ich schick der morn es foti vo de stecker
Merciiiiiiiiiii
wie hani die klappe deaktiviere??????
ich schick der morn es foti vo de stecker
Merciiiiiiiiiii
wie hani die klappe deaktiviere??????
stellmotor ubhänke
uspuff usbaue
denn chlappe federe entferne und verchehr wieder druf baue. normalerwiis wird die federe so montier damit sie d chlappe immer uf zue haltet und denn dur de stellmotor göffnet wird. wenn d federe anders ume ibausch so dass d chlappe immer offe ghalte wird und de stellmotor abhänksch hesch en immer offne uspuff.
hani zwar a de 600er nie gmacht aber a de kilo gahts genau glich und da hani das scho mal duregspielt und es funktioniert. nume hets nachher vermuetli e FI störigsazeig im cockpit wo denn wiederum umgah muesch idem entweder wieder irgend es kabel kappsch oder de ganz stellmotor im heck usbausch.
wennd aber schruubertrechnisch nüd würkli versiert bisch denn lass das ganzi bitte sii.l well wenns nüd richtig gmacht isch machsch meh kaputt als dass en gwünn devo hesch und de isch eineweg nume chli
ich han a dere Stell nomal schnäll wele uf das Thema zrug cho...
aso bi mir staht au e drossleti gsx-r 600 k6 ide garasch und ich wür hald gern mal mitere uf pischte ga aber weni döte mit 34 ps ume höterle muen chumi mer es bizli doof vor..
und drum wie isch jetzt das müssti mer es kabel dure schnide oder nur en stecker zieh woni nacher efach wider istecke chan wöli ja irgend wen au wider hei muen ?...
merci scho im vorus
mfg
Dark Rider
Hallo
Ich muss das Thema leider wieder hervorrufen, da ich dazu eine Frage habe. Ich fahre selbst eine GSX-R 600 K6 und gehe Ende August das 2. Mal auf die Rennstrecke. Für das zweite Renntraining möchte ich meine Maschine nun entdrosseln. Leider steht hier nicht exact welches Kabel entfernt werden muss.
Kann mir wer sagen, welches es den nun genau ist?
Achja, die Stecker sollten sich doch rauszihen lassen und wieder einstecken lassen wenn ich mich nicht täusche oder? Sonst macht das ganze ja auch keinen Sinn.
Vielen Dank
Hi Leute
Klärt das doch einfach per PN, dann kann man auch Bilder, Anleitungen usw. rübergeben, ohne dass da irgend welche Urheberrechte öffentlich verletzt werden.
Ist nebenbei nicht das Problem der Leute welche sich über solche Sachen unterhalten sondern kann zu einem Problem der Forenbetreiber werden, da diese grundsätzlich für den Ihalt auf Ihrer Seite zur Rechenschaft gezogen werden können. Und das wäre doch schade, wenn das Forum plötzlich vom Netz genommen würde
Marc
Hmm... hab hier ein paar nützliche Links zu den Themen gefunden:
Link1: Map switch (Leistungsabänderung)
Link2: Remove Exhaust Valve (SET)
[SIZE=1]Nur zur Info: Diese Umbauten sind nach StVG nicht legal und ich übernehme keine Haftung für die auf den Links angezeigten Umbaumassnahmen...[/SIZE]
Gruss und viel Spass
Sali zämme
I sueche sit stunde verzwifelt im internet nach Informatione zum entdrossle vo der GSX-R 600 K6... leider findi nie öppis handfestes i ha mi echt überall versuecht also weri froh wenn mer epper helfe chönnt
Wie gseit i fahre e Suzuki GSX-R 600 K6 mit 25kW und würd de töff gern öber d Sommerferie (solang i uf dr RS in Grobnik be) offe fahre. khört hani immer wedr das me es kabel bem pin-stecker cha löse und d arbet wer gmacht und zum die sach rückgängig z mache müesst me de stecker eifach wedr ihstecke bzw. s zerschnettnige kabel zemmelöhte.
Duet mer leid dasi de alti Thread usgrabet ha.. Ha eifach nüt gfunde und glaube esh besser als e neue uf z mache.
Herzleche Dank im Vorus
Grüess
Daniel
so verzwiiflet aber au nid.. suech mal nach entdrosslig und PIN 19 mal luege was da findsch.
Merci för die schnelli Antwort... nur hani s ganze abgsuecht und dureglese immer wider s gliche entwedr ned för mi töff (Baujahr) oder eifach nüt handfestes i wer froh wenn mer witer helfe chönntisch. I ha alles, au s entfernte wo mitere Drossle z tue het im google abgsuecht. Esch alles andere als eifach :pinch:
gruess Dani
Link post #16..
merci afe mol =)
Abr de Thread hani dureglese da steit s entdrossle vonere K4 und gfrogt esh s entdrossle vonere K8 aso trifft mim Baujahr ned zue :pinch:
Kennsch du eventuell epperd wo meh über das ganze weiss? I ha mer ebe öberleit d Suzuki Garage druf ahzspreche nur denki dass die mer da sowiso ke tipps werdet geh =/
Gruess Dani
ja meinsch dass die all modelljahr noii drosslige erfindet? die forene sind meischtens dütschi.
die hend villfach mechanischi drosslige über de gasgriff. mini 650er K3 isch anno dazumal au übers stüürgrät drosslet gsi.
also das wird bi dir nid gross andersch si.. aber ebe wenndi nid getrausch überlahsches diim mech aber ebe ich würs so kappe dases wider mit steckverbindige verbinde chasch
de mech wird dir zimli sicher es nois/undrosslets stüürgrät ine tue.
Jo ha ehrlech gseit echt gmeint dass die fash immer e neui dribaue wells technish au komplett andersch esch. abr i dem fall werdi das eifach probiere. Eifach de 19er Pin kappe de setts klappe =D
De witz esh das mi töff jetz s offnige stürgrät dinn het nur lahnis ebe ufs 25kW lo ändere well i wett echt nur im usland bzw. Rennstrecki so mit 92kW umebrettere.
Muess de eifach s heck abbaue und de 19er Draht finde, nur wo esh das kennzeichnet welle draht wo esh? Hoffe das mer da no helfe chash.
danke
Gruess Dani
technisch komplett andersch? was isch denn a de k6 soo andersch als annere k8 ?
jaja nur im usland und uf de rennstrecki.. alles klar
die sind wenn glück hesch nummeriert. evtl. findsch noimets e schema-zeichnig?
asoooo du redsh vonere K8 denn esh alles klar =P ha vonere K4 gredet =D Oke merci vill mol werds mol sowit versueche
Greuss Dani