• Zitat

Original von :Dark_Force
    DonBosco: Banause :böse::face_with_tongue:

Hypi: Wieso machsch nüt meh draa?

will i mine afangs nächscht jahr so oder so wott verchaufe je nach gäldsituation. da lohnt sich das nümme. Bruche doch gäld für än R1 :grinning_squinting_face: Dä arbetskolleg wott mi allerdings die wuche na mitnäh zumne kawa händler won er guet kennt, glaub die wänd mich umstimme ;). villicht schneits denn au ä zx10r :winking_face::engel:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• hmmm also ich verstohn jo das ihr all ä 1000'er wönd, isch mir jo glich gangä, aber wen ihr nöd sicher 5 bis 10 mol uf dä Rennstrecki sind, würd ich keini chaufä, darum überleg ich mir jo au mini wieder z'verkaufä.
    Uf denä wirds eu früäner oder spöter langwilig uf dä Stross.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    hmmm also ich verstohn jo das ihr all ä 1000'er wönd, isch mir jo glich gangä, aber wen ihr nöd sicher 5 bis 10 mol uf dä Rennstrecki sind, würd ich keini chaufä, darum überleg ich mir jo au mini wieder z'verkaufä.
    Uf denä wirds eu früäner oder spöter langwilig uf dä Stross.

genau so isch es.

han zwar no nie e 1000er gha aber bin scho gfahre und mues säge dass es eifach langwilig wird wenn mer mal nume halbwegs im legale bereich underwegs wot sii. (1. gang gaht bis 160-170kmh)

also wo wotsch de töff usfahre????

Gaht nume uf de rennstrecki.

Aber stimmt scho dass es halt eifach geil isch sozäge öppis vom stärchschte zhah. aber de reini fahrspass bliibt chli uf de strecki. kenne jetzte scho einigi wo wieder uf 600er umgstiege sind.

im Hondaboard wo ich au no bin sind ganz viel vo 1000er uf e 600er RR ungstiege well die eifach viel handlicher sind.

und wen mer ehrlich sind:

260-270 langed doch au
    :grinning_squinting_face:

und in sache beschlünigung nehmed sich d 600er nüd viel gegeüber de 1000er. chli besser und schneller schalte lerne und denn bisch mit de 600er grad glich schnell wie mit de 1000er.

vorteil vo de 1000er: schaltfuul fahre. doch das chan denn au langwiilig werde.

wenn e 1000er denn würdi nume e V2 1000er näh. hend zwar e fasch no brutaleri leischtigsentfaltig sind aber insgesammt i de schwiiz besser fahrbar als die neue reihe 4er.

aber ebe am endi mues jede selber wüsse....

und weni s geld grad e so parat hetti würd bi de R1 vielicht au no schwach werde....eifach wells eine vo de schönschte töff isch wos git.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Hypi
    bi mir isch es e frag vom geld, dass mir so äs teil vertleided chani mir nid vorstelle. i gsehs jo denn wenn so wiit isch :grinning_squinting_face:

e geldfrag isch es meischtens.

denke primär sött d frag sii: bruchi das würkli????

und fahr dini zersch mal offe und gang demit uf'd rennstrecki. wirsch märke dass mit de 600er zumindescht in anneau du rhin praktisch glichschnell bisch wie die grosse 1000er. uf de gerade nehmeds der chli öppis ab aber nachher bisch grad wieder dranne.

usschlaggebender isch immer de fahrer.

ich bin no in es oaar andere fore und was ich da immer wieder ghöre..... "zufuss unterwegs", "geblitzt" usw.

meischtens sind das 1000er töff wos verwütscht het. nüd dass der das mit ere 600er passiert aber die cheibe 1000er hend ebe i jedere drehzahlregion brutal viel power und drum chan es überholmanöver am falsche ort ganz schnell zu 4 mönet fuessgänger und 2000stutz buess füehre.

das bruchi ehrlich gseit nöd.

d'600er isch uf de strasse genau so schnell wie e 1000er. muesch sie halt eifach chli meh drülle.

