ZitatOriginal von -=TS=-
hmm wer get do wem prögel !ps: hani die jetzt weder korrigiert duet mer scho no leid
wart du nur börschtli
ZitatOriginal von -=TS=-
hmm wer get do wem prögel !ps: hani die jetzt weder korrigiert duet mer scho no leid
wart du nur börschtli
ZitatOriginal von Wheeler
ich glaub ohni wünsch chönter mer doch gar nid läbe..mer wünscht sich en es töffli, denn e tzr 50, denn e r6, denn e r1, denn ( mit de jöhrli ) mal e fazer 1000, denn mal ( viellecht ) es auto udn und und
follow your dreams and make them come true;)
du seisches ben mittlerwile bide gixxer aglangt
vill liechtli
naja das han ich scho LOL
[Blockierte Grafik: http://blog.gilly.ws/wp-content/uploads/2007/05/truck.jpg]
ich glaub ohni wünsch chönter mer doch gar nid läbe..mer wünscht sich en es töffli, denn e tzr 50, denn e r6, denn e r1, denn ( mit de jöhrli ) mal e fazer 1000, denn mal ( viellecht ) es auto udn und und
was mit de jöhrli du aff
fazer 1000 isch e sporttourer wennt ald bisch choufsch du dir e harley oder süsch so en schrott aber kei fazer
pfff... als wär d fazer lahm tz tz tz
*beleidigtbin*
hehe also ich probier dä 50ccm uslah und direkt vom töffli zu dä R6 z cho
mlg
irr ich mich oder gohts do um scanias??????
haha scheisse ich chan nömme *todlach* !
dasmer weder chli zom thema chömed! genau söttigi trucks wiet postet hesch met de airbrushs meini ;)! z.b. de wo vore blade droffe stoht esch arschgeil!
de Blade truck isch aber en Volvo....
Gseht scho geil uuuuuussssss
mini lieblings spedi. vo de schwiiz isch ZINGG US HEDINGE (ZH)
scheisse, het nie dänkt, dass mer für e spedition cha fäne
hey DonBosco die RAM's bruched gar nid so viel Sprit, die gsehnd nur so us. Mitemene A8, S6, M3 oder Alfa Spider bruchsch einiges meh Sprit bi glicher Fahrwiis!
Wend en Dodge Ram z.b. rein was de verbruch abelangt mitemene H2 vergliichsch den chunsch öppe doppled so wiit mitem RAM wie mitem H2 bi gliicher Tankfüllig. Das die so viel suufed isch nur es grücht...
... hani nur mal welle klarstelle
die hend die geilste lkws...... hellvetic stoht bi eim druf
@ virus....kennsch du öpert, wo e dodge ram hät?????
De ram gseht au no geiler us als sonen sch... h2/h3
jo min arbeitskolleg het eine, isch au da im forum agmeldet (ram-bo), lueged aber rel. selte ine...
danke vielmol....wet mol e rundi mitfahre.....
schriebem grad
Goodbye Deutschland chunt grad bi VOX...mit de reinmanns us texas
machsch d RS als motorfahrer de bechunsch
d lkw prüefig mit ahänger....