Töff und Quad Tour (umfrage)

  • was haltet ihr davon wenn ich mal eine tour planen würde mit quads und motorrädern?


    da ich ja biker und quad fahrer bin würde mich das mal reizen.


    mal etwas ganz anderes wäre sicher cool eine solch gemischte gruppe.



    also was meint ihr dazu?
    ich werde das Thema auch im Quad forum preisgeben..



    Ansicht QUAD-Forum


    http://8261.rapidforum.com/top…posting=1#firstnewposting

    5 Mal editiert, zuletzt von corpsergrinder ()

  • also vo dä sitä quad-forum gits au positivi antwortä.
    wär aber sicher so das töff sich den adä quads mönd apassä den diä jo teils nöd 120km/h laufed. :face_with_rolling_eyes: adä päss isch klar jede sis tempo und dobä wartä. den mer wönd jo den mitenand heizä

  • Zitat

    Original von corpsergrinder
    also vo dä sitä quad-forum gits au positivi antwortä.
    wär aber sicher so das töff sich den adä quads mönd apassä den diä jo teils nöd 120km/h laufed. :face_with_rolling_eyes: adä päss isch klar jede sis tempo und dobä wartä. den mer wönd jo den mitenand heizä


    jo ebe das hani au dänkt well jo d quads ned so derb om korve chömed wie töff! aber ebe das wörd scho passe vo minere siite her :grinning_squinting_face: No problem :smiling_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • also vo mir us gits da au absolut nix izwände... währi sicher mal glatt... i finde quad eh saugeil! :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Fänd das au geil han mal so es Ding gse wies umd kurve umedriftet isch hure geil..... :face_with_tongue: wär also sicher au debi findss ä cuuli idee

    Live fast n die young

  • Fänd das au geil han mal so es Ding gse wies umd kurve umedriftet isch hure geil..... :face_with_tongue: wär also sicher au debi findss ä cuuli idee

    Live fast n die young