es het mal im dütsche e studie gäh wie viel leischtig en guete "normalfahrer" uf de landstrass würdkli umsetzte chan (in dütschand isch 100kmh uf landstrasse)

usecho isch, dass uf de landstrasse die wenigste meh als 60PS umsetze chönd.

gueti fahrer grad emal so 80PS.

also was wotsch mit 160 oder meh PS?????

guet fürd rennstrecki und für de stammtisch...

aber am endi muesch sälber wüsse.

bi mir gits wieder e 600er. eventuell e 750er wenn die neu sugi geil wird

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (26. Oktober 2005 09:33)

• mir isch scho klar dass die ewig zviel leischtig het. i weiss au dassis idr schwiiz nie chan uusfahre. Nur chasch di jo grad so guet frage, wieso chaufed lüüt än lamborghini murcielago? macht jo total kei sinn, mit dämm würsch jez nie uf d'rennstrecki wills di viel z'fescht reut wäggem gäld odr dr angscht dass er kaputt gat was jo au wieder ufs gäld gaht ;).

optisch gsänd 1000iger ganz klar besser uus, emmel bi dä sportler isch es bi jedem modell eso. under dä 600er isch die einzig wo mer am beschte gfallt ä gixxr.

au wenni villicht nachher wieder uf ä 600er umstiege dänk ich es isch d'erfahrig wert...

• vergässeds... de hypi chauft sich e 1000er sobald er die gross prüefig beatreit hett. hans em au scho versuecht uszrede...

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    vergässeds... de hypi chauft sich e 1000er sobald er die gross prüefig beatreit hett. hans em au scho versuecht uszrede...

tja denn halt...

ei 1000er meh woni mit de 600er chan go jage haha :face_with_tongue:

• Zitat

Original von DonBosco
    tja denn halt...

ei 1000er meh woni mit de 600er chan go jage haha :face_with_tongue:

Fetts dito, det womer e Supersportler bruucht (ussert Rännstrecki) isch en guete Fahrer mitere 600er i fillne fäll gliich schnäll oder schnäller! Xehnes immer wider im Schwarzwald wie vill fahrer würkli e 1000er "bruuched" (oder's zumindescht meined *fg*)...

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• hehe, entschiede isch no nüt endgültig :winking_face: aber ich han scho lieber än R1 idr garage stah als ä 600er :grinning_squinting_face:

ihr redet ja fascht scho so, dass sich eine mitere 1000iger nöd chan wiiterbilde was fahrtechnik abelangt :winking_face:

• wiiterbilde scho aber s potenzial vom töff nie richtig usschöpfe.

das mues nüd emal am fahreroder töff ligge...sondern a de strasse (guet i vielne fäll scho am fahrer :face_with_tongue: ) aber es git natürli usnahme.

s einzige wo mich amene 1000er reize würd isch s drehmoment und d wheelieeigeschafte :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Hypi
    aber ich han scho lieber än R1 idr garage stah als ä 600er :grinning_squinting_face:

"wele" und "bruuche" isch en grosse unterschied!

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Hmm han nöd so ä riisä disskusion wöllä ahrissä... Ich verstohn jedä wiä dä Hypi. Ich han 600er nöd mol ahgluägät wos drum gangä isch was ich söll chaufä. Äs isch klar gsi 1000 und fertig und jetzt mit dä 34 PS reglä wo no jedä scho mit 18ni chan 600 fahrä wär schowieder än grund zum bi dä 1000er blibä... :winking_face:
    Aber äbä ich weiss nöd wiäs bi mir witerlauft, sproblem isch aifach, ich fahrä uf dä Rennstrecki, findäs abartig geil und nocher uf dä Landstross chan ich wieder höchstens 7000 umdrähigä machä will ich susch z'schnell bin. Und ich bin nunmal einä wo sich a Gschwindigkeitslimitä haltät. Darum wärs doch irgendwiä no geil so än 500ccm chlapf wot immer chasch voll gas geh und immer alläs usäm usä drugsch. :winking_face: aber jo do gönd d'Meinigä halt äbä usänand. Und das söll au so sie.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING