Motorradfahrer in Genf lässt nichts aus

• Kaum ein Delikt ausgelassen hat ein junger Franzose, der in der Nacht auf Sonntag mit einem Motorrad im Kanton Genf unterwegs war: Er hatte keinen Ausweis und keinen Helm auf dem Kopf, aber 2 Gramm Kokain und 2,38 Promille Alkohol im Blut.
    Zudem hatte er Cannabis geraucht, bevor er sich in den Sattel schwang. Der 21-Jährige war der Polizei aufgefallen, als er in rasender Fahrt Richtung Grenzübergang Moillesulaz unterwegs war.
    Statt für die Polizeikontrolle anzuhalten, versuchte er zu fliehen, zuerst auf dem Motorrad, dann zu Fuss. Wie die Polizei am Sonntag mitteilte, wurde der Fahrer vorerst in Haft genommen

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• warum postest du das hier?????

findest du das irgendwie abnormal oder so????.........

:confused_face:

lasst es mal ruhig angehen............

• Jo scho ächli oder ned finde es nur loschtig was für komischi lüüt es geht wo so scheiss könne mache.......

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Naja der ist schon hart :mad:

Aber ich find auch es braucht nicht immer diese Polizeibericht Posts. Interessiert eh die wenigsten hier wenn mal einer bisschen zu schnell fährt - man siehts ja an den Kommentaren.

Take a walk on da house side!

• also ich finds interessant..

Klar kann es bei häufigem Posten nicht mehr so interessant sein aber solche extreme Fälle sind immer wieder interessant..und haben vielleicht auch einen Abschreckungseffekt? who knows..

Listen to many, speak to few

• *haha*
    also ich find es ghört zum Forum :smiling_face:
    dä het abr au gegä alles verstosse wommer chan^^

Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

• ich han jetzt wölle schribe i fendes voll loschtig dass de hanniball emmer so züüg postet! ebe er het scho andersch vell vo dene brecht postet!

aber i fendes geil! er postet jo ned ergendwelchi polizei brecht sondern nor eifach die dömmschte vo de dömmschte lüüt oder so wot eifach wörkli chasch dröber lache oder die ebe froge wie lüüt zo so öppisem chömed! also vo mer us döffsch gärn wiiterei posts mache vo dere art ;)!

diese nachricht zerstört sich 2 sec und 3 tausendstel vor der nachricht von server ... :face_with_tongue:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• aso i finds emel easy dasers inetuet i meine wenns mal um zschnell fahre gaht verstahnis jo aber da isch scho zimli spektakulär :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Jo ebe der fall isch scho hert, aber allgemein find ich werde mir vor Tagespress genug mit settigne "Horrormeldige" zuegmüllt.
    OMG OMG, es isch öppert 120 im 80er gfahre, so öppis isch ir Schwiz e Zitigsmeldig wert. :ugly:

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (14. August 2007 12:51)

• grins..... mini antwort isch eigentlich ironisch gmeint gsi.........
    und ich amüsiermich ja ab solche zitigsmäldige........somit für mich klar de hanni-bal dörf witerhin solchi sache poste oder ichaufe ähhh nei poste..........
    gruss

lasst es mal ruhig angehen............

• Zitat

Original von MikeRR
    Jo ebe der fall isch scho hert, aber allgemein find ich werde mir vor Tagespress genug mit settigne "Horrormeldige" zuegmüllt.
    OMG OMG, es isch öppert 120 im 80er gfahre, so öppis isch ir Schwiz e Zitigsmeldig wert. :ugly:

jo ebe scho klar die sache send völlig förig! wells jo ebe 80er streckine get wo wiit ond breit nor fälder send wo s gras öppe 2 cm vom bode weg esch womer 100% gseht dass ned ergend es tier wo grösser esch als en muus chönnti öber d str. seckle ond alles ond mer met em töff locker schnell 120 chan bloche! au met em charre besch jo schnäll ofeme lappe 20 ond esch ned wörkli sooo schnäll aber ebe so sache wie wenn eine ohni helm öber d gränze wott met droge em bluet ond het no droge debi ond alles esch scho loschtig zom läse :grinning_squinting_face: haha

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: