Ok, wer mit T-Shirt und Jeans fahrt het's au nöd anders verdient

-
-
Das git so richtig feini Schürfige. Ich weiss ja au nöd was die sich überleged, so lernedses wenigstens.
Achja, händer gsee, isch e ZXR
-
Diä wird bi em sicher nümä hinädrufhockä.
Klar mer söt mit dä Usrüstig umäfahrä, aber wenn öper hinädrufhockt, söt mer vernünftigerwis au nöd so Stunts usprobiärä.
Apropos Usrüstig, i gseh immer wieder, wenn i über Päss fahr, Töfffahrer wo mit äm T-shirt und ohni Händschä ,au scho mit churzä Hosä, underwägs sind.
Find das voll chrank. -
i finge setig type eifacht behinderet..
gschetne rächt, wennsese e ranze leit!
vor churzem bini mitem millhouse undem benny vo brän heigfahre uf dr outobahn, när fahrt eine mitere goldwing gmüetlech ide sandale, churze hose und t-shirt näbedrüe, hingerdruffe dr goof, dä het zmingscht none jagge anegha..
-
Krass find i au, dass äs z.B. au Sportöfffahrer git wo so liächtbeklaidät umäfahrät. I het kai Muät. Wür mi fühlä, als wür i nackt uf äm Töff hockä.
-
Die send doch alli hernpeckt. Dene fählts doch iergend wo.
S extremst woni bes jetzte gseh ha esch en Frankrich a de cote gsi. Do hed mech eini ofere Gixxer öberholt em minirock, bikini ond High heels.
Ech glaube ned, dass das so eifach z toppe esch
-
Zitat
Original von Biker Boy
Diä wird bi em sicher nümä hinädrufhockä.
Klar mer söt mit dä Usrüstig umäfahrä, aber wenn öper hinädrufhockt, söt mer vernünftigerwis au nöd so Stunts usprobiärä.
Apropos Usrüstig, i gseh immer wieder, wenn i über Päss fahr, Töfffahrer wo mit äm T-shirt und ohni Händschä ,au scho mit churzä Hosä, underwägs sind.
Find das voll chrank.also, ich fühl mi au besser weni richtig agleit bin, aber mir schwiizer sind ja eh welt wiit die einzige wo so usgrüschtet töfffahred... nur mal das das au gseit isch..
-
Zitat
aber mir schwiizer sind ja eh welt wiit die einzige wo so usgrüschtet töfffahred
Das esch wohl oder übel so. mer mues ned e mol wiit es osland, ond scho fahreds e de regel met jeans ome. Ond be üs fahrt mer halt scho hauptsächlech met läder oder goretex -
Zitat
Original von Peak
S extremst woni bes jetzte gseh ha esch en Frankrich a de cote gsi. Do hed mech eini ofere Gixxer öberholt em minirock, bikini ond High heels.Nofahre und isammle
-
ja also i fahre o immer mit usrüstig, ussert weni schnäll ga ga schaffe od. so de fahri eifach mit jeans.... aber immer längi hose.....
-
Aua das isch scho no hart..do hett si sicher freud kah...
dä isch i dhose...
-
@snail
Jo dä uf dr Goldwing geit na no, aber dä z Rüttene wo mit ere ZXR isch ufegfahre...het dr Töff huere i d Kurve drückt u isch huere schnäu ungerwägs gsi, aber het nume jeans anne gha
-
Da gsetmer wie Aua dass das isch: Bilder
-
Oooooouuuuuuu ssssshhhhhh*******ttttt!!!!! Das wünsch ich würklich niemerem!! Weisch wie das fäget! Dem Typp wo detä gfahre isch sött mer de töff um'd Ohre ume schla!
-
Zitat
Original von Milhouse
@snailJo dä uf dr Goldwing geit na no, aber dä z Rüttene wo mit ere ZXR isch ufegfahre...het dr Töff huere i d Kurve drückt u isch huere schnäu ungerwägs gsi, aber het nume jeans anne gha
jo vou, dasch ou sone löu gsi, het gloub nume churzi hose anegha..
i cha das nid begrife wiso dass öper so umefahrt, und wennsese när so verchrazet wie die uf de büudr, de isch das haut eifacht d belohnig für das behinderete verhaute, mit setigne hani nid no äxtra mitleid..
vilicht finge es paar mini meinig chli extrem, abr jeze haut..
-