chan mir eine säge welle verastalter es freis fahre z'mugello verastaltet im 2008? gits überhaupt eine und wenn ja wie tüür isch es??
hätti eine vo eu bock nächscht jahr allefalls mitzchoo det ane?
chan mir eine säge welle verastalter es freis fahre z'mugello verastaltet im 2008? gits überhaupt eine und wenn ja wie tüür isch es??
hätti eine vo eu bock nächscht jahr allefalls mitzchoo det ane?
bock sicher.
öbi au ziit und geld han defür das stellt sich denn ersch use
lüt woni us em gsxr-freaks forum kenne sind eigentli jedes jahr mit em fvp in mugello und sind sehr zfriede demit.
date für nächscht's jahr sind nonig dusse aber da mal vo dem jahr.
falls i mitcho chönt, denn chönti sogar no gratis übernachtig uf em weg nach abe abüte im südlichschte tessin
grundsätzlich hetti au bock mitzcho. und sehr wahrschinlich klappets au wäns vor em sept.08 isch:D
han mer da jetzt mal aagluegt...
wenn mer det abe fahrt, den aber scho gad die 4 täg... oder wa hend ihr eu so vorgstellt?
währ sicher e überlegig wert, den det unde chan mer wenigstens na guet esse...
naja 4 täg wär für mich grad chli e finanzielli riesebelaschtig aber mal luege.
ganz nach em motto wenn scho denn scho.
hotel chan mer sich ja spare da mer i de box chan übernachte (müssted denn eifach e toeff-forum box mache) und grill usw. mitnäh. denn wird das sehr gmüetli.
aber ebe isch no chli sehr früeh zum öppis plane. bi mir chunts halt immer no druf ah wenn i prüefige han und öbi sie bestahne und wie viel wuche WK i im nächschte jahr chan/mues mache wenn s semeschter wieder afangt usw. usw.
chasch uf racing4fun.de nacheluge.
kalender für 08 isch no nid dusse.
gruss
öh huere geil. maini....gogo gömmer grad im oktober? schinbar isch d'ameldig no uf stand by und d'täg wäred huere geil übers wucheend gleit vor allem gar nid mal so tüüür. mir chönd ja wieder im büssli penne was ja beschtens geit
irgendwie wotti nid bis nächscht jahr warte zum go heize, scho gar nid nach dem dijon debakel
de linkin und de bösci natürli au grad mitcho das wärs
denn gsänder mal e richtigi rennstrecki....nid sone anneau-würschtli-strecki
Hypi
Mugello im Oktober isch scho sehr lang komplett usbuecht, vom standby würd ig mir nid viel erhoffe.
425€ für 2, 705 € für 3 täg isch o nid grad z schnäppchen
Für 329€ chöntisch am 12. - 14. Oktober ufe Pannonia-Ring in Ungarn ga, mit Bike-promotion.de.
ä box wo mir no 3-4 plätz hätte isch au scho buecht.
Grunz
ou kücken...
wettsch eus na zu meh spese verfüehre?
dr transport isch ja wohl z chlinste übel...weni scho nur a die 3 paar neue slicks dänkä
gruess
hmmmm, schaaaaad naja denn halt nächscht jahr mugello
pris isch gliiich ich mues det eifach mal gsi sii.
pannonia isch sicher au kewl macht mi aber nid eso aaa wie mugello aber trotzdem merci kücken
hypi...
git no ganz viu rennstreckine wo sehr arschtüfugeil sie.
im Dezember geits ev. no nach Jerez
Barcelona sigi o sehr schön, Autodromo di Fraciacorta sigi o geil....
franciacorta isch nid mal wyt wäg, und hei im Ougstä und Septämber no rächt viel
http://www.autodromodifranciacorta.it/
grunz
barcelona isch sicher au no kewl....franciacorta gseht gar nid so luschtig uuus, da gangi lieber uf dijon
i würd gern öbbe 10 mal im jahr uf d'strecki aber da fehlt mr s'geld defür
ja das gäldproblem....ke sorge, bi mir wärdes das jahr o nur zwüsche 6 u 8 mal
Dijion und Ledenon wärd meistens Juli und august o vo richtige verastalter und nid vo so schwachmats wiem hoschi bsuecht, denn mache die streckine sicher o spass....
we mä jetzt no wot ga race muess mä fasch uf Italie, spanie oder ungarn.
In italie sie viel streckine leider db-begränzt.
franciacorta sigi einiges aspruchvoller dijon, wasi mir ha la sägä...dijion isch schliesslich au nid würklich aspruchsvoll, da isch wie du si gnännt hesch "d würschtli strecki" anneau aspruchsvoller und schwiriger ä subere strich z zieh....nur so
adios
hmmm, naja, ich find beidi nid würkli aspruchsvoll. Lédenon isch det dure ja de absoluti oberbörner mit sim gehügel
ich wott au kei spass renne go mache gah, i wott eifach min fun ha und nid mich mit irgendöbberem müesse mässe womi denn no abschüsst oder ich ihn
drum suechi au echli meh freii fahrtrainings.
du siech hesch ja schinbar au vörig chole bi 8 mal uf d'strecki