Gsxr 1000 K7

• ja dä topf isch geil. aber sicher illegal oder?

oder hesch en chöne iträge lah?

emal gseht jetzte die neu dick au wieder chli schlanker us wie die "alt"

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• leider isch das teil illegal, obwohl mit dB killer.sound isch viel zlut, für da.ìn usland bin i jetzt so gfahre aber für langi streckene muesch ohrstöpsel a lege. da han i mi nonöt getraut uf strass.
    http://www.youtube.com/watch?v=v82WEBAUVgM

• naja, kewl gsehts us aber das won ich a dä meischte gixxers bemängle isch do au wieder...es börnt dr eifach d'stiefel oder s'kombi wennt de vorder teil vom fuess uf die hinder raschte stellsch.... guet solangt nid uf d'rännstrecki gasch demit geits scho einigermasse aber anyway :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• nei, es brännt nüt. chumt au kei flamme use. du chöntisch di nur verbranne wenns a langsch :wand: .
    rennstrecki isch wieder am 24/25 august in rijeka.

• de topf wird glich heiss und dä stiefel schmürzlet denn eifach echli usser du hesch mini füessli :winking_face: da isch da wo mi au bi dr aktuellschte gixxer 1000 tödlich ufgregt het :winking_face:

• da isch es au nit viel andersch, han mi aber au nit verbrennt.

http://data.go-offroad.ch/IM3S4283(Original).jpg

aber i merk das dir vo natur us öpis an suzuki nit passt.
    das verstah i au, es wer nit lustig wenn all mit der gsxr fahre würdet.
    und es pitzeli fuer unter em arsch tuet au nit schlecht

:smiling_face:

• dä topf isch würkli geil, so gseht die neu gixxer wenigstens wider us wie en sportler und nöd wie en tourer mit de 2 mega töpf....

achja, schwarz findi eifach nume geil!!:D

• nei han absolut nüt gege gixxer, han selber mol eini gha wo genau dä glich scheiss gha het mitem uspuff... susch würdi mit sofort e gixxer chaufe wenns s'rohr neumed andersch durrezieh würded als grad hinder dä fuessraschte. und bi dr neue K7 1000er isch das ja leider no grad bi beidne fuessraschtene :frowning_face: da lob ich mir min underseat exhaust :face_with_tongue:

• Hypi

muesch nume de richtig topf dra tue. bi mim yoshi chunt nüt ah au wennd uf em vorderschte zähespitzeli stahsch.

ussert vielicht du hesch schuehgrössi 55 :mad:

und ich han 100mal lieber en topf uf de siite oder no besser under em motor als ZWEIIII wo schwerpunktmässig idealscht höch positioniert sind :hmpf:

und susch gits ka no anderi fuessraschte :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener