AdR Video vom 31.7.

  • anfänger:
    Git kei grund zum diskutiere... wenn du miteme Rennverastalter anes freis renntrainig geisch, wo dä Laptimer und und und mitnimmsch (das chasch bim conru zb. nid mal am freie fahre) und denn i di schnellst gruppe geisch, und viel gält zahlt hesch, denn wosch fahre, und nid umeblüämele...für das cha ig au uf dr strass ga fahre.


    en afänger söll ines instruktore trainig, oder ine langsameri gruppe ga, das hets au gha...


    Verastalter isch speer gsi, mit 4 intruktoregruppe, mittlerei gruppe und schnälli gruppe....das ir schnällä gruppe limit gfahre wird isch glaub klar!
    wäms z schnäll isch söll i ne langsameri gruppe.


    jede zahlt sis gäld u wott sie spass, und das halt miteme rennhobel mit ensprächende reife, bremse und fahrwerch meh geit, als miteme normale töff isch halt so...tja mit dem muesch rächnä wenn dä anes renntraining geisch!


    gruess

  • Hehe so hettäd mir das...
    Porter: Jaja kennä dich schono, wiä chönt mä so än pilot vergässä???


    4 Hypi: Went du nöd s'ganze Gwicht ufäm Knü hettisch so das s'Hinderad fascht i dä Luft isch wärs villicht gangä hihi... Sorry hät müäsä sie. Aber äbä diä Schräglagä wo du zum teil gfahrä bisch jaja do brüchtis halt scho langsam aber sicher än Slick!!! und anderi Rastä!!! und äs Fahrwerk!!! Und villicht sowiso ä sugi!!! *duckundweg*

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Hehe so hettäd mir das...
    Porter: Jaja kennä dich schono, wiä chönt mä so än pilot vergässä???


    4 Hypi: Went du nöd s'ganze Gwicht ufäm Knü hettisch so das s'Hinderad fascht i dä Luft isch wärs villicht gangä hihi... Sorry hät müäsä sie. Aber äbä diä Schräglagä wo du zum teil gfahrä bisch jaja do brüchtis halt scho langsam aber sicher än Slick!!! und anderi Rastä!!! und äs Fahrwerk!!! Und villicht sowiso ä sugi!!! *duckundweg*



    wuhuuuu :face_with_tongue: jez fahrt er aber grossi gschütz uf :winking_face: han ja mal ä sugi gha also pschhhhht :smiling_face:


    han mr grad müesse mis 3te paar knüschliefer müesse chaufe da jahr :winking_face: damal aber anders material mal luege öb das öbbis bringt :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:



  • du hesch vollkomme rächt ond dorom beni am 1.8. au dörte gsi aber i de instruktoregruppe weu i zom 1. mol uf piste be....es^esch cool gsi ond i werde weder go!!!!

  • Jay B, das isch ja ke schand, mir hei am 31.7. o e kolleg derbi gha, wo zum erstemal mit sim rennhobel uf d strecki isch, und de isch au mit intstruktor gange. so lersch am schnellste.


    Gruss Fäbu

  • hypi, probiers mal mit holzchnöischliefer.
    mini nächste wärdä das o si...sölle top sie vom feedback und nütze sich nid schnäll ab.


    Gruess

  • Zitat

    Original von Kücken
    Jay B, das isch ja ke schand, mir hei am 31.7. o e kolleg derbi gha, wo zum erstemal mit sim rennhobel uf d strecki isch, und de isch au mit intstruktor gange. so lersch am schnellste.


    Gruss Fäbu



    i ha e hufe glernt ond es esch doch no zemlech zügig abgange metem instruktor :grinning_squinting_face: