man nur hinter den LKW's hängt).

• Zitat

Original von Yam660
    was nützen da 60% aller Strecken ohne Tempobeschränkgung wenn man nur hinter den LKW's hängt).

da würden Tempobeschränkungen auch nichts nützen

• Naja lieber Yam660 ich bin in D aufgewachsen, ich seh das nicht so eng.
    Für mich ist die fahrerei auf der Deutschen Autobahn also mehr oder weniger "normal" und diese rumtrödlerei in der CH nervig.
    Staus gibts auch hier zur genüge in der Ferienzeit, siehe Gotthard zum Beispiel.

Take a walk on da house side!

3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• i gsehne da ähnlich wie de yam660. es git eifach grenze. d / ch chasch eifach nid vergliiche, nur scho wil mir um all berge und flüss und dörfer etc. müend umekurve und nid eifach mal 100km gradi strecki hend... mit 1-5° kurvene....

zudem isch sowas eifach nur grobfahrlässig, die wo am kabel zieh wend sölled ufd strecki, fertig.

i glaube au nid das es was mit eng gseh z'tue het, sondern mit vernunft.

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Do muäs ich am Hypi leider zuästimmä... Sölläd mol ä Strecki bauä das mä irgendo törf gas geh und nocher Temposünder steinigä...
    Ich findäs au nöd guät was diä machäd und isch mir klar das mitärä Rennstrecki nöd alläs grad besser wär, aber wenns nur 2% besser wird nützt meh als alli Radarscheisse.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• wieso ghört mer egentlich nur immer devo, wie's töff mit zweihundertsowieso us em verchehr zuge händ aber sälte, dass eine uf de bahn mit zweihundertsowieso en unfall baut hed?
    meischtens sind alkoholisierti, laschtwagefahrer, lüüt uf em heiwäg nach em uusgang, neulänker, geischterfahrer,... d'uursach für unfäll, aber nie eine wo mit em töff tagsüber uf de bahn 250 fahrt.

OT: d'jugendgwalt hed starch zuegnah, delikt gäge "leib und leben" vo 3445 uf 3668. verchehrstoti vo 25 uf 15 abgnah. und es hed immer meh alkoholisierti uf de strass (Quelle: 20min, Infobox unten).

Trotzdem wänd's mit immer no krassere Mittel uf d "Raser" los. Ich glaube, mir hend gravierenderi Problem als Schnellfahrer uf de Autobahn.

Aber es isch eifach en guete Sündebock, wo ungföhrlich isch zum us em Verchehr zieh (isch im normalfall unbewaffnet und schlaht ned um sich).
    und es git paarne es guets gfühl, wenns die mit drakonische strafe chönd belege. denn hends s'gfühl sie heged d'wält verbessered und das ganz ohni risiko.
    die ganz verchehrsjagd isch us minere sicht verheize vo stüürgälder.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...