• Du hesch doch dr Sprützschutz (oder wie me däm seit wo z Nummero dranne isch) abgsaget oder? Wie hesch das gmacht dass es schön isch cho, het jo ar Site sone "Rundig" richtig vore, oder?

Wet das o mache aber troue mrs nid so zue dass das när aständig usgset :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Han eifach mit de saagi gwüetet :grinning_squinting_face: Also muesch scho luege dases grad chunt ! Und d'rundige machsch eifach nachher mitere Fiile ! Und d'Krümeli wo's git vom Saage schliifsch miteme fiine Schliifpapier ab, dänn chunt das guet. Han's jez au ersch s'zweite mal gmacht, han vorher chöne a de TZR üebe :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Ah easy de probiereni eifach mou. Bi Kunststoff weiss me ja nie öb sech das Züg när verfärbt wes erhitzt (durs sage) wird :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Naja, also bi mir häts beidi mal nüt gmacht ghaa ! Isch scho no rächt widerstandfähige Kunschtschtoff :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• So isch abgsaget! Gset einigermasse guet us, dr grösst Teil isch eh dürs Numero überdeckt :grinning_squinting_face:

• Hey :Dark_Force weisch du per zuäfall wer das Heckumbautä, also nur für d'Nummerschild ufhängig, und d'Blinker ahbütät? Oder wo häschäs du bstellt? Dä huärrä Nummärälappä regt mich uf. d'Nummärä chli schräger wär geil. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Also Heckunterverchleidige findsch bi http://www.scm-racing.ch, aber für diini würi ehner en neue Nummereschildhalter empfehle. Wird aber schwirig so eine Online z'finde ! Am beschte gaasch mal bimene Suzukihändler verbii, die händ so öppis sicher ! Und die passed denn au i die vorhandene Löcher wo's scho vo de Originale Nummereschildhalterig hät !

Ich han kei Neui Halterig bschtellt, han eifach die Original Abgsääblet mit de Saagi :smiling_face:

Zitat

Original von Robi

• Sodala, da sind jez es paar Bildli vo de Maschine mit em Laser draa :grinning_squinting_face:

[Blockierte Grafik: http://www.zhwin.ch/~pfafffab/Bilder/Forum1.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.zhwin.ch/~pfafffab/Bilder/Forum2.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.zhwin.ch/~pfafffab/Bilder/Forum3.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.zhwin.ch/~pfafffab/Bilder/Forum4.jpg]

Zitat

Original von Robi

• fääät :D:D:D gseet goil uus, mun dänn mal persönlich verbicho demit ich de laser uf mich chan würke laa :grinning_squinting_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• RICHTIG, da muesch s'Passiv verwände :grinning_squinting_face:
    Uf dich iiwürke wirder garantiert, ich hoffe überschtaasch es ohni Physische verformige :face_with_tongue:

Zitat

Original von Robi

• ich chume de sicher au mal go alose :smiling_face:
    ich gange zur sicherheit mit im fall de spike en afall hät :grinning_squinting_face: irgendwie muener ja wider heichoo :smiling_face:

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• GEILS Teil!!! :winking_face_with_tongue:

Häschen demfll endlich übercho... :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Yeeeeeeees isch jo geil.

Jo also wen ich das so ahluägä muäs ich mir glich au no än Topf zuä tuä glaub. Isch jo hammer. Tönts ahständig?
    Ach was frog ich do eh tönts geil. Voll edel.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Also das hani mal imene andere Forum gschribe ghaa:
    "Ja eigentlich hätte der schon nen Sport-Eater, aber hab den mal zwecks Beschallungstests abgemacht. Naja, war wohl nich so der Bringer! Oder wie ein Herr des gehobenen Alters quer über die Strasse in meine Richtung schrie "Schtell mal diin huere Sauchlapf ab, de huere Lärm da ewig isch ja zum chotze" ROFL Hätte den nicht mal gehört wenn ich den Motor nicht just in diesem moment abgestellt hätte Muahahahaha, war wohl "eine Idee" zu Laut für betagte Ohren. Hab jetzt auch mal wegen der Bullerei den Spocht-Eater reingezwirbelt. Man will ja nicht gleich mit der Tür ins Haus platzen"

Und suscht hani da en chliine Teschtbricht verfasst

Zitat

Original von Robi

• Hammer geil. Do wot ech de au cho luege ond lose :face_with_tongue:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: