und scho widr än neuä

• sali zämä... i bi dur dä donbosco uf das forum cho...

also churz zu mir... bin sit 4jahr uf 2-schwärä räder unterwäx... und han mir da jahr än neuä töff gleistet... ä gsx-r 600 k6! bi zimli vill unterwäx.. und freu mi scho druff mal mit ä paar lüt vo däm forum chli go borä goh!!! also man schreibt sich :face_with_tongue:

bis bald...

greec greenvr6

• Jo denn viel Spass do bi üs! Und immer schön flissig posta und natürli ds faaaaahra nit vergessa!! :grinning_squinting_face:

Bisch du au so a "Noch-lernender-Geschnetzel-Arzt" wia dr DonBosco? :winking_face:

As Grüassli usem schöna Bündnerland :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    Bisch du au so a "Noch-lernender-Geschnetzel-Arzt" wia dr DonBosco? :winking_face:

emal nüd dasi wüsst :mad:

wilkomme da inne. hoffed mer mal dass es am sunntig klapped mit schwarzwald.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von NiReDrAoB

:mad: hehe,.. lernä chammer immer öpis,.. es git ja immer en schnällärä schrägärä.... :smiling_face_with_horns:

V/RuS: thurbi,.. cool,.. känsch än domi oder en pam oder so... ?! hehe.. bi vill am firobig na det am shop (tankstell!)

Wheeler: dankä dir,.. glichfalls :grinning_squinting_face:

DonBosco: ja hoffäs au das es klappt... :grinning_squinting_face:

und a alli andärä,.. dankä vill mal für diä liäb begrüässig... hoff mä xeht sich mal uf en ride oder so...

greec greenvr6

• Hei üsen Held wo 300km/h ufde Tacho vonere 6er zaubere cha :grinning_squinting_face:

Au do herzlich willkomme :rock:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• Pollito: :arsch:

hehe... hab mich ja auch korrigiert und eine erklärung abgegeben!!! :grinning_squinting_face:

tach...