AdR Video vom 31.7.

  • das isch dr mobil würstlistand gsi.....


    nei am 31.7. isches chli beschisse gsi....
    het nur es paar amädlige gha für die schnell gruppe...denn hets halt en langsami en mittleri und en mittel-schnelli gä....somit si üs halt viel im wäg umegstande....
    am 1.8. isch z niveau denn ufeme agmässnä niveau gsi.


    grunz

  • das mag ja es cooles video si, hend ihr eu au mal überleit, wie mängem dass er bi dere überholerei sini linie versaut hend ? bsunders wenn scho schribsch, dass es am erschte tag nid so vil schnälli gha hed isch es minere asicht nah scho e chli gränzig gsi. aber ebe, das muess jede sälber wüsse, mit mir hettisch uf allfäll echli diskussionsstoff.


    Bliibed all im Sattel !

    anfänger

  • ... Linie versaut :confused_face:


    Hetäts söllä hinder dänä no fahrä? :ugly:


    Wännt ja einä überholsch dänn bliibt dä uf sinerä Liniä. Du als Überholändä verlahsch d'Liniä.

  • @ anfänger: Hmmm also luäg jetzt mol, ich bin dä letscht wos guät findät, wenn mä irgendwo inägumpäd und d'Lüüt verschreckt, aber ich muäs au sägä das Video isch vo Fahrer wo damn guät fahräd und so ä richtig übli aktion han ich keini gseh. (Klar ufäm Video isch au chli schwer). Mä müäst no wüssä was fürän Verastalter das äs gsi isch, ich mein diä herre fahräd so guät das äs sich wohrschindlich nöd lohnt mitäm Cornu z'goh, will döt s'Tempo scho nöd glich isch wiä Plüss oder Speer aber wenns scho uf dä Strecki sind chönts jo au nöd aifach numä hinänoh fahrä, das chas jo nöd sie. Und wiä schomol gseit, dä überholendi wiicht vo dä Ideallinie ab und nöd dä wo überholt wird, je noch dem wiä knapp das isch, muäs er villicht ä sekundä weg vo dä Linie, aber diä sind jo meistens sooo viel langsamer gsi, das also höchstens vo dä liniä ab cho sind wills verschreckäd das mä a därä Stell überhaupt no so schnell chan fahrä.
    Und wenns mit dem nöd rechned, sölläds inän Kurs goh und nöd freis Training.
    So gsehn ich das.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto,
    THX, der mit den Smylies auf dem Tacho bin ich... Kennst du mich noch? Ich war der, der letztes Jahr mit der 125ccm beim Cornu in der langsamsten Gruppe mit Don und Server und co war...
    Diesmal waren mir mit Speer unterwegs....


    anfänger, bist du schon mal auf ner Rennstrecke gefahren? Nicht das ich enorm erfahren wäre aber ich denke keines der Überholmanöver war in irgendeiner Weise gefährlich oder sonst was... ausserdem... jeder fährt Ideallinie... Logisch, wenn man überholt geht man aus der Linie raus, dann wieder rein oder man Überholt dort wos platz hat.... um zu blinken oder die Hand rauszustrecken bleibt leider keine Zeit :face_with_tongue:


    Noch fragen? :grinning_squinting_face:

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • gsehne da au nüd würkli gfährlichi überholmanöver....


    sind ja immer schön inne ume oder vor de kurve uf der brems oder sogar no usse ume go überhole.


    das mag uf em video tüsche isch aber uf der strecki selber absolut keis problem und em überholte versauts d linie au nöd.


    gfährlich isch es nume wenn zei näch am limit underwegs sind und denn de eint no churz vor de kurve inegumped und denn eigentli scho über sim limit underwegs isch. well denn chas schnell passiere dass eine abschüssisch, aber wenn de gschwindigkeitsunderschiid so gross isch wie i dem fall sind das alles harmlosi überholmanöver.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • oh ja bösci...scho ischs öbbe mir uf Lédenon gange, han genau eine z'viel überholt so dass de reife d'schräglag woni nachher han müesse asetze nüme verchraftet het und ich schwupps weg gsi bin... han dä überholti aber nöd abgschossä zum glück :smiling_face: sit det hani aber extrem respekt becho vor so churz vor dä kurve überholer becho und tuen jez numme no gnau abschätze wenni chan überhole und wenn nöd... vor allem will alli wo uf dr strecki sind kei voll profis sind muesch extrem ufpasse, dass dä überholendi vor dä kurve plötzlich no gas git was i mim fall so passiert gsi isch... öbberem hinnenahfahre isch ehh viel kewler uf dr strecki als voruszfahre :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ja ok, dr pipo race isch nid schlächt... slicks si no einisch en anderi wält :winking_face:


    Mi Kolleg wo uf em pann derbi gsi isch, fahrt uf sim hobel in südafrika ou pipo race; uf mir r1 si slicks druf gsi uf em pann. naja är isch fasch düre gheit, was mit slicks abgeit; da hei nid nume d fuessraschte gschliffe, sondern rächts d verschalig und links dr limadeckel... und immer no massig haftig.


    Mit de Slicks hani in Barcelona usgangs rächtskurve uf d start/zielgradi use mit schliffende fuessraschte bi 8000toure ds gas voll chönne ufmache.... okay, dini het obeuse me dampf da gäng das nid ganz; aber es zeigt was die dinger chöi. nämlich meh, als ig vermuetlich jemals wirde chönne :top:

  • jo slicks muesi au mol no usprobiere...machi de mol nächscht jahr.


    so wiiit getrau ich mich wahrschinli au nie abbe ohni fuessraschte verstelle :winking_face: wenni ewig gäld hätti würdis mache :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: