brum , brumm bruuuuummmmmm brum brummmmmmm bruuuuuuummmmmmmmm...... eifach geil geil geil:mosh:
auch haben will

GSX-R 600 K3
-
-
Hammer geils töndli. Sackstarch!!!
-
Zitat
Original von :Dark_Force
Naja, über geld redi nöd so gern i Fore, aber alles in allem öppe um di 13k fränkliDa wie versproche na es Soundvideo
[SIZE=1]Der EG-Gesundheitsminister empfiehlt, Bild und Ton gemeinsam zu geniessen [/SIZE]Fill spass bim gaffe
uiiii die töhnt aber au ganz geil, isch die so abgnoo??
-
ja die tönt nöd schlächt wetti säge
aber da chöntmer also schonochli öppis mache dases nochli lüter wirt -
Labyrator: glaubes eher weniger
de Prüefer wür mer direkt de Grind abriisse wänn ich die zwäcks Schallpegeltescht wür aalaa
@ Grosi: naja, wird schwirig, will geschter hani nachher schier en ohreschade ghaa willi ja direkt denäbed gschtande bin, isch echt hammerkrass xii ! Zum glück hani das imene Induschtriegebiet gmacht !
S'einzig wär na en andere Luftfilter, aber dänn müessti si spätischtens abstimme laa, und uf das hani kä bock, bzw. Gäld ! -
Juhuuuuuuuuuuuuuuu :cheers:
Han hüt d'Fahrprüefig bestande
Spurgass usem Handglänk, defür Slalom abgschtande und nachher na en Pylon vergässe z'UmfahreUnd bide Vollbrämsig hani au 2mal müese, willi bim erschte mal so Obercool mit nume 2 Finger brämset han ! Naja, bim zweite mal isch denn guet xii, obwohl de Brämsweg gliich lang xii isch
Tja, mer chans oder mer chans nöd !!!
D'Usfahrt nachher isch dänn voll easy xii, halt eifach uf's übliche luege wie Fuessgänger, Vortritt, Bremsbereitschaft usw...Tja, im moment bini eifach nume Happy, vor allem will de Fahrlehrer nach 2 Fahrstunde gmeint hegi ich chämi zu über 90% nöd dure !!!
-
jo gediege, gratulier dir! :cheers: :mosh:
-
ich gratuliere dir au zude bestandene prüefig :wazzup:
-
ig chami dene zwene herre nume aaschliesse!
gratulation
-
Jo do schliess ech mech au a. Etz muesch nome no luege, dass de Lappe ned scho gli weder muesch abgä
-
Hehe
Neinei, kei Angscht. Ich bhalten scho na chli länger !
-
ja gratulation.... hesch ja i dämm fall e rächt pessimistische fahrlehrer.... die sötte eim ja muet mache, nid disse....
-
auso i kenne e fahrlehrer dä mach de setigs nid!
watch here
-
Fräch, du siech hesch ja huere Gas gä
gratuliere! I ha im Moment huere zweni Gäud für d Prüefig. I mache die de nächsts Jahr, ha jo no bis am 11.2005 e Lehrfahruswis hehe
-
ja also die prüefig isch ja aber kei grossi sach...... i bi 2 samstig morgä gange, u de heter mi scho aagmäldet.... und de hani bestande und bi glücklech gsi juhuiii.....
-