Usfahrt vo hüt ( p ics )

• i ha en tread inätue 2 tages tour 1./.2. september.
    wär cool wenner au debi wäred. und no es paar lüütlis me

Einmal editiert, zuletzt von corpsergrinder (12. August 2007 19:53)

• Zitat

Original von nues90
    Aaaach, irgendwie hämer doch de Doktor Bosco vermisst hüt morge, und de Meister Skali au :böse:

:grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

dir sind selber tschuld wenn er ohni es wort zsege euchi tour verschiebed.

het doch ursprüngli mal gheisse dass sie am 18. seg....

so bini halt im schwarzwald gsi. isch aber glaubs besser so. het paar kurve meh und mer chan sogar mal de 2. gang bruche :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von nues90
    Aaaach, irgendwie hämer doch de Doktor Bosco vermisst hüt morge, und de Meister Skali au :böse:

:grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

...und dä spike het auno gfält

• Zitat

Original von corpsergrinder

...und dä spike het auno gfält

Hm ja ich han gmeint du meinisch au dSchwarzwaldtour. Han garnöd peilt dases zwei Toure git :ugly:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike

Hm ja ich han gmeint du meinisch au dSchwarzwaldtour. Han garnöd peilt dases zwei Toure git :ugly:.

asooo ..o den bisch sicher 1.2.sept. debi ..

• Zitat

Original von nues90
    @ bösci
    Isch vo Afang a uf hüt planet gsi, de 18. wär nur Verschiebedatum gsi.

Und abgseh devo bitte nid all zu ernst neh :smiling_face:

komisch denn hani das irgendwie eifach nüd gschnallt.

ich han immer nume öppis vome 18. rede ghört.

jänu mir hend au oise spass gha. halt chli weniger 50erli tauglich und au mit em quad wärs wohl schwer worde zum folge.
    aber git sicher mal wieder e möglichkeit

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Wheeler
    Mal e frag: weiss öber zuefällig grad womer sich en chleber ( am beshte 3d mässig ) chan selbscht gstalte lah?

wott für da nid grad n neue thread ufmache..

ähm bi üs in Teufen AR hets einä en quad-koleg het sini KFX700 döt sonen drache druftuä also so chleber mäsig isch aber scho professionel. mösst ihn aber gnau froge ober so sachä macht uf 3D

• Zitat

Original von corpsergrinder
    asooo ..o den bisch sicher 1.2.sept. debi ..

Mun mal luege ob und wies gaht. Ab morn heissts bi mir Diplomarbet und ich weiss nonie wieni nacher Ziit han.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• @corpsergrinder: danke vielmals fürd information und no danke das mitcho bish ad tour und natürli allne andere au.

Ish lushtig gsi au wenn de EINT ( Name werdet de nid erwähnt;) ) oder die ANDERI ( neee sherz nich ernst nehmen boarderin ) gfehlt hend. da mitm quad ishe lushtigi erfahrig gsi..die dinger gönd ja ab hey...:D

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von Wheeler
    @corpsergrinder: danke vielmals fürd information und no danke das mitcho bish ad tour und natürli allne andere au.

Ish lushtig gsi au wenn de EINT ( Name werdet de nid erwähnt;) ) oder die ANDERI ( neee sherz nich ernst nehmen boarderin ) gfehlt hend. da mitm quad ishe lushtigi erfahrig gsi..die dinger gönd ja ab hey...:D

jojo wheeler sind starchi fahrzüg.aber äbä muess nochli tuning machä :grinning_squinting_face: