• Das git so richtig feini Schürfige. Ich weiss ja au nöd was die sich überleged, so lernedses wenigstens.

Achja, händer gsee, isch e ZXR :smiling_face_with_sunglasses:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Diä wird bi em sicher nümä hinädrufhockä. :winking_face:
    Klar mer söt mit dä Usrüstig umäfahrä, aber wenn öper hinädrufhockt, söt mer vernünftigerwis au nöd so Stunts usprobiärä. :angry_face:
    Apropos Usrüstig, i gseh immer wieder, wenn i über Päss fahr, Töfffahrer wo mit äm T-shirt und ohni Händschä ,au scho mit churzä Hosä, underwägs sind.
    Find das voll chrank. :lol:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• i finge setig type eifacht behinderet..

gschetne rächt, wennsese e ranze leit!

vor churzem bini mitem millhouse undem benny vo brän heigfahre uf dr outobahn, när fahrt eine mitere goldwing gmüetlech ide sandale, churze hose und t-shirt näbedrüe, hingerdruffe dr goof, dä het zmingscht none jagge anegha..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Krass find i au, dass äs z.B. au Sportöfffahrer git wo so liächtbeklaidät umäfahrät. I het kai Muät. Wür mi fühlä, als wür i nackt uf äm Töff hockä. :smiling_face_with_sunglasses:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Die send doch alli hernpeckt. Dene fählts doch iergend wo.

S extremst woni bes jetzte gseh ha esch en Frankrich a de cote gsi. Do hed mech eini ofere Gixxer öberholt em minirock, bikini ond High heels. :winking_face_with_tongue: Ech glaube ned, dass das so eifach z toppe esch :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Diä wird bi em sicher nümä hinädrufhockä. :winking_face:
    Klar mer söt mit dä Usrüstig umäfahrä, aber wenn öper hinädrufhockt, söt mer vernünftigerwis au nöd so Stunts usprobiärä. :angry_face:
    Apropos Usrüstig, i gseh immer wieder, wenn i über Päss fahr, Töfffahrer wo mit äm T-shirt und ohni Händschä ,au scho mit churzä Hosä, underwägs sind.
    Find das voll chrank. :lol:

also, ich fühl mi au besser weni richtig agleit bin, aber mir schwiizer sind ja eh welt wiit die einzige wo so usgrüschtet töfffahred... nur mal das das au gseit isch.. :winking_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

aber mir schwiizer sind ja eh welt wiit die einzige wo so usgrüschtet töfffahred

Das esch wohl oder übel so. mer mues ned e mol wiit es osland, ond scho fahreds e de regel met jeans ome. Ond be üs fahrt mer halt scho hauptsächlech met läder oder goretex

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    S extremst woni bes jetzte gseh ha esch en Frankrich a de cote gsi. Do hed mech eini ofere Gixxer öberholt em minirock, bikini ond High heels. :winking_face_with_tongue:

Nofahre und isammle :smiling_face_with_sunglasses:

• ja also i fahre o immer mit usrüstig, ussert weni schnäll ga ga schaffe od. so de fahri eifach mit jeans.... aber immer längi hose.....

• @snail

Jo dä uf dr Goldwing geit na no, aber dä z Rüttene wo mit ere ZXR isch ufegfahre...het dr Töff huere i d Kurve drückt u isch huere schnäu ungerwägs gsi, aber het nume jeans anne gha :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Oooooouuuuuuu ssssshhhhhh*******ttttt!!!!! Das wünsch ich würklich niemerem!! Weisch wie das fäget! Dem Typp wo detä gfahre isch sött mer de töff um'd Ohre ume schla! :angry_face:

• Zitat

Original von Milhouse
    @snail

Jo dä uf dr Goldwing geit na no, aber dä z Rüttene wo mit ere ZXR isch ufegfahre...het dr Töff huere i d Kurve drückt u isch huere schnäu ungerwägs gsi, aber het nume jeans anne gha :face_with_rolling_eyes:

jo vou, dasch ou sone löu gsi, het gloub nume churzi hose anegha..

i cha das nid begrife wiso dass öper so umefahrt, und wennsese när so verchrazet wie die uf de büudr, de isch das haut eifacht d belohnig für das behinderete verhaute, mit setigne hani nid no äxtra mitleid..

vilicht finge es paar mini meinig chli extrem, abr jeze haut..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten