• brum , brumm bruuuuummmmmm brum brummmmmmm bruuuuuuummmmmmmmm...... eifach geil geil geil:mosh:
    auch haben will :frowning_face:

• Zitat

Original von :Dark_Force
    Naja, über geld redi nöd so gern i Fore, aber alles in allem öppe um di 13k fränkli :grinning_squinting_face:

Da wie versproche na es Soundvideo :smiling_face:
    [SIZE=1]Der EG-Gesundheitsminister empfiehlt, Bild und Ton gemeinsam zu geniessen [/SIZE]

Video (DivX 5.1.1, 1.27MB)

Fill spass bim gaffe :))

uiiii die töhnt aber au ganz geil, isch die so abgnoo??

-=[CARPE NOCTEM]=-

• ja die tönt nöd schlächt wetti säge :grinning_squinting_face:
    aber da chöntmer also schonochli öppis mache dases nochli lüter wirt :winking_face:

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• Labyrator: glaubes eher weniger :grinning_squinting_face: de Prüefer wür mer direkt de Grind abriisse wänn ich die zwäcks Schallpegeltescht wür aalaa :))

@ Grosi: naja, wird schwirig, will geschter hani nachher schier en ohreschade ghaa willi ja direkt denäbed gschtande bin, isch echt hammerkrass xii ! Zum glück hani das imene Induschtriegebiet gmacht !
    S'einzig wär na en andere Luftfilter, aber dänn müessti si spätischtens abstimme laa, und uf das hani kä bock, bzw. Gäld !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Juhuuuuuuuuuuuuuuu :cheers:
    Han hüt d'Fahrprüefig bestande :grinning_squinting_face:
    Spurgass usem Handglänk, defür Slalom abgschtande und nachher na en Pylon vergässe z'Umfahre :)) Und bide Vollbrämsig hani au 2mal müese, willi bim erschte mal so Obercool mit nume 2 Finger brämset han ! Naja, bim zweite mal isch denn guet xii, obwohl de Brämsweg gliich lang xii isch :face_with_tongue: Tja, mer chans oder mer chans nöd !!!
    D'Usfahrt nachher isch dänn voll easy xii, halt eifach uf's übliche luege wie Fuessgänger, Vortritt, Bremsbereitschaft usw...

Tja, im moment bini eifach nume Happy, vor allem will de Fahrlehrer nach 2 Fahrstunde gmeint hegi ich chämi zu über 90% nöd dure !!! :angry_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Jo do schliess ech mech au a. Etz muesch nome no luege, dass de Lappe ned scho gli weder muesch abgä :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Hehe :)) Neinei, kei Angscht. Ich bhalten scho na chli länger ! :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi

• ja gratulation.... hesch ja i dämm fall e rächt pessimistische fahrlehrer.... die sötte eim ja muet mache, nid disse....

• Fräch, du siech hesch ja huere Gas gä :grinning_squinting_face: gratuliere! I ha im Moment huere zweni Gäud für d Prüefig. I mache die de nächsts Jahr, ha jo no bis am 11.2005 e Lehrfahruswis hehe

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• ja also die prüefig isch ja aber kei grossi sach...... i bi 2 samstig morgä gange, u de heter mi scho aagmäldet.... und de hani bestande und bi glücklech gsi juhuiii.